AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at så mange av de jeg handler hos er så sløv. Det er også snakk om sending type at helthjem eller posten henter pakka hjemme hos de. Får de ikke noen form for gebyr når de bestiller henting og det ikke er noen pakke å hente der? Anonymkode: 58c17...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Sikker på at de glemmer? Jeg sliter med at Helthjem-budet ikke gidder å gå de 15 meterne bort til postkassene (liten oppoverbakke), så han bare setter «fant ikke postkasse» eller at pakken manglet. Jeg har sett budet sitte i bilen og se på postkassene men kjøre vekk. Anonymkode: 6292d...f50 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 Mye rat av både kjøpere og selgere på Finn. Hvis jeg skal gjette litt så er ikke dette gjenstander med særlig høy salgsverdi? Da skorter det nok litt på viljen til å løpe for kjøper. Spesielt hvis er til spottpris så kan det være surt. Spottpris OG lynrask og god levering får du ikke, liksom. Anonymkode: cce23...023 1
Sparkling_Pink Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Jeg har en til to timer kontakt med kundeservice pr pakke som skal hentes av HeltHjem, etterhvert finner de pakken. Tar ofte nærmere ei uke. Er ikke meg som sender det står på her. 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Aldri opplevd. Handler kun med folk som har topp score. Anonymkode: 8cb90...50a 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aldri opplevd. Handler kun med folk som har topp score. Anonymkode: 8cb90...50a Det har jeg heller aldri opplevd, og jeg er ikke så pirkete på score. Anonymkode: d8320...874 2
frivis Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 Jeg sender samme dag med mindre det er søndag eller post i butikk er stengt for dagen. Det handler litt om respekt for den som kjøper. Så lenge dere gir topp score når selger ikke gidder å gjøre sitt beste, så blir det sånn. Tenker pipen får en annen lyd om dere stiller noen krav og gir karakter etter dette. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 Gi de en ærlig vurdering, slik at andre slipper unna slike selgere. Men vær sikker på at det ikke er Helthjem som er de skyldige. Anonymkode: 1eafe...d7a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #9 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at så mange av de jeg handler hos er så sløv. Det er også snakk om sending type at helthjem eller posten henter pakka hjemme hos de. Får de ikke noen form for gebyr når de bestiller henting og det ikke er noen pakke å hente der? Anonymkode: 58c17...c1a Aldri opplevd det jeg. Bryr meg ikke om rask levering, men ser ofte på kommentar til stjernene som er gitt. Bryr meg ikke så mye om stjernene, men forventer å få varen jeg har kjøpt. Behøver ikke varen raskt, bare den blir sendt. Men du må være 100 prosent sikker på at det ikke er helt hjem som surrer og tuller det til før du gir stjerner og kommentarer. Jeg har hatt problemer med helt hjem før, men det var ikke kjøp på finn. Anonymkode: 843d5...55c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #10 Skrevet 7. august 2024 Jeg har også opplevd dette. Fikk melding om at selger skulle si i fra når hun var på posten og hadde fått vite fraktpris, men så kom det aldri noe mer. Jeg purret, og hun sa at hun hadde vært veldig opptatt, men skulle gjøre det snart. Hørte aldri noe mer fra henne. Jeg hadde jo ikke sendt noen penger, så jeg tapte jo ingenting, men irriterende var det. Anonymkode: 503ea...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå