Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært sammen i 15-20 år++ er dere fortsatt forelsket i partner? Er det egentlig mulig å være forelsket i samme person i så mange år?

Anonymkode: d11df...799

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere som har vært sammen i 15-20 år++ er dere fortsatt forelsket i partner? Er det egentlig mulig å være forelsket i samme person i så mange år?

Ja jeg er fortsatt forelsket i partneren min, men på en litt annen måte kan du si. Sommerfuglene i magen kommer ikke like ofte som da vi var ung, men de er absolutt der likevel. Vi har fått en dypere kjærlighet for hverandre med årene 😊

Anonymkode: 94e62...d3a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Men han er det fineste og snilleste mennesket jeg vet om og jeg forlater han aldri med mindre jeg må. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

16 år sammen og fortsatt forelsket. De siste 2-3 årene har vi begge blitt mer og mer forelsket i hverandre igjen (den var aldri borte). 

Anonymkode: 0892b...a1a

AnonymBruker
Skrevet

Forelskelse kommer og går. Men jeg elsker min mann. Og jeg får en positiv følelse i kroppen, nesten litt som sommerfugler, når jeg ser ham når vi er ute. (Hvis f.eks vi går hver for oss og skal møtes senere eller han besøkte meg på jobb da jeg jobbet i butikk).

Anonymkode: 47417...dd0

• Liker 1
Skrevet

Etter-elskelse ❤️ 

Får fortsatt sommerfugler i magen noen ganger ila mnd, kommer an på syklusen 🤣 

koser og kysser hver dag. Han tar meg på rumpa hver gang han går forbi meg. Flørter ofte. Vi er sånn klisje-par fra filmer haha. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler det samme for min kone etter 10 år.

Sånn der "sommerfugler" skjønner jeg ingenting av. Aldri følt noe sånt for et annet menneske (eller objekt) noensinne, og skjønner egentlig ikke hva slags følelse det er dere beskriver.

Anonymkode: 34216...38f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går i bølgedaler her for oss, regnet med det er sånn for de aller fleste? Er selvsagt ikke sommerfugler i magen slik som da vi var nyforelsket, men det glimter til og har absolutt fortsatt lyst på mannen min og er tiltrukket av han.

Anonymkode: a000a...22e

• Liker 1
Gjest Angry Man
Skrevet

Nei er ikke forelsket men er veldig glad i henne. Det er tillit og historie der som må oppleves for å forstå. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært som forelsket i mannen min som jeg ble etter at vi fikk vårt første barnebarn ❤️

Anonymkode: ad8a2...b2a

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært gift i 25 år. Forelskelse forbinder jeg med en tidlig fase i et forhold. Jeg vil vel si at mitt forhold til kona er kjærlighet og dypt vennskap. Vi er glad i hverandre og elsker hverandre, men den intense forelskelsen som gjerne starter før man offisielt er et par, den er nok over for sånn bortimot 25 år siden.

Anonymkode: fb6d5...638

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen forelskelse nå etter 18 år.

Anonymkode: 16410...474

AnonymBruker
Skrevet

Snart 39 år sammen. Er nå 56 og 57. Er forelsket og yr. Lengter nårfraværende. Blir varm innvendig av å se på. Blir tent av å være nær.

Anonymkode: ee4a9...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Forelsket tror jeg aldri jeg har vært mer en maks 8-10 mnd i hele mitt liv. Noen få av forelskelsene går over i at jeg blir ekstremt glad i og tiltrukket av personen. Med min mann er eneste gangen jeg har følt at forelskelsen gikk over til å elske han.

Anonymkode: 2b557...ce2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Føler det samme for min kone etter 10 år.

Sånn der "sommerfugler" skjønner jeg ingenting av. Aldri følt noe sånt for et annet menneske (eller objekt) noensinne, og skjønner egentlig ikke hva slags følelse det er dere beskriver.

Anonymkode: 34216...38f

At det kribler i magen og kjenner på lykke 🦋

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en forelskelse som går mye dypere enn i starten, da jeg virkelig elsker denne personen og hele ham. En forelskelse er mer en rus, og vi kjenner ikke mennesker helt. Etter 15-20 år kjenner man hverandre, og jeg elsker og beundrer min mann, og er veldig tiltrukket av ham.

Anonymkode: 6f027...ebe

AnonymBruker
Skrevet

Ja, får til og med masse sommerfugler i magen når jeg ser han 🥰

Tenkt mye på hvordan jeg skal klare meg om han går fra meg eller dør fra meg. 
Så her holder jeg på hver eneste dag❤️

Anonymkode: 32ac9...f48

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men på en annen måte. 

Det er en veldig dyp kjærlighet, og følelsen av å være hverandres nærmeste i livet. Det forsterker følelsene de gangene man også kjenner på "forelskelse". 

Årsaken til at vi fortsatt er kjærester og ikke bare venner/samboere er jo forelskelsen (uten "rus"). Kan kjenne jeg gleder meg og det kribler litt i enkelte sammenhenger, det er mye fysisk nærhet, og tiltrekning. Den store forskjellen er at det kommer i bølger, med en stund mellom hver gang. Som noen over beskriver, når det skjer noe spesielt i livet, eller vi har satt av en helg bare til oss, ferie... 

Mens det for 22 år siden var en følelse som var mer intens, samtidig mer fysisk og overflatisk, og var like sterk over lang tid. 

Anonymkode: 5e62d...e33

Skrevet

Ja, men på en annen måte :) 

Jeg var jo tenåring når jeg traff ham og ble betatt, så det spiller jo og inn.

Nå er vi 43/45 liksom. Litt mer dyptgående forhold til relasjoner 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. Og nei, det er ikke mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...