AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Hei! Noen som har tatt klamydia test fra normal? Hvor sikker er de egentlig, og er skyggestrek vanlig? Tok to der man kan se hint av svak svak strek. Men burde vært mye mer tydelig utifra hvor lenge siden jeg hadde samleie, må også informere om at jeg brukte kondom, men jeg ble gått ned på.. Spoiler Anonymkode: 6c464...449
svartkatt Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Jeg går til legen eller gynekologen. Gidder ikke usikkerhet og gjetting når det er alvorlige saker.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 svartkatt skrev (4 minutter siden): Jeg går til legen eller gynekologen. Gidder ikke usikkerhet og gjetting når det er alvorlige saker. Har vært å testet meg, men har gått over 1 uke og enda ikke fått noe svar.. har prøvd å kontakte de flere ganger, men ingen svar. Tortur å sitte og vente.. I tillegg til at det står på prøven min at den skal analyseres for gonore i urin, men jeg har aldri sendt inn noe urinprøve. Anonymkode: 6c464...449
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har vært å testet meg, men har gått over 1 uke og enda ikke fått noe svar.. har prøvd å kontakte de flere ganger, men ingen svar. Tortur å sitte og vente.. I tillegg til at det står på prøven min at den skal analyseres for gonore i urin, men jeg har aldri sendt inn noe urinprøve. Anonymkode: 6c464...449 Ring de igjen i morgen tidlig med en gang de åpner. Lykke til Anonymkode: 47e18...881
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #5 Skrevet 28. februar 2025 Hei, jeg har brukt hjemmetest fra normal. Tatt to tester på forskjell tidspunkt etter sex med samme person. Gått mer enn 14 dager etter test og testet negativt begge gangene. Jeg testet så hos legen og der var prøven positiv. Det står de skal være 98% sikker men jeg hadde feil resultat på TO forskjellige fra normal. Så mitt råd er sjekk alltid hos lege, det er også gratis. Om lege ber deg bestille time må du påminne dem om at klamydia test er gratis og skal ikke være en utgift. Det står også på Helsenorge sine hjemmesider ☺️ Anonymkode: 852a2...a03 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå