Gå til innhold

Er det sant at veldig pene mennesker ofte har dårligere personlighet enn andre?

AnonymBruker

Er det sant at veldig pene mennesker ofte har dårligere personlighet enn andre?  

50 stemmer

1. 1. Er det sant at veldig pene mennesker ofte har dårligere personlighet enn andre?

• Ja
      17
    • Nei
      33

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må å tenke på de peneste jeg vet om, og svaret er nei. Jeg synes heller de virker mer åpne og vennlige enn andre på overflaten. Tror ikke de er verre inni heller.

Anonymkode: 36c76...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har ingen direkte kobling.

MEN:

Vanligvis, hvis du har mye å leve for i livet, har du gjerne lyst (i de fleste tilfeller) å gni det litt i andres ansikter. I min ungdom, da jeg gikk på VGS, var det vanlig at "damemagnetene" ofte var litt høye i hatten nettopp pga. denne "magneten", og da videre grunnet deres utseende.

Med andre ord, ja; på en udirekte måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen få som har lagt mye av identiteten sin i utseende sitt får ofte litt trøbbel med å takle dette.

Anonymkode: 1aadc...a1d

På hvilken måte?

Anonymkode: cdd28...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utvilsomt sant at pene mennesker oftere har dårligere personligheter. Rett og slett grunnet oppvekst og erfaringer. De mangler oftere medfølelse og er mer dømmende. 

Jeg vil si at kvinner oftere enn menn ser ut til å instinktivt forstå det her. Noe som sikkert er en del av årsaken til at det er så mange alenemødre i dag.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, Adriana1987 said:

Jeg vil si at kvinner oftere enn menn ser ut til å instinktivt forstå det her. Noe som sikkert er en del av årsaken til at det er så mange alenemødre i dag.

Så hvorfor blir de sammen med disse mennene? 

Anonymkode: cdd28...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 22.17):

I utgangspunktet ikke. Men i løpet av livet slipper nok de kjempepene unna med mer, får mindre korrigeringer, og noen kan utvikle drittsekkpersonlighet.

Altså - de veldig hyggelige er er hyggelige uansett utseende. Mens de fleste med normalt utseende lærer seg at de blir utstøtt og upopulære av å være kjipe, lærer ikke de superpene dette i samme grad.

Anonymkode: c848e...109

Akkurat det samme jeg tenkte. Altså, tror ikke at utrivelig adferd og personlighet kommer med skjønnhet, man kan ha hele pakka! Men typisk attraktive mennesker møter kanskje mer tålmodighet og positiv oppmerksomhet uansett, mens resten av oss må tilpasse seg andre i større grad. 

Anonymkode: b8527...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...