Gå til innhold

Typen med litt sminke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Viller dere hatt noe i mot at typen hadde brukt litt sminke?

(feks, eyeliner....)

Klemmer

Maren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det ville jeg faktisk hatt veldig mye i mot.

Skrevet

Bruker ikke noe selv...og kommer aldri til å gjøre det. blir sjokka når jeg ser ser dagens gutter.. oppdollet og smikendukker hele gjengen. får jeg intrykk av i hvertfall. kikket inn på bigbrother (online) og hvor mange av gutta hadde ikke sminke-stash med seg? tanning-cremer og eyebrusher og hva pokkerivold?

Er dette mer utbredt bland blærums gutter? stakkars folk

Nei..la gutter være gutter...uten smike.

Skrevet

Spørs hvor gammel han er egentlig. Var sammen med flere gutter med eyeliner da jeg var yngre, men idag er jeg godt over 30 og det er svært få gutter på min alder som kan komme unna med eyeliner.

Men er han relativt ung; hvorfor ikke?

Gjest camillo
Skrevet (endret)

Ja!!

(her mente jeg altså at ja, det hadde jeg hatt veldig mye imot)

Endret av camillo
Gjest King James
Skrevet

kan henne han er homo og bare ikke kommet ut av skapet ennå.

Gjest GreenSky
Skrevet
Bruker ikke noe selv...og kommer aldri til å gjøre det.  blir sjokka når jeg ser ser dagens gutter.. oppdollet og smikendukker hele gjengen. får jeg intrykk av i hvertfall. kikket inn på bigbrother (online) og hvor mange av gutta hadde ikke sminke-stash med seg? tanning-cremer og eyebrusher og hva pokkerivold?

Er dette mer utbredt bland blærums gutter? stakkars folk

Nei..la gutter være gutter...uten smike.

Det sa sikkert gammeldagse mennesker om jenter og sminke for 60 - 70 år siden også.

Skrevet

Hvorfor skal ikke gutter bruke sminke da?

Mange som passer med det.

Men det avhenger av stilen deres da. Har sett mange som blir penere med det.

Eneste som jeg ikke er helt enig i at gutter skal bruke av sminke er mascara, da øyenvippene deres virker ofte mer rette enn jenters.

Skrevet

I utgangspunktet bryr jeg meg ikke så mye om utseendet til gutten. Synes det beste er hvis han har et litt avslappet forhold til utseendet. og så synes jeg det er veldig unaturlig hvis gutten bruker lenger tid på badet enn det jeg gjør (bruker lite sminke selv).

Så, jeg hadde nok hatt noen motforestillinger mot en gutt som sminket seg ja :sjenert:

Skrevet

Ja, det hadde jeg hatt mye i mot!!

Hadde nektet å vise meg sammen med han til han hadde vasket av seg sminken.

Skrevet

Hadde absolutt ikke hatt noe i mot det, men er enig i at dette er en aldersgreie.

Skrevet

Tja, om ikke til hverdags, så kanskje hjemme i blant? :sjarmor: Har en thing for gutter med sminke...

Skrevet

Nei, det hadde eg absolutt ikkje likt. Turn-off!!

Dekkstift er greit, men thats all folks!

Skrevet

Det har han ikke behov for.

Og, om han skulle begynne å føle behov for å sminke seg, da tror jeg våre behov hadde utviklet seg i litt for forskjellig retning.

Jeg foretrekker han som han er, og insisterer på å være den som bruker lengst tid foran speilet !

Gjest GreenSky
Skrevet
Tja, om ikke til hverdags, så kanskje hjemme i blant? :sjarmor: Har en thing for gutter med sminke...

Du og? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...