DominiqueFrancon Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 (endret) Hei! Hvordan oppbevarer dere store mengder med tørrfisk (3 kg)? I plastboks? I kjøkkenskapet i plastboks? Helst ikke plast i det hele tatt? Har ikke loft. Skal oppbevares tørt og kjølig, står det. Har akkurat kjøpt 3 kg på nettet, fra Nord-Norge, ettersom det er vanvittige priser på tørrfisk-snacks i Oslo/Sør-Norge (2000 kr/kg ++). Jeg har kjøpt til 400 kr/kg - ganske bra pris, det, tror jeg? eller veit dere om billigere? Endret 6. august 2024 av DominiqueFrancon tillegg
MissSkog Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Ville heller hatt det i en kjellerbod enn på et loft. Et loft blir fort varmt på sommeren. Ellers i kjølerom eller kjøleskap? Spiser ikke tørrfisk selv, men står det tørt og kjølig er det disse stedene jeg ville oppbevart det. I den emballasjen det kommer i. 1
katties Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 Vanligvis holder det fint i romtemperatur og kanskje litt tørkepapir oppi metallboks 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå