Gå til innhold

34-40kvm for to personer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde ikke flyttet sammen med en, som ikke ville kjøpe bolig med meg.

Og jeg synes det er for liten plass og bo på, da man er 2 personer. 

Anonymkode: fd38d...777

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En så liten leilighet høres ut som en oppskrift på avslutningen av et forhold med mindre man er ung og svært forelsket; det kan fungere når man er 20 eller 22, men ikke når man blir litt eldre og den trange plassen begynner å gå en på nervene; Breiviks plass i fengselet er større enn dette, og han bor alene.

Anonymkode: 2d7de...83f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 15.57):

Hei! Så jeg og kjæresten har egentlig planlagt å flytte sammen. Han har mest lyst til å kjøpe i stedet for å leie, han vil ikke kjøpe sammen. Han ser på leiligheter mellom 35-40kvm, da det er det som er i budsjettet hans. Jeg ser for meg at dette blir veldig lite til to personer?... Eller er jeg kravstor? Hvor mange kvadratmeter trenger to personer?

Anonymkode: 1c3e6...0c3

Ekspander  

Ja du er kravstor. Det er helt normalt for mennesker som ikke har vunnet i lotto å bo et par på denne størrelsen. Hvis du er uenig med ham, kan du jo bruke av fondet/arven din og insistere på en mye større bolig. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min første leilighet var en 40 kvadrat loftsleilighet. Jeg og mannen min bodde der i 5 år. Det gikk veldig bra. Vi var ferdige med studier, så vi hadde ikke så mye ting eller møbler. Jeg hadde bodd i kollektiv i 5 år før det, så jeg syntes det var deilig med et roligere miljø. 

Anonymkode: 9ddf3...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

40 kvm er helt ok i begynnelsen. Vi begynte på 30 kvm, og det gikk fint. Når det ble trangt kjøpte vi noe større.

Anonymkode: 4e9e8...7bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor på 35 kvm, og hadde ikke taklet å bo sammen med noen på så liten plass. Det er trangt altså. Det er nesten så jeg ikke takler det alene. Det er egentlig koselig her, men noen ganger føler jeg nesten at veggene kommer mot meg.

Anonymkode: 655d5...f06

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...