AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 Jeg er av det smarte menneske som har lys sofa og hvitt teppe, i tillegg til to små gutter og en stor hund…. Noen som har tips til triks for å holde alt lyst og pent? Noen som kan anbefale produkter og tekstilrenser? 🙊 Anonymkode: b0fe6...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 Jeg tror du må revurdere lyse møbler. Ha det heller lyst på veggene og tilbehør. Bare mitt tips. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Del Skrevet 6. august 2024 Du kan leie tekstilrens hos flere forhandlere, blant annet jernia. Lurt å impregnere tepper og sofa/stoler (det bør gjøre etter hver gang du har brukt tekstilrens), mye lettere å få vekk flekker hvis man skulle være uheldig å søle noe. Du får impregneringsspray hos møbelbutikker som bohus, Skeidar, Møbelringen osv. også kid selger det. Ellers er det bare å ha gode rutiner med å ikke spise i sofaen, og skal det spises så er det lurt å forebygge flekker med å legge ned et laken til barna (og hunden dersom du har den i sofaen) Anonymkode: a1d84...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Del Skrevet 6. august 2024 Vi har hvitt teppe, og har impregnert det godt, veldig enkelt å tørke av flekker. Anonymkode: 78deb...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #5 Del Skrevet 8. august 2024 Nå har ikke vi lys sofa, men i hverdagen har jeg lagt teppe i setene i sofaen for å bevare stoffet lengst mulig, så er det bare å vaske teppene innimellom. Anonymkode: 7e01f...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå