Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Gjest Inkognitoher
Justlooking skrev (2 minutter siden):

Dette ble også slått opp mediene, nettopp fordi han selv la det ut.  https://www.dagens.no/nyheter/marius-borg-hoeiby-vekker-stor-oppsikt

Det er helt utrolig at det er mulig å være så blåst.

Tenker det ikke er greit å være de eldste i kongefamilien nå, mens Sirkus Høiby og Sirkus ML/DV herjer gjennom familien som en tornado. Håper de har gode folk rundt seg. 

Fy farao for en gjeng! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt&Komplisert skrev (1 minutt siden):

Da håper jeg virkelig han ikke blir skånet bare for at han er sønnen til Mette- Marit

Håper ikke det. Da kommer jeg til å miste all tillit til rettssystemet vårt. Og HVERT FALL til Kongehuset.

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uføre Unni
PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Jeg er redd for at status skal gjøre at han ikke får det han fortjener. Men samtidig er jo dette en ypperlig mulighet for systemet å vise at det ikke skal være forskjell på konge og skomaker. 

Enig! 

Det norske folk vil ikke akseptere at han får mild behandling. Selv jeg som ikke er for monarkiet er glad i kongen vår. Jeg håper og tror vi alle står samlet om den. 

Han må ta straffa. Den bør være rettferdig. Så klart. Og han må bøye hodet og ta den. Anker han blir jeg rasende. Haakon har nok allerede tatt regi. Jeg tror ikke han kan akseptere annet. Da kan han ikke bli konge. 

Jeg er direkte sint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Han har vel skjønt at han kan holde kjeft hvis han vil, og at ingen kan tvinge ham til noe. Vet jo heller ikke noe om tilstanden hans da han ble arrestert. Han kan ha vært dritings eller på andre ting, som har måttet ut av systemet. Da er det sikkert ikke forsvarlig å få en uttalelse fra ham med tanke på om han i det hele tatt har vært i stand til å si noe. Spekulasjoner. 

Han kan jo ha vært i kontakt med politiet før. En ting man lærer fort er at man har rettigheter i Norge om man kommer i kontakt med politiet.

Det å holde kjeft inntil advokat er på plass er ingen lærdom for førstereisgutter #mammasgutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Håper ikke det. Da kommer jeg til å miste all tillit til rettssystemet vårt. Og HVERT FALL til Kongehuset.

Ja, det skal bli interessant å følge med.. Har på følelsen av at det også kommer til å bli provoserende og frustrerende

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (4 minutter siden):

Ja, det skal bli interessant å følge med.. Har på følelsen av at det også kommer til å bli provoserende og frustrerende

Ja, om det blir. Håper for offerets skyld at det ikke blir ekstremt mye skriverier, og at hun hvertfall skal slippe noen form for trøkk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KatteLatte skrev (45 minutter siden):

Jeg spår et lengre utenlandsopphold i nær fremtid. 

Jeg og, selv om jeg håper det blir et fengselsopphold på ham i stedet. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne_Toholt

Monarkiet bør dø med Kong Harald mener jeg, og det har jeg ment lenge. Makan til folkespleis vi holder på med i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne_Toholt skrev (1 minutt siden):

Monarkiet bør dø med Kong Harald mener jeg, og det har jeg ment lenge. Makan til folkespleis vi holder på med i dette landet.

Enig

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (5 minutter siden):

Jeg og, selv om jeg håper det blir et fengselsopphold på ham i stedet. 

Fengsel først, og så utenlandsopphold etterpå. Han vil vel ikke ha særlige muligheter her uansett, alle vet hva han har gjort. Blir nok lettere utenfor landet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
PusheenPusheen skrev (14 minutter siden):

Ja, om det blir. Håper for offerets skyld at det ikke blir ekstremt mye skriverier, og at hun hvertfall skal slippe noen form for trøkk.

Tja, kanskje hun tar trøkket for flere?

Sladreblader i hele Europa og Amerika er i hvert fall på saken nå.

