Gå til innhold

Kan mangel på sex gjøre mannen dritsur hver dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han er småfrekk. Sur. Føler nesten meg som en byrde rundt han. Vi har ikke sex, fordi det er turn off at han er sur...

Kan sexløshet gjøre folk sur?

Anonymkode: 885e0...a6c

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tja, noen er jo umodne tiltross for voksen alder; de ligner på barn eller dyr som ikke umiddelbart får tilfredsstilt sine behov. En normalt utviklet mann oppfører seg ikke sånn.

Anonymkode: d5d66...cea

• Liker 9
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Turn off med damer som ikke viser interesse eller initiativ kanskje også? 

Og ja, mangel på sex og lekenhet i hverdagen gjør noe med humøret. Men kan også skjønne at det er lite fristende med en sur mann. 

Så det blir kanskje fort en negativ spiral som er opprettholdes av seg selv......

Anonymkode: ac3ba...086

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dumt av han å oppføre seg som er drittunge, du blir ikke mer tent av det.

Anonymkode: 6d29e...bb4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel ikke sur pga en dag uten sex, men om jeg blir avvist hver gang jeg prøver meg så kan det nok skje. Føler deg ikke mye verdsatt om hun avviser hver gang og ikke viser interesse selv. Det er vel begynnelsen på slutten for de fleste forhold.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, er det korte svaret.

Selv er jeg en av disse sure mennene som blir lei meg, mutt, bitter og irritert grunnet konas manglende initiativ og mangel på seksuell interesse og kjærtegn som kyss.

Anonymkode: 3a9da...8f7

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan godt være årsaken. Ikke rart han blir sur om du nekter ham sex bare for å straffe ham. Her bør dere sette dere ned og ta en skikkelig prat om dette uten å hisse dere opp, eller snakke i munnen på hverandre. Begge to må få anledning til å fortelle hvordan situasjonen føles.

Anonymkode: 92366...3b3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det kan godt være årsaken. Ikke rart han blir sur om du nekter ham sex bare for å straffe ham. Her bør dere sette dere ned og ta en skikkelig prat om dette uten å hisse dere opp, eller snakke i munnen på hverandre. Begge to må få anledning til å fortelle hvordan situasjonen føles.

Anonymkode: 92366...3b3

Jeg nekter han ikke sex for å straffe han, men jeg kan ikke ha sex med noen som er sur og behandler meg dårlig, når det ikke tenner meg 

• Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, er det korte svaret.

Selv er jeg en av disse sure mennene som blir lei meg, mutt, bitter og irritert grunnet konas manglende initiativ og mangel på seksuell interesse og kjærtegn som kyss.

Anonymkode: 3a9da...8f7

Men tror du kona di tenner på en sur mann?

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er småfrekk. Sur. Føler nesten meg som en byrde rundt han. Vi har ikke sex, fordi det er turn off at han er sur...

Ja det går utover humøret hans. Gamle er dere? 

Hilsen dame som vet dette😉

Anonymkode: 77c43...1d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det går utover humøret hans. Gamle er dere? 

Hilsen dame som vet dette😉

Anonymkode: 77c43...1d1

31 år og 33. 

To barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det sikkert føre til, men ikke pokker om jeg hadde hatt lyst på slik mann. 

Vil tro at å være sur for slikt fører til en nedadgående spiral angående hvor mye sex det blir. Det blir mindre, så blir man surere, enda mindre, enda surere, ingenting lenger, konstant drittsur. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om en mann er sur og frekk hver dag, så har han mer omfattende problemer en at han ikke får pult så ofte som han vil.

Det er ikke normalt å være frekk og sur hver dag.

Anonymkode: 58d73...3bb

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trolltunge skrev (34 minutter siden):

Kan det sikkert føre til, men ikke pokker om jeg hadde hatt lyst på slik mann. 

Vil tro at å være sur for slikt fører til en nedadgående spiral angående hvor mye sex det blir. Det blir mindre, så blir man surere, enda mindre, enda surere, ingenting lenger, konstant drittsur. 

Nei, jeg klarer ikke ha sex med han. Han er mutt, sur, prater ikke til meg. Det er så fullstendig avtennende, og ja - det er en ond spiral.  

Dess surere han er, dess mindre får jeg lyst på han, og han blir da enda surere.

Det handler ikke kun om at han er sur, men også at han ignorerer og prater så vidt til meg, føler meg som luft rundt han.

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanskelig å si selvfølgelig, men tipper han har intimitet og sex som måte å vise sin kjærlighet til deg. Med barn og hverdag blir det prioritert ned, han og du går i en negativ spiral. Mulig det har gått så langt at han blir lettere deprimert. Her må det tas fra begges side, han må se seg selv fra din side og du må lære deg hans situasjon og følelser. Det betyr IKKE at du skal ha sex uten å ha lyst, tvert i mot, men dere bør finne en vei ut av uføre og det inkluderer hvordan ha et godt seksualliv sammen.

Parterapi kan være en løsning, da får dere inn en uavhengig tredjepart til å hjelpe dere.

M40 som har vært i din manns sko.

Anonymkode: 33f79...b16

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Etk skrev (2 timer siden):

JA!!!! Og ingen kan sutre mer enn et mannfolk som ikke får seg noe……

Ja, og det er få ting som er så turn off som sure og sutrete menn. Så da blir det en ond sirkel 

Anonymkode: b2337...ef3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...