Gå til innhold

Microneedling/Dermapen (profesjonelt utført), erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde i tenårene veldig mye plager med uren hud, og det viser seg i dag i form av mange små kvisearr og store porer. Jeg har aldri i voksen alder tenkt at jeg har direkte stygg hud, for huden min var fortsatt relativt ung da problemhuden ble borte. Men jeg synes det blir mer og mer synlig med alderen. Så har jeg noen søte små fregner som jeg gjerne vil skal vises, men de er lite synlige bak kvisearrene. 

Jeg ble anbefalt microneedling av en bekjent. Og lurer på om noen her kan dele erfaringer om det? Det koster en del penger med alle behandlingene man må ha, men er verdt det for min del dersom man får fjernet arrene permanent. 

Veldig takknemlig for svar! 

Anonymkode: 8b0b1...919

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
TLR skrev (1 minutt siden):

Har du normal fet hud ok du kan ta microneefling men hvis du sensitiv hud styr unna. 

Min bekjente sa at man må ha tilført masse fukt samtidig. Da er det vel bare å passe på at tjenesten samtidig tilbyr en pakke med mye tilførsel av fukt? Ser feks  Asteta tilbyr dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min bekjente sa at man må ha tilført masse fukt samtidig. Da er det vel bare å passe på at tjenesten samtidig tilbyr en pakke med mye tilførsel av fukt? Ser feks  Asteta tilbyr dette.

Ja de bruker mye serum. Men har du arr etter uren hud så tror jeg microneefling er bra for deg. Men hvis du reagerer på sterke lufter kremer som inneholder for mye parfyme så styr unna. Blir du lett rød i huden? Bare spør da det er et tegn på sensitiv hud? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TLR skrev (2 minutter siden):

Ja de bruker mye serum. Men har du arr etter uren hud så tror jeg microneefling er bra for deg. Men hvis du reagerer på sterke lufter kremer som inneholder for mye parfyme så styr unna. Blir du lett rød i huden? Bare spør da det er et tegn på sensitiv hud? 

Ja, jeg har sensitiv hud. Får lett eksem/tørr hud/kløe.
Hvis noen har andre anbefalinger her til feks laser eller annet (som ikke gir andre store bivirkninger som mer sensitiv hud eller at jeg feks ikke tåler sol), så setter jeg stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
TLR skrev (Akkurat nå):

Oppsøk en hudpleier for å finne ut din hudtype? 

Vet hudtypen min. Kombinasjonshud, blanding av normal/tørr/akne. Ikke veldig oljete men kan ha tendenser til olje i t-sone. Sensitiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg har sensitiv hud. Får lett eksem/tørr hud/kløe.
Hvis noen har andre anbefalinger her til feks laser eller annet (som ikke gir andre store bivirkninger som mer sensitiv hud eller at jeg feks ikke tåler sol), så setter jeg stor pris på det :)

Mitt råd oppsøk en hudpleier for å en riktig behandling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet hudtypen min. Kombinasjonshud, blanding av normal/tørr/akne. Ikke veldig oljete men kan ha tendenser til olje i t-sone. Sensitiv. 

Jeg ville gått for en vanlig ansiktsbehandling. På meg virker det som at du har fett panne nese og hake. Mulig litt rød og tørr noen steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TLR skrev (19 minutter siden):

Jeg ville gått for en vanlig ansiktsbehandling. På meg virker det som at du har fett panne nese og hake. Mulig litt rød og tørr noen steder. 

Nei, har ikke fet panne nese og hake. Og ikke rød. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...