Tyskland: https://www.bunte.de/royals/royals-weltweit/norwegisches-koenigshaus/medienbericht-mette-marit-von-norwegens-sohn-marius-wurde-verhaftet.amp.html

Sverige: https://www.svenskdam.se/kungligt/kronprinsessan-mette-marits-son-gripen-av-polis-atalad-for-kroppsskada/10365728

Danmark: https://ekstrabladet.dk/underholdning/kongelige/udenlandskekongelige/chok-i-norges-kongehus/10323329

Amerika: https://www.hola.com/us/royals/20240806711284/crown-princess-mette-marit-norway-son-marius-borg-hoiby-arrested-incident-women-report/?viewas=amp

Trist som faen. Fy farao for et kongehus! Bryllupet til «tante ML» kom helt i skyggen av Marius jo. Hvem hadde trodd det? 

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (1 time siden):

Dette må jo være en gavepakke for ML og Durek, nå slipper de kanskje den negative flodbølgen som har skylt over dem en stund…

Huff og huff. 

Kanskje en gave for Martha og Durek, men tipper det ikke er en gave for Kongen og Dronningen. Hadde jeg vært dem hadde jeg trykket på den røde store knappen - først Durek og Martha og så det her 🤯

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uføre Unni skrev (31 minutter siden):

Den eneste det er synd i er kvinnen som ble banket opp i sitt eget hjem. Det er svært traumatisk og jeg håper hun ikke blitt påført varige hodeskader og at ikke ptsd setter seg og blir kronisk. Å utsette noen for hodeskader er livsfarlig. Det kan gå fryktelig galt. Han kan ha skadet henne til et liv som ufør. Men jeg håper så inderlig at slottet har stilt opp med det beste helsepersonellet som er å oppdrive. 

Dette er en katastrofe. 

Loven får ta seg av det praktiske. Haakon må sørge for at avstanden mellom den tiltalte og kongehuset blir svært stor. Klarer han ikke det må vi bare hilse de og si at det er game over. 

Høiby er en forbryter som har begått en alvorlig handling. 

Fysj for en fyr. Jeg finner intet formildene. 

Lurer på om Haakon noen gang tenker på hva han har fått "inn" i familien, at søsteren Martha ikke tenker på det er jo soleklart med sin make, men jeg synes oppriktig synd i kongeparet på snart 90 (!) år...Kongen har nok ikke mange år igjen, og snart er moren til denne voldspersonen dronningen av Norge 🇳🇴 En skam... Spesielt om dette blir hysjet ned noe det allerede har blitt. Dette måtte komme ut i media,men tipper mamsen og gjengen har prøvd alt for at dette skulle gå i stillhet for å bevare slottets fred... Skandale rett og slett!!!

Endret av M.H85
  • Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (3 minutter siden):

Jeg trekker tilbake det jeg sa om muligheter i utlandet. Han har virkelig ødelagt for seg selv her. Håper hvertfall det... Hadde aldri ville blitt assosiert med en sånn type på min arbeidsplass.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
PusheenPusheen skrev (3 minutter siden):

Jeg trekker tilbake det jeg sa om muligheter i utlandet. Han har virkelig ødelagt for seg selv her. Håper hvertfall det... Hadde aldri ville blitt assosiert med en sånn type på min arbeidsplass.

God Norgesreklame dette…Sammenholdt med ML og DV i tillegg: mange rundt omkring i verden tror vel «the land of the vikings» har blitt til «the land of idiots»

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Inkognitoher skrev (6 minutter siden):

God Norgesreklame dette…Sammenholdt med ML og DV i tillegg: mange rundt omkring i verden tror vel «the land of the vikings» har blitt til «the land of idiots»

Ja, vi elsker...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (5 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/jeg-angrer/80534110

Jeg leser også litt mellom linjene her.. 

"jeg ville ikke være i et forhold der jeg måtte forandre meg selv" " ikke god nok"..

Nora fremstår som en noe usikker/skjør dame etter hva jeg har sett i intervjuer. Jeg har selv vært i et forhold da jeg var ung der jeg ble utsatt for psykisk vold,og da føler man seg dritt..at man må forandre seg selv... Sier ikke at det er slik her,men leser man litt mellom linjene.... 

"Jeg vil at han skal være lykkelig, og i det siste har ikke jeg følt at jeg gjør han lykkelig lenger. Jeg vil ikke føle at jeg må endre på alt med meg selv, for det gjør bare at jeg ser meg i speilet og tenker på alt som er dritt med meg, sier en gråtkvalt Haukland i episoden." 😬 Ikke mye sunt forhold var det iallefall..

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stonegiant skrev (3 minutter siden):

Kan vi please kaste hele familien ut av slottet og legge ned monarkiet nå?

Ja, dette her er jo uansett bare superpinlig...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...