AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Fortell 🙂 Min hannkatt på fire år mjauer i et sett noen ganger. Ordentlig skravlepus 😻 Følger etter meg overalt i huset. Får raptuser der han løper att og fram og kræsjer i veggen osv 😸 Klatrer i gardinene da han var mindre 😼 Noen ganger får jeg en hårvask, da ligger han ved siden av meg i senga og slikker meg i håret 😺 Før fikk jeg ansiktsvask om morgenen, men det har han sluttet med 😺 Heldigvis 😸 Anonymkode: 02bb5...fac 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Bærer lekene sine i munnen 😺 Anonymkode: 02bb5...fac 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 Hunden stod ute på plenen en morgen for å tisse med litt kjøtt i munnen(råfor) så plutselig bjeffet hunden på meg før den kom inn igjen Anonymkode: 3cff3...de6 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Når hun får griseører går hunden min rundt i hele huset å leter etter en plass å grave det ned. Ender som regel opp i sofaen under et teppe. Der kan det ligge i flere dager før hun finner ut at hun skal spise det. Det er kun griseører hun gjør dette med. Ellers er hun et matvrak av en annen verden som sluker absolutt alt. Hun har som favorittplass i sofaen mellom meg og armlenet. Her er det alltid trangt så hun rygger seg bakover og inn mellom armlenet og låret mitt helt til jeg gir etter å gir henne plass 😂 Anonymkode: 94f74...40e 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Hannpus på 1 år bærer med seg favoritt leken sin overalt, hannpus på 2 år biter negler. Bare på bakpotene sine. Anonymkode: 3ffc7...655 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 Hunden min brøler inn i soffaen når han kjeeeeeder seg. Putter hodet inn mellom putene og "uler" som en trassig unge. Det hender seg at han gjør det ned i gulvmatta også. Merkelig skapning! 😂 Anonymkode: f3b2b...e2b 1 4
jordbær86 Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 Min pus klarer å åpne kjøkkenskuffene. En gang fant han seg en pose med Dreamies som han stolt kom bærende på 😺😻 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Skrevet 7. august 2024 Hunden vil ikke gå inn i bilen, og vil ikke UT av bilen. Ikke uten bånd. Har hun retrieverbåndet rundt halsen går det helt fint, uansett om det er helt slakt. Hun har også en greie med å ikke hilse på "pappa" (matfar) når han kommer hjem fra jobb. Når matmor kommer er hun helt fra seg av begeistring. Anonymkode: 77fde...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #10 Skrevet 8. august 2024 Det hender seg at når hunden skal bæsje stiller han seg over en busk / lite tre og står bokstavelig talt på tærne for å bæsje fordi busken/treet kommer jo borti hans edlere deler dersom han slapper av, så da må jeg stå med bæsjepose og prøve å plukke fra busken/treet etterpå. 😂 Katten min elsker å skremme meg, så han pleier å gjemme seg også hopper han frem, så hyler jeg og så løper han 2 meter, snur seg for å se på meg og han virker å være veldig fornøyd 😂 Anonymkode: 48988...bde 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #11 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 21.49): Når hun får griseører går hunden min rundt i hele huset å leter etter en plass å grave det ned. Ender som regel opp i sofaen under et teppe. Der kan det ligge i flere dager før hun finner ut at hun skal spise det. Det er kun griseører hun gjør dette med. Ellers er hun et matvrak av en annen verden som sluker absolutt alt. Hun har som favorittplass i sofaen mellom meg og armlenet. Her er det alltid trangt så hun rygger seg bakover og inn mellom armlenet og låret mitt helt til jeg gir etter å gir henne plass 😂 Anonymkode: 94f74...40e Min liker også å gjemme griseører. Han henter teppet sitt og bruker snuten til å prøve å skyve teppet over øret. Men siden han står på teppet så får han det ikke helt til, lyden av våt snute som gnis på gulvet river i ørene🙉😂 Anonymkode: 72270...701 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #12 Skrevet 8. august 2024 For noen år tilbake, hadde vi en stor, sort Grand Danois som var utrolig sjarmerende. Når vi satt i sofaen, kom han ofte bort til oss, snudde seg helt rundt og rygget bakover og satt seg oppå fanget vårt. Dere må se for dere denne store karen, sitte som en voksen på fanget 😂😂😂 han var selvfølgelig ikke klar over sin egen tyngde og størrelse, veldig skjønn🥰 Anonymkode: b0c72...fa8 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #13 Skrevet 8. august 2024 Min setter seg i sofaen som hun ser vi gjør. Anonymkode: 139e7...b39 1 10
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #14 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hender seg at når hunden skal bæsje stiller han seg over en busk / lite tre og står bokstavelig talt på tærne for å bæsje fordi busken/treet kommer jo borti hans edlere deler dersom han slapper av, så da må jeg stå med bæsjepose og prøve å plukke fra busken/treet etterpå. 😂 Katten min elsker å skremme meg, så han pleier å gjemme seg også hopper han frem, så hyler jeg og så løper han 2 meter, snur seg for å se på meg og han virker å være veldig fornøyd 😂 Anonymkode: 48988...bde Åhhh ♥️ De er noen raringer disse dyra 😺♥️ Dette på pleier min katt å gjøre også 😸 gjemmer seg og spretter fram og hopper på meg når jeg går forbi 😸😻 Anonymkode: 02bb5...fac
Gjest lavmålet Skrevet 8. august 2024 #15 Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Åhhh ♥️ De er noen raringer disse dyra 😺♥️ Dette på pleier min katt å gjøre også 😸 gjemmer seg og spretter fram og hopper på meg når jeg går forbi 😸😻 Anonymkode: 02bb5...fac Det gjør min og!🤩 Skikkelig bakholdsangrep. Har også gjemt seg bak gardina og hoppa opp mot meg når jeg tittet etter henne 🥰
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #16 Skrevet 8. august 2024 lavmålet skrev (19 minutter siden): Det gjør min og!🤩 Skikkelig bakholdsangrep. Har også gjemt seg bak gardina og hoppa opp mot meg når jeg tittet etter henne 🥰 😺😻 Anonymkode: 02bb5...fac
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #17 Skrevet 14. august 2024 Sier jeg våtfor til katten min så kommer han løpende i full fart, og ser på meg med forventning i blikket 😺♥️ Anonymkode: 02bb5...fac 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #18 Skrevet 14. august 2024 Min valp - lager små snøfte-/klynke-lyder når vi koser. - her den rareste/søteste og høyeste gjespelyden jeg har hørt. Et slags blanding av et hyl og et kvekk. - liker å følge med på hva som skjer når han tisser. Noen ganger velter han. Anonymkode: a124b...70a 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #19 Skrevet 15. august 2024 Pus dypper potene oppi vannskåla og slikker av istedet for å dyppe tunga oppi 😺 Anonymkode: 02bb5...fac 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #20 Skrevet 15. august 2024 Han jobber for skjærefamilien. Skriker de, er det rett i vinduet for å sjekke om det er katter utenfor. Vi har bærbare lysbrytere i gangen. Når han får slå av lyset, da er det natta. Dvs han går inn på badet for å få vasket vekk dagens skitt fra fjes og poter, børsting av pels og tannpuss (og godbit som belønning selvsagt) før vi går og legger oss. Middels stor hund Anonymkode: 2a281...b96 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå