Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det passer seg sånn, enkelt og greit.

Og venter i spenning på alle de som virkelig kan se frem til opphold på sykehjem/aldershjem, der man dusjer hver 14.dag...

Gjest Chriselia
Skrevet

Dusjer hver dag, noen ganger to ganger om dagen.

Gjest Isabellas
Skrevet

1-2 ganger om dagen. Oftere hvis det er sommer og varmt.

Skrevet

Dusjer minst en gang hver dag. Alltid før jeg drar på skole/jobb, og viss jeg skal noe senere på dagen, eller bare føler for det, så tar jeg en dusj til...

Føler meg skitten om jeg ikke dusjer hver dag...

Skrevet

Jeg har virkelig ikke noe behov for å vaske hele kroppen hver dag, men jeg vasker meg under armene, rundt halsen og i skrittet hver dag selvfølgelig. Og jeg vasker håret hver dag så jeg lukter ikke.

Vi er hysterisk overrenslige her i landet og det har gått ut advarsler mot denne overdrevne dusjinga mer enn en gang...

eksen til broren min dusjet på seg ringorm... tullete. :forvirret:

Skrevet

Jeg dusjer stort sett hver dag. Det hender jeg dropper det hvis jeg bare skal være hjemme alene, men ellers dusjer jeg.

Skrevet

Dusjar kvar dag og ellers etter behov.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Stort sett hver dag. Oftere de dagene jeg er på trening.

Skrevet

7 ganger i uken sånn ca. Dusjer 5-6 dager i uken tenker jeg, og så blir det en gang ekstra en dag eller to i uken pga. trening.

Skrevet

Jeg husker ei i parallellklassen min skrøt av hvor mange uker det var mellom hver gang hun vasket håret...

Det var forøvrig mange andre grunner til at hun ikke var særlig populær da. Lurer på om hun noensinne senere i livet tenkte at folk syntes det faktisk var ekkelt?

Skrevet

Dusjer hver dag, noen ganger 2 ganger om dagen om jeg dusjet på morgenen, og trent på ettermiddagen. Vasker ikke håret hver dag.

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg orker ikke å dusje hver dag..noen ganger er jeg så trøtt at jeg vil til sengs med en gang! Men det blir vel annenhver dag tenker jeg.. Noen gang dusjer jeg mange dager på rad. Etter jeg har vært på trening (når jeg gidder det :) )

Skrevet

Dusjer hver dag, og vasker håret ca annenhver dag.

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen, klarer liksom ikke våkne skikkelig uten. Så dusjer jeg en gang til hvis jeg trener senere på dagen.

Gjest Catwoman
Skrevet

Dusjer hver morgen. Hender jeg dusjer en gang til senere på dagen hvs jeg skal noe spesielt eller har blitt veldig svett eller noe. Håret vasker jeg hver annen eller tredje dag.

Jeg bruker faktisk kortere tid på å ta en dusj, enn om jeg skulle vaske meg under armene og nedentil og eventuelt andre nødvendig steder utenfor dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...