AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #1 Skrevet 6. august 2024 Jeg ventet en pakke. Den skulle ha blitt levert på dørmatta, men det var ingen pakke der. Har sjekket postkassa. Der var den ikke. Men den var altfor stor til postkasse. Har kontaktet posten, og venter på svar. Kunne gått å snoket rundt i nabolaget for å sjekke om noen har fått den men det blir for pinlig og ubehagelig. Hva