Gå til innhold

Ville du snoket - svar ærlig og ikke PK

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenk at du/dere skal låne andres hytte eller leilighet. Ville du vært nysgjerrig? Snoket i baderomsskap, i nattbordet eller andre steder? Har du gjort det? Ikke tenk at du skal være korrekt nå, si om du har gjort det? Fikk du nye tanker om de som eide stedet? Ble du skamfull etterpå?

Anonymkode: 4ac5c...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Synes det er respektløst, spesielt når noen har vært så snille og lånt meg sted å bo. Og det er ikke fordi jeg vil være «politisk korrekt», det er fordi jeg har samvittighet.

Anonymkode: 3ca22...43e

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok gjort det da jeg var yngre. Men nå synes jeg ikke sånt er noe særlig interessant lenger.

Anonymkode: c006b...276

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Synes sånt er sylfrekt. Har selv hatt besøk, som har rotet rundt i skuffer og skap.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoket? Nei. Lete etter ting jeg tenker er naturlig å ha i skuffer og skap? Ja. Førstehjelpsskrin, smertestillende osv. 

Anonymkode: 71357...85a

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke noen interesse av å snoke hjemme hos folk. 

Anonymkode: 57bb1...db6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Tenk at du/dere skal låne andres hytte eller leilighet. Ville du vært nysgjerrig? Snoket i baderomsskap, i nattbordet eller andre steder? Har du gjort det? Ikke tenk at du skal være korrekt nå, si om du har gjort det? Fikk du nye tanker om de som eide stedet? Ble du skamfull etterpå?

Anonymkode: 4ac5c...f73

Jeg hadde aldri «snoket» i den forstand. Men hadde jeg åpnet opp ulike skap? Ja. Hvorfor? For man tar jo gjerne med seg ulikt av toalettpapir, håndsåpe, div mat både til kjøleskap og tørrvarer. Og man ønsker jo å rydde bort alt, altså må man da åpne opp skaper.

Snoket hadde jeg aldri gjort. Er noe som aldri har falt meg inn som en ting, før det kom opp i en diskusjon en gang om ikke alle sjekket ut baderomsskapene til folk de var på besøk hos 😳 er vist ganske vanlig.

Anonymkode: 297c5...dab

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært tenåring hadde jeg muligens gjort det, men aldri nå som voksent menneske.

Anonymkode: 7c8a5...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.

Anonymkode: 8c638...a81

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har da fått oppdragelse.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle her er jo pk!

Jeg hadde snoket for jeg hadde antatt at det som ikke tålte "dagens lys"var gjemt bort. 

Anonymkode: 58070...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er PK?

Anonymkode: e2e81...223

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoker ikke nei, men dersom jeg hadde glemt noe ( feks toalettpapir / tamponger / plaster ), hadde jeg kikket etter det på naturlige steder. 

Anonymkode: 093b4...081

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg hadde antatt at alle tenker som meg og dermed ville låst bort eventuelle ting man ikke vil andre skal se.

Anonymkode: a446f...21a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle her er jo pk!

Jeg hadde snoket for jeg hadde antatt at det som ikke tålte "dagens lys"var gjemt bort. 

Er man politisk korrekt bare fordi man holder seg unna ting man ikke har noe med å snoke i? Jeg for min del har ikke behov eller interesse i å snoke i andres greier.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle her er jo pk!

Men skal vi si noe annet enn det vi mener/hadde gjort for å "gå mot strømmen"? Ville ikke det i seg selv vært like ille som PK?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle her er jo pk!

Da får jeg bare være PK, jeg synes ikke det er noe spennende å snoke i baderomsskap. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke snoket. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...