AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 Om under en uke starter jeg og studere, noe som jeg gleder meg kjempe masse til! Jeg har alltid ville deltatt i fadderuka, men ser nå at det kanskje blir vanskelig for meg da jeg skal pendle til studiestedet. Det er 1 time med hurtigbåt fra der jeg bor og til studiestedet, og jeg tenkte i utgangspunktet at det ville gå bra også under fadderuken da jeg forventet flere aktiviteter på dagtid. Men nå ser jeg at det aller aller fleste aktivitetene foregår på kvelder. Problemet mitt blir da å komme meg hjem, da siste båt som går er kl 21 på ukedager og 2330 på søndager. Er det noen som har noen råd? Anonymkode: 8391b...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 Få kontakt med noen andre i klassen du skal gå i? Facebookgruppe eller lignende så kan man jo spørre om man kan sove over? Anonymkode: 2c6cf...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Del Skrevet 6. august 2024 Du må jo bare ta siste båt evnt, du burde rekke noe da. Og så prøve å bli kjent med noen du kan sove på sofaen til etc. Anonymkode: 1e0ae...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Del Skrevet 6. august 2024 Invester i hotell i noen dager. Det er nok verdt det. Anonymkode: da83e...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Del Skrevet 6. august 2024 Jeg hadde siste buss kl 22, så jeg tok den eller overnattet hos venner. Anonymkode: d54f8...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Del Skrevet 6. august 2024 Jeg var for øvrig fadder både andre og tredje året også, det var ikke noe problem å ta den bussen hjem. Anonymkode: d54f8...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Del Skrevet 6. august 2024 Min datter har samme problem,vi har tenkt å booke hotellrom til henne et par netter. Hun får studentrabatt, så blir litt billigere enn vanlig. Anonymkode: c384e...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå