Gjest Emera Skrevet 18. februar 2006 #1 Skrevet 18. februar 2006 Hvorfor drev vi og klistret opp disse hersens tapetbordene på nittitallet?!? Hadde vi bare tenkt oss om den gangen! Det er jo nesten umulig å få dritten av! Finnes det noen gode råd for å få bort tapetbord?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #2 Skrevet 18. februar 2006 DET LURER JEG OGSÅ PÅ!! FOR NOE HERK!!
Pasha Skrevet 18. februar 2006 #3 Skrevet 18. februar 2006 Dampvasker! men det kommer ann på limet som er brukt under. Er det brukt taptlim skal det gå greit. kontaktlim derimot er det verre med
ashera Skrevet 18. februar 2006 #4 Skrevet 18. februar 2006 Bløt dem opp med svamp og løfte den forsiktig av. Dette funka som bare tusan da vi rehabiliterte vår første leilighet - tidligere eier hadde gått amok med border. Ugh...
Gjest Emera Skrevet 18. februar 2006 #5 Skrevet 18. februar 2006 Okei, takk for tips. Jeg får prøve meg fram. Og jeg håper så inderlig at jeg har lært av dette. Aldri mer tapetbord uansett hvor trendy det skulle bli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå