AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 Jeg liker denne kollegaen som har mange gode egenskaper. Men det blir bare verre og verre. Min kollega snakker i timesvis om treningen sin. Dette innebærer å vise videoer av de siste øktene som tar en del tid. Når vi skal spise, handler hele matpausen om treningen og kosthold. Når vi ikke jobber sammen kommer det bilder og snap fra trening. Jeg er så sliten av det. Samtidig vil jeg ikke såre min kollega. Andre med lignende erfaring? Anonymkode: 632d4...1b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 Er dere andre veldig stille så han liksom må bære samtalene? Er han på autismespekteret? Om så er, så kan deres særinteresser bli altoverskyggende. Ikke noe galt i det, selvsagt! Ville bare lufte mine innskytelser. Hvordan fungerer han sosialt sånn ellers? Anonymkode: 0641d...0d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dere andre veldig stille så han liksom må bære samtalene? Er han på autismespekteret? Om så er, så kan deres særinteresser bli altoverskyggende. Ikke noe galt i det, selvsagt! Ville bare lufte mine innskytelser. Hvordan fungerer han sosialt sånn ellers? Anonymkode: 0641d...0d4 Jeg jobber nærmest med han. Har ikke spurt eller hørt noe fra de andre. Min kollega har noen få venner utenom. Treningen er vennene hans. Han trener 3-4 timer, 6 dager i uken. Anonymkode: 632d4...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Del Skrevet 6. august 2024 Hvem faen viser video av treningsøktene sine til kollegaer på jobb uten på forespørsel?! Prøv å skifte tema, gå på do når visningen begynner, ymt om at det ble mye treningsprat nå, snakk om arbeidsoppgaver, bedriften generelt, fagforeningen, politikk, fotball, damer hva vet jeg. Anonymkode: 6395b...5f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. august 2024 #5 Del Skrevet 6. august 2024 Det er vel greit å si fra om at det er ikke helt din greie, og rett og slett si at du ikke er interessert. Ignorer vedkommende dersom det ikke hjelper å si fra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 Enten oppfører man seg som en voksen og sier det til kollegaen på en vennlig og saklig måte. Eller så lager man et innlegg på kvinneguiden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg liker denne kollegaen som har mange gode egenskaper. Men det blir bare verre og verre. Min kollega snakker i timesvis om treningen sin. Dette innebærer å vise videoer av de siste øktene som tar en del tid. Når vi skal spise, handler hele matpausen om treningen og kosthold. Når vi ikke jobber sammen kommer det bilder og snap fra trening. Jeg er så sliten av det. Samtidig vil jeg ikke såre min kollega. Andre med lignende erfaring? Anonymkode: 632d4...1b0 Kan kjenne meg igjen ja 🙈 Jeg også var ganske hekta på trening en stund, fant en treningsform som passet meg perfekt, fikk vanvittige resultater og plutselig var jeg en av de beste i Norge i dette. Så fikk min kollega seg en hest og hun ble like hekta på hest som jeg var på trening. Da forstod jeg hvor ivrig jeg var, da hun utelukkende snakket hest som jeg snakket trening 😂 Og bestemte meg for å holde alt fritidssnakk til fritid, ikke mens vi jobbet. Sa det også til henne, nå må vi skjerpe oss og snakke jobb på jobb og fritid i fritiden. Vi lo begge to og gjorde som vi ble enige om. Ta en prat med kollegaen din, si du forstår at han er hekta på dette, men at det forstyrrer jobben deres. Ta det med et smil Anonymkode: 5aa1f...71f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 7. august 2024 #8 Del Skrevet 7. august 2024 Det må være innafor å si at "Nei, nå ble det mye treningssnakk, nå snakker vi om noe annet" eller bare si at du ikke er så interessert i sånt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg liker denne kollegaen som har mange gode egenskaper. Men det blir bare verre og verre. Min kollega snakker i timesvis om treningen sin. Dette innebærer å vise videoer av de siste øktene som tar en del tid. Når vi skal spise, handler hele matpausen om treningen og kosthold. Når vi ikke jobber sammen kommer det bilder og snap fra trening. Jeg er så sliten av det. Samtidig vil jeg ikke såre min kollega. Andre med lignende erfaring? Anonymkode: 632d4...1b0 Vær glad det er noe så uskyldig som trening, og ikke politikk eller økonomi 😅 Anonymkode: 5e6da...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 7. august 2024 #10 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg hadde glatt sagt ifra. Først bare med ja, ok å sånn når han pratet trening. Hadde han ikke tatt hintet hadde jeg sagt at dette ikke var helt min greie. Jeg får helt spader når folk skal vise meg video av ting å tang, så her hadde jeg sagt ja å ha uten å se. Tror min kollega raskt hadde følt at jeg ikke var rett person å prate trening med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #11 Del Skrevet 7. august 2024 Hva med å la være å svare? Anonymkode: 2233f...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå