Gå til innhold

Marius Borg Høiby

Justlooking
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Tråden blir fortløpende ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og annet. Debatter rundt debatten vil også bli fjernet som avsporinger. Det vil derfor bli fjernet innlegg uten at det alltid legges igjen ryddemeldinger, nettopp pga det høye volumet vi har av innlegg og ryddinger i denne tråden. Om dere ønsker å etterspørre noe spesisfikt dere har blitt ryddet for, ta kontakt via "Private henvendelser Rampelyset"

Tråden kan i perioder bli stengt for moderering, eller ved stor pågang. 

Denne tråden omhandler Marius Borg Høiby. Diskusjoner rundt kongehuset skal gjøres i egen tråder som allerede eksisterer, samme med Märtha Louise og Durek Verrett. Omtale av privatpersoner i Marius sitt liv er fortsatt ikke lov og vil bli fjernet. 

Vi tillatter ikke dobbeltråder på rampelys, og MBH samt kongefamilien er intet unntak. 

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Peanut skrev (11 minutter siden):

Hyret en stjerneadvokat ja, da går vel saken ut av verden rimelig kjapt kanskje https://www.seher.no/kongelig/nektet-a-forklare-seg/81767894

Nettavisen sier at det ikke er oppnevnt noen forsvarer eller bistandsadvokat, men ikke sikkert de er oppdatert. Tenker saken er fort ut av verden, ja.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
Glufseguri skrev (1 minutt siden):

Med tanke på bildeskandalen med Nora og SE er det ikke utenkelig å å tenke i den retningen.

Selvsagt har de fått seg en bulldoser av en advokat, håper de holder seg for gode til å påstå selvforsvar eller noe annet som skal rettferdiggjøre å gå løs på en annen.

Vold og enda verre handlinger i romantiske relasjoner har vi sett for mye av i år. 
Menn må stilles til ansvar uansett hvem moren er eller størrelsen på bankkontoen.

Denne saken kommer nok i tabloidene etterhvert.

Håper og tror at både pressen og det norske folk sympatiserer med offeret her. Hendelsesforløpet vil nok bli godt beskrevet, slik som det ble da onkelen til Marius (broren til MM) banket sin daværende kjæreste og ble dømt for det. Han hadde vel Elden som advokat, om jeg ikke husker helt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har begrenset kommentarfeltet sitt på instagram nå #mammagutt

🙄

• Liker 11
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (1 minutt siden):

Han har begrenset kommentarfeltet sitt på instagram nå #mammagutt

🙄

Hvis han ikke har tenkt ut det helt selv, har han nok fått beskjed om å stenge det...

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inkognitoher
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Hvis han ikke har tenkt ut det helt selv, har han nok fått beskjed om å stenge det...

Spot on! Eller det har kommet inn kommentarer han ikke har likt #mammagutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (Akkurat nå):

Spot on! Eller det har kommet inn kommentarer han ikke har likt #mammagutt

Hvis det nylig er stengt, så kan det godt være ja. Jeg følger ikke med på ham på SoMe, bortsett fra noen tåpelige "trussel"-meldingen en TikToker fikk av ham for lenge siden. Er sikkert fornuftig for alle parter, at kommentarfeltet er stengt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lavmålet skrev (1 minutt siden):

Hva betyr det at det ikke står i politiloggen?🙄

Usikker. Leste at de fleste saker som omhandler kjediser, blir sperret for alle som ikke har tjenstlig behov for informasjonen der. Så det er jo dokumentert et eller annet sted.

Marius Borg Høiby, Kronprinsesse Mette-Marit | Marius Borg Høiby ble pågrepet etter voldshendelse – siktet i voldssak (nettavisen.no)

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Merlin said:

Systemet beskytter seg selv og sine. 😠

Ja det virker slik. Han kan både nyte godene fra kongefamilien og samtidig leve som har vil virker det som.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
PusheenPusheen skrev (Akkurat nå):

Usikker. Leste at de fleste saker som omhandler kjediser, blir sperret for alle som ikke har tjenstlig behov for informasjonen der. Så det er jo dokumentert et eller annet sted.

Nettavisen nå:

https://www.nettavisen.no/kjendis/marius-borg-hoiby-ble-pagrepet-etter-voldshendelse-siktet-i-voldssak/s/5-95-1946577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inkognitoher
Nobile skrev (1 minutt siden):

Dagblad har laget sak om det nå

Og advokaten har startet bortforklaringen:

Fra Dagbladets artikkel: 

«- Siktelsen gjelder kroppskrenkelse, som etter loven er den minst alvorlige form for vold. Verken min klient eller jeg er blitt gjort kjent med hele innholdet i saken, og han har heller ikke forklart seg ennå, etter råd fra meg. Det er derfor ikke mye jeg kan si nå, skriver Bratlien i en SMS til Dagbladet»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært involvert i voldsepisoder tidligere?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KatteLatte skrev (Akkurat nå):

Har han vært involvert i voldsepisoder tidligere?

Ikke som jeg vet. Men han var sammen med hun som Sophie Elise tok selfie med, med den posen. Så det er jo også en ripe i lakken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...