Vanilje70 Skrevet 6. august #1 Del Skrevet 6. august Hva syns dere om spleisen hun skal legge ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. august #2 Del Skrevet 6. august link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Km123 Skrevet 6. august #3 Del Skrevet 6. august 1 hour ago, Vanilje70 said: Hva syns dere om spleisen hun skal legge ut? Sånn jeg har forstått det så er det vel ikke hun selv som skal legge den ut. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 6. august #4 Del Skrevet 6. august Hvem er My? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hopeful Skrevet 6. august #5 Del Skrevet 6. august Hvem? Hva? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 7. august #6 Del Skrevet 7. august ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 7. august Forfatter #7 Del Skrevet 7. august Hun er på snap/ my pamela. Tidligere rusavhengig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 7. august #8 Del Skrevet 7. august 5 minutter siden, Vanilje70 said: Hun er på snap/ my pamela. Tidligere rusavhengig Anbefaler at du legger til hele personens navn i tittel-feltet Evt instagram/snapchat navn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 7. august Forfatter #9 Del Skrevet 7. august anon01 skrev (1 time siden): Anbefaler at du legger til hele personens navn i tittel-feltet Evt instagram/snapchat navn. Okei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 7. august Forfatter #10 Del Skrevet 7. august MzMe skrev (21 timer siden): Hvem er My? Jeg fikk ikke til å endre emnet. My pamela Tranaas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 7. august Forfatter #11 Del Skrevet 7. august Noen som diskuterer henne på discord sier hun, og at de vil rapportere og få stengt spleisen de skal legge ut for å få dekket gjelden hennes på flere hundre tusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 7. august Forfatter #12 Del Skrevet 7. august Km123 skrev (På 6.8.2024 den 20.44): Sånn jeg har forstått det så er det vel ikke hun selv som skal legge den ut. 🙄 Nei det er venninna hennes og hun som gjør det sammen. Er jo 3.spleisen hun lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starship1212 Skrevet 7. august #13 Del Skrevet 7. august 1 hour ago, Vanilje70 said: Noen som diskuterer henne på discord sier hun, og at de vil rapportere og få stengt spleisen de skal legge ut for å få dekket gjelden hennes på flere hundre tusen Kan du sende meg link på PM? Takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 7. august Forfatter #14 Del Skrevet 7. august Starship1212 skrev (49 minutter siden): Kan du sende meg link på PM? Takk❤️ Jeg har ikke discord, hun sa det selv på snap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Km123 Skrevet 8. august #15 Del Skrevet 8. august 11 hours ago, Vanilje70 said: Nei det er venninna hennes og hun som gjør det sammen. Er jo 3.spleisen hun lager Er det er tre når to er eldgamle? Kan vel ikke si hun skal starte tre da? Og om du hadde fulgt med så er det vel venninna sitt initiativ dette her. Er nå iallefall sånn jeg har skjønt det av det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 8. august Forfatter #16 Del Skrevet 8. august Km123 skrev (1 time siden): Er det er tre når to er eldgamle? Kan vel ikke si hun skal starte tre da? Og om du hadde fulgt med så er det vel venninna sitt initiativ dette her. Er nå iallefall sånn jeg har skjønt det av det jeg har fått med meg. Ja Maiken sammen med my Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 8. august Forfatter #17 Del Skrevet 8. august Km123 skrev (1 time siden): Er det er tre når to er eldgamle? Kan vel ikke si hun skal starte tre da? Og om du hadde fulgt med så er det vel venninna sitt initiativ dette her. Er nå iallefall sånn jeg har skjønt det av det jeg har fått med meg. Hun har laget 2 før ja. Så dette blir 3. spiller vel ingen rolle hvor gamle de er. Er fortsatt 3. spleisen der pengene går til henne og hennes gjeld ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. august #18 Del Skrevet 8. august 14 hours ago, Starship1212 said: Kan du sende meg link på PM? Takk❤️ 5 hours ago, Blåbærlyngen said: Noen som vet hvordan man finner discorden det snakkes om?:) Dere må lese dere opp på reglene Det er ikke lov til å dele linker til discord. De deles støtt og stadig på jodel for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 8. august Forfatter #19 Del Skrevet 8. august Blåbærlyngen skrev (8 timer siden): Noen som vet hvordan man finner discorden det snakkes om?:) Nei. Hørte bare hun sa det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 9. august #20 Del Skrevet 9. august Km123 skrev (23 timer siden): Er det er tre når to er eldgamle? Kan vel ikke si hun skal starte tre da? Og om du hadde fulgt med så er det vel venninna sitt initiativ dette her. Er nå iallefall sånn jeg har skjønt det av det jeg har fått med meg. De fleste av oss legger aldri ut spleis, og ordner opp i rotet vårt på egenhånd uansett hvor tøft det er. Så de to andre telles og huskes også ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå