Majer Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 (endret) Jeg spør fordi det er interessant å finne ut hva det er som gjør meg attraktiv for noen grupper, men ikke andre. De fleste som viser interesse er ikke etniske europeere. Det skjer såpass ofte at selv kompiser kommenterer det. Den andre gruppen jeg har draget på er folk som er eldre enn meg selv. Sånn har det vært siden vgs. Hva kommer det av? Endret 6. august 2024 av Majer Skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 Umulig å vite, men gjetter på at du ser eldre ut enn du er? Ikke etniske europere søker ofte etter trygghet og stabilitet fremfor kjærlighet, så de går oftere opp i alder feks. Og norske kvinner ser oftest etter menn omtrent på sin egen alder. Anonymkode: 0b196...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Del Skrevet 6. august 2024 Spørs litt hvordan du ser ut. Minoritetsjenter går som oftest etter litt mer barske og maskuline menn. Anonymkode: 22d00...14e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Del Skrevet 6. august 2024 De liker mer maskulinitet. Anonymkode: c00d8...9f7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 7. august 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 7. august 2024 Takk for svar! Nå generaliserer jeg veldig, men jeg føler generelt at jeg på en måte at jeg må være mer falsk rundt etnisk norske jenter på egen alder og yngre. Jeg kan ikke gi like mye av meg selv på like kort tid og må holde mer igjen. Det virker som de ofte liker mer mystikk enn folk fra andre land. Folk fra andre land virker som de vil vite alt på en gang, svarer på meldinger med en gang og gir mye mer av seg selv. Nå generaliserer jeg veldig da, men. Det virker også som om utenlandske oftere aksepterer mine nerdete hobbyer og er mindre pirkete. De forventer eks ikke at jeg er tilgjengelig like ofte, bryr seg ikke om jeg har jentevenner på overnatting osv. De virker på en måte mindre låst i tradisjonelle kjønnsrollemønstre rundt hvem som betaler, hva som er forventet osv. Rett og slett mer frigjorte selv om det egentlig ikke gir så mye mening😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 Etter det jeg ser, så har de omtrent lik smak som norske jenter. De er ikke mer eller mindre interessert i maskulinitet eller utseende. Men jeg opplever at de er mindre stereotypiske tanker om eks hårfarge enn det norske jenter har. Som kanskje handler om at de inntar mindre amerikansk media. Anonymkode: c664f...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 7. august 2024 #7 Del Skrevet 7. august 2024 Ryddet for brukerdebatt. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Del Skrevet 7. august 2024 Det er ikke godt å si. Jeg kan godt ha draget på europeere også, men med et stort unntak for nordiske kvinner. Jeg er i 30-årene, og kun en eneste gang i løpet av livet har jeg vært på date med en etnisk norsk kvinne. Jeg er helt norsk selv. Jeg er nok en forholdsvis myk mann med svært mye empati, med nøytrale til mer typiske maskuline interesser. Norske kvinner enser meg ikke i det hele tatt, og jeg aner virkelig ikke hvorfor. Hva ser de andre som de norske ikke gjør? Umulig å svare på. Dette er konsekvent både i den virkelige verden og f.eks. på Tinder. Anonymkode: a2fd3...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå