AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Prøver her da det kanskje er flere som opplever prolaps. Vurderer å operere livmorsprolapset mitt, men ønsker å høre erfaringer. Hvor mange ganger kan man operere uten at man risikerer å mangle vev? Hva sier dere til de rundt, altså ikke nærmeste, føler det er litt flaut å snakke åpent om. Hva ble bedre/verre etter operasjonen? Anonymkode: e6722...225
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Har ikke gjort det selv, men ville venta til jeg hadde fått de barna jeg ville ha og helt ferdig med svangerskap og fødsler (ang spørsmålet ditt om hvor mange ganger man kan operere). Ang. hva man sier til andre: du kan si at du skal gjøre et inngrep punktum. Da tviler jeg på at folk spør og graver (det er i så fall veldig spesielt om de gjør det). Personlig ville jeg gjort dette: Til jobb/litt perifere ville jeg nok sagt noe om at jeg skal operere en mindre alvorlig skade i livmoren som følge av fødsel. Til nære venner og familie ville jeg vært ærlig. N Anonymkode: 264b5...868 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #3 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har ikke gjort det selv, men ville venta til jeg hadde fått de barna jeg ville ha og helt ferdig med svangerskap og fødsler (ang spørsmålet ditt om hvor mange ganger man kan operere). Ang. hva man sier til andre: du kan si at du skal gjøre et inngrep punktum. Da tviler jeg på at folk spør og graver (det er i så fall veldig spesielt om de gjør det). Personlig ville jeg gjort dette: Til jobb/litt perifere ville jeg nok sagt noe om at jeg skal operere en mindre alvorlig skade i livmoren som følge av fødsel. Til nære venner og familie ville jeg vært ærlig. N Anonymkode: 264b5...868 Takk for svar. Tenker mest ift at jeg er ung, sykehuset sa jeg måtte belage meg på at det var en midlertidig løsning. Altså at det ville sige ned igjen etter en stund. Har hørt flere andre som må gå med store prolaps fordi de ikke har nok vev til flere operasjoner. Hva ville du sagt til barna da? Vil ikke de skal springe rundt å fortelle alle, men vil jo være ærlig. Litt dilemma føler jeg. Anonymkode: e6722...225
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå