Gå til innhold

Morsomme ting hunden eller katten din gjør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min katt Tuss mest sannsynligvis 7-8 år smatter når han spiser det er morsomt vi smatter om kapp han liker også og spise det jeg liker å spise 😻😻:katt2::katt2:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min katt og jeg bor i 3 etg i en bygård.

Han er utekatt og hvis han vil inn og han ikke ser meg ute, så henger han seg på folk som skal inn eller setter seg på trappen og ser opp mot ringeklokken og mjauer fordi han vil inn.

Når jeg hører at han mjauer ser jeg ut vinduet og roper ned til folk ute på gaten, og spør om de kan trykke på ringeklokken der hans og mitt navn står.

Når de ringer på slipper jeg han inn, og da kommer han løpende opp trappene😸

Anonymkode: 1b419...82f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene setter seg som en surikat for å kommunisere. Det er alt fra at det er på tide med tur, at en leke sitter fast en plass, jeg kjeder meg, jeg må akutt på do.  Aldri lært henne det, hun har lært seg selv. Blir en gjettelek hva som gjelder, også beveger hun seg når vi sier det rette. 

Begge to har lært seg samme "uvaner" (kjefter ikke eller prøver å få det bort, de har det gøy med det). De uler mens jeg smører noe godt på slikkematten, de kjefter i forventning mens jeg fyller på snusemattene og de setter seg og gir labb uoppfordret når de skal få dagens godbit. 

Den ene har ikke fullt utviklet hundeinstinkt tror jeg, og ville kanskje overlevd 2 timer i skogen alene, max. Han har en greie med å snuse seg til et perfekt sted for å bæsje, så snur han seg feil vei for å fullføre. Står med ræva ut og hodet der han ville plassere det egentlig. Han danser også rundt vannskåla før han drikker. Det er en hel prosedyre, og han lar vær å drikke om han blir avbrutt 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kattungen løper frem og tilbake med en leke i munnen (en liten bamse) Han legger også denne oppi matskåla si, oppi doen, i senga osv... 😺😻 Han har noen ganger også badet den i vannskåla si 😅😺

Anonymkode: 02bb5...fac

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene katten vår tar alt av hårstrikk han finner å legger oppi skålen med tørrfor😅 kan ikke ha de liggende fremme på badet, for da stjeler han de😂 plukker ut minst 2-3 stykker hver gang jeg fyller på mat. 

Anonymkode: 77090...7b4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver gang pusen kommer inn døra, så går han rett inn mot sofaen, mjauer hele veien, legger seg på rygg og sprer beina til alle kanter for å få magekos.. Det er egentlig naboens katt, men pusen kommer for kos etter at nabobarna flyttet ut. Der kan den ligge i timesvis for kos, men drar straks man slutter å kose. 

Anonymkode: a23dd...c73

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lavmålet skrev (På 8.8.2024 den 14.37):

Det gjør min og!🤩 Skikkelig bakholdsangrep. Har også gjemt seg bak gardina og hoppa opp mot meg når jeg tittet etter henne 🥰

Katten min også 🤣 opplevd hun har sett meg på lang avstand da jeg har vært å handlet og hun sitter i busken, plutselig da jeg går forbi HOPPER hun frem foran meg 🤣❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Da katten min var kattunge hadde jeg en litt for lang gardin foran verandadøra. Kattungen tok fart og løp mot gardina og sklei litt bortover på den 😸😻 Dette var kjempegøy tydeligvis for han kunne holde på med dette lenge om gangen 😺

Anonymkode: 02bb5...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sprosser på vinduene, og altan som katten kommer seg opp på. Når han vil inn så poter han på vinduet og mjauer, men hvis jeg ikke hører han (eller ignorerer han) så begynner han å slå på sprossene så det dundrer i vinduet. 😆

Anonymkode: f3b2b...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misfornøyd side blikk når han får beskjed om å slutte med noe, etterfulgt av et stort sukk mens han legger seg på plassen sin. Han sover sammen med meg i senga, og om jeg da beveger meg kommer den mest gretne "Mmmmmbfff" lyden. For hvordan våger jeg bevege meg når han har lagt seg godt til rette 😅

Anonymkode: f8bac...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...