AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Jeg hadde en rådgiver som jeg trivdes med i noen år, men dessverre var ikke hun tilgjengelig da jeg en dag trengte hjelp i banken. Tror hun fikk en annen stilling i banken. Han som ble erstatteren hennes snakket jeg bare med på tlf, og han han ordnet for så vidt det jeg trengte, men hele samtalen var gjennomsyret av en «ovenfra og ned»-holdning så jeg fikk helt avsmak. Fikk raskt etterpå tilbud om å bytte bank, og det gjorde jeg. Nå vurderer jeg å bytte tilbake til min gamle bank, men jeg vil ikke ha ham som rådgiver. Blir jeg regnet som en veldig uhøflig og vanskelig kunde om jeg ber om å få en annen rådgiver enn han? Husker ikke navnet, så kanskje jeg må be om en kvinnelig rådgiver bare? Huff, dette ble styr🙈 Anonymkode: 3ebda...df9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Er der ikke kjemi mellom kunden og den ansatte, så tenker jeg banken foretrekker å beholde en god kunde, og dermed kundens ønske om en annen kunderådgiver. Ring og spr, før du bytter. Ikke vær nedlatende eller si mer.enn du må, dårlig kjemi, er stikkord godt nok. Men dagens banker har en merkelig politikk. Ved bankbyttet så blir kunden kredittsjekken før hen får innpass i ny banken. Håper derfor du ikke slettet alle kontoene din i banken du vil tilbake til? Anonymkode: 9da6b...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå