DominiqueFrancon Skrevet 6. august 2024 #1 Del Skrevet 6. august 2024 (endret) Hei! Hvordan oppbevarer dere store mengder med tørrfisk (3 kg)? I plastboks? I kjøkkenskapet i plastboks? Helst ikke plast i det hele tatt? Har ikke loft. Skal oppbevares tørt og kjølig, står det. Har akkurat kjøpt 3 kg på nettet, fra Nord-Norge, ettersom det er vanvittige priser på tørrfisk-snacks i Oslo/Sør-Norge (2000 kr/kg ++). Jeg har kjøpt til 400 kr/kg - ganske bra pris, det, tror jeg? eller veit dere om billigere? Endret 6. august 2024 av DominiqueFrancon tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 Ville heller hatt det i en kjellerbod enn på et loft. Et loft blir fort varmt på sommeren. Ellers i kjølerom eller kjøleskap? Spiser ikke tørrfisk selv, men står det tørt og kjølig er det disse stedene jeg ville oppbevart det. I den emballasjen det kommer i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 6. august 2024 #3 Del Skrevet 6. august 2024 Vanligvis holder det fint i romtemperatur og kanskje litt tørkepapir oppi metallboks 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå