AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Har fått påvist celleforandringer. Her forleden blødde jeg etter sex. Rant en del først friskt blod og deretter masse mørkerødt blod i 4-5 dager. Har aldri hatt mellomblødning på denne måten før. Blør ikke nå lengre. Er dette noe man burde gå til legen for eller er det sikkert ikke så farlig? Anonymkode: c1eaf...f65
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Ring legekontoret og spør. De bør gi deg svar på dette, ikke fremmede på nettet. Anonymkode: 9808b...5da 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ring legekontoret og spør. De bør gi deg svar på dette, ikke fremmede på nettet. Anonymkode: 9808b...5da Kan man spørre helsesekretær om slikt? Er det gratis? Anonymkode: 2f57e...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Råd er gratis. Ring å hør Anonymkode: 09a03...f12 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Du bør selvfølgelig gå til lege!! Anonymkode: edee9...d6e 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du bør selvfølgelig gå til lege!! Anonymkode: edee9...d6e Flere som mener dette? Anonymkode: c1eaf...f65 1
Gjest Hoia Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 Nei, mellomblødninger kan være tilfeldigheter, være kostholdsbetinget. Hos meg kan det for eksempel utløses av for mye kaffe.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #8 Skrevet 6. august 2024 Hvis du er usikker, bør du kontakte lege for sikkerhets skyld. Anonymkode: 10941...4f7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #9 Skrevet 6. august 2024 Hoia skrev (7 minutter siden): Nei, mellomblødninger kan være tilfeldigheter, være kostholdsbetinget. Hos meg kan det for eksempel utløses av for mye kaffe. Eh nei. Dette er en dame som har påvist celleforandringer, altså mulig forstadie til sex. Og hun blør i dagesvis etter sex. Selvfølgelig bør hun få sjekket dette! Det har ingenting med kaffe å gjøre! 🤪 Anonymkode: edee9...d6e
Gjest Hoia Skrevet 6. august 2024 #10 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh nei. Dette er en dame som har påvist celleforandringer, altså mulig forstadie til sex. Og hun blør i dagesvis etter sex. Selvfølgelig bør hun få sjekket dette! Det har ingenting med kaffe å gjøre! 🤪 Anonymkode: edee9...d6e Ja, kanskje i det tilfellet. Men det er ikke noe fasitsvar på sånt.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #12 Skrevet 6. august 2024 Hoia skrev (4 minutter siden): Ja, kanskje i det tilfellet. Men det er ikke noe fasitsvar på sånt. Hun har aldri hatt mellomblødninger før, så da er det vel lite sannsynlig at det plutselig skjer på grunn av kaffe? TS, jeg hadde det helt likt og selvfølgelig skal du gå til lege! For min del hadde jeg slike blødninger av og på i flere år før celleforandringene ble såpass alvorlige at de måtte behandles, men jeg ble fulgt opp fordi i noen tilfeller kan det utvikle seg veldig raskt. Anonymkode: db1bd...40b 1
Gjest Hoia Skrevet 6. august 2024 #13 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har aldri hatt mellomblødninger før, så da er det vel lite sannsynlig at det plutselig skjer på grunn av kaffe? TS, jeg hadde det helt likt og selvfølgelig skal du gå til lege! For min del hadde jeg slike blødninger av og på i flere år før celleforandringene ble såpass alvorlige at de måtte behandles, men jeg ble fulgt opp fordi i noen tilfeller kan det utvikle seg veldig raskt. Anonymkode: db1bd...40b Jeg kan ikke uttale meg om en fremmeds mellomblødning, ikke er jeg helsepersonell heller.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #14 Skrevet 6. august 2024 Hoia skrev (6 minutter siden): Jeg kan ikke uttale meg om en fremmeds mellomblødning, ikke er jeg helsepersonell heller. Men du uttaler deg jo om TS sine mellomblødninger? Anonymkode: db1bd...40b 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #15 Skrevet 6. august 2024 Ring legekontoret, orese ter peoblemstillingen og spør om det burde undersøkes. Jeg tipper de sier ja. Anonymkode: 18b72...d07
Gjest Hoia Skrevet 6. august 2024 #16 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men du uttaler deg jo om TS sine mellomblødninger? Anonymkode: db1bd...40b Ja, men jeg trodde det var et generelt spørsmål om en skal gå til legen ved mellomblødninger. De fleste har hatt en eller to mellomblødninger i livet, uten at de tenker på at det er nødvendig å gå til legen av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #17 Skrevet 6. august 2024 Har opplevd det samme, var ikke noe galt. Folk må roe seg ned litt. Kroppen vår oppfører seg rart noen ganger. Bestill en legetime om du er bekymret, sannsynligvis er det ingenting, men skader ikke å snakke med legen for å få ro i sjela. Anonymkode: 4e1cd...5e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå