Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Purple Basil skrev (55 minutter siden):

Jeg har også stusset over dette, hvorfor ingen av barnebarna til Harald ser ut til å ville studere. Kanskje de ikke føler at de trenger å få seg skikkelige yrker? Regner med at livsopphold og alt blir dekket for dem.

Det er vel fordi de i motsetning til andre unge ikke har noe stort insentiv til å selv skape en fremtid via studier. For så og si alle andre ungdommer ligger nøkkelen til en god jobb og ditto lønn i et høgskole eller universitetsstudium

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (22 minutter siden):

Uansett om barna mine kunne tjent penger som kunstner eller influenser, så hadde jeg oppfordret dem til å studere. Studier former mennesker, og man lærer ikke bare fag,  man lærer rett og slett å tenke. Dessuten kommer man inn i et miljø med andre studenter.  

Det er fortsatt helt vanlig med ett friår eller to , kanskje de begynner å studere etterhvert

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (22 minutter siden):

Uansett om barna mine kunne tjent penger som kunstner eller influenser, så hadde jeg oppfordret dem til å studere. Studier former mennesker, og man lærer ikke bare fag,  man lærer rett og slett å tenke. Dessuten kommer man inn i et miljø med andre studenter.  

Enig. og en annen fordel er jo at de vil møte på en litt annen type mennesker som potensielle partnere. Greit å ikke kun lete blant influensere for å finne seg en kjæreste.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fru Alving skrev (6 minutter siden):

Det er vel fordi de i motsetning til andre unge ikke har noe stort insentiv til å selv skape en fremtid via studier. For så og si alle andre ungdommer ligger nøkkelen til en god jobb og ditto lønn i et høgskole eller universitetsstudium

Ja, det er nok noe slikt vil jeg tro. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

Marius-genseren har ingenting med Marius Borg Høiby å gjøre.

hahaha....jeg måtte bare sjekke om det var noen her som gikk på den der:-)

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissLucy skrev (5 timer siden):

Stort , negativt medietrykk har tatt knekken på folk før, og noen ganger tatt liv.

Tenker du at det ikke er en reell belastning?

Dette gjelder vel offeret også? Hun er ikke en offentlig person, men kjenner nok på medietrykket hun også. Ikke så vanskelig å Google seg frem til hvem hun er. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siljes_tanker skrev (1 time siden):

Hvorfor håper jeg at han skal få den strengeste straffen han kan få? Og gleder meg til å se bilder av deler av kongefamilien på vei inn til en rettsak? Eller, det er kanskje ikke lov å ta bilder av de på vei inn? Må nøye oss med tegninger?

Det skal vel ekstremt mye til for at denne typen sak går dor lukkede dører?

Ahhhh, dette blir så spennende

Og DIGGER at han må delta i bryllupet til «tante», skal godt gjøres å unngås å bli tatt bilde av

Lille Marius drittunge 

Det skal svært lite til for at en slik sak skal gå for lukkede dører. Både for at dette kan gå som vold i nære relasjoner, og fordi det kan være en belastning for fornærmede. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (5 minutter siden):

Det skal svært lite til for at en slik sak skal gå for lukkede dører. Både for at dette kan gå som vold i nære relasjoner, og fordi det kan være en belastning for fornærmede. 

Jeg var vitne der et barn ble ristet hardt av sine foreldre og selv da gikk saken for åpne dører, så nei, det stemmer ikke det du sier. Foreldrene ble dømt til fengsel i flere år

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://dinutvei.no/vold-i-naere-relasjoner/bistandsadvokat-etterforskning-rettsak/

Skal

mye til for at saken går bak lukkede dører ja, selv om deler av den kan lukkes. Så jeg vil anta at f eks sluttprosedyrene er åpne

Skal jaggu meg prøve å komme meg inn i den rettssalen kjenner jeg nå. Så spennende det vil være

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (9 minutter siden):

Ved en så profilert sak som denne, tror jeg nok du har rett. Regner med lukkede dører.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ludden skrev (Akkurat nå):

Spørsmlet er jo om det blir bedt om lukket rett,da. Hvis det er sak som involverer barn,som du referer til så ville den gått for lukkede dører om de hadde bedt om det.

De ba om det, men fikk nei fordi dette er et stort samfunnsproblem som er viktig å belyse var svaret fra dommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å fforvarehan. Men tro ikke det har bare bare vært å være han. Bestefar med bokskrivingen sin. Inn i en famile situasjon der han både skal være en del av Familien men også på sidelinjen.

Jeg har liksom hatt et generelt intrykk av at han prøver hardt men sliter med å finne sin plass. Nå leste jeg han ruset seg i flere dager før denne hendelsen. 

Er veldig imponert og syntes kronprins paret håndterer dette offentlig veldig bra. Ser nieb kritiserer mette marir for å ikke ha dratt til paris. Altså det er det ikke noe naturlig å gjøre i denne situasjonen. 

Jeg syntes jo litt synd på kongeparet som får litt mye i fanget på sine eldre dager

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis godkjenner Stortinget en folkeavstemning om monarkiet sin fremtid etter Harald sin bortgang. Hvis familien bare besto av Haakon, MM, Ingrid Alexandra og junior ville det vært OK, men med Martha, Durex, døtrene hennes og Marius er dette her altfor dumt. Selv ikke Paradise og lignende tv-serier har i nærheten av disse nivåene av galskap og dramatikk. 

• Liker 26
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Javisst skrev (Akkurat nå):

Forhåpentligvis godkjenner Stortinget en folkeavstemning om monarkiet sin fremtid etter Harald sin bortgang. Hvis familien bare besto av Haakon, MM, Ingrid Alexandra og junior ville det vært OK, men med Martha, Durex, døtrene hennes og Marius er dette her altfor dumt. Selv ikke Paradise og lignende tv-serier har i nærheten av disse nivåene av galskap og dramatikk. 

Såpeopera🤓

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst skrev (5 minutter siden):

Kan sette sluttstrek etter Ingrid Alexandra, og bestemme det før hun evt får barn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, norw said:

Kan sette sluttstrek etter Ingrid Alexandra, og bestemme det før hun evt får barn.

Hvorfor ikke nå? 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Tråden er nattestengt fram til ca. 07:00.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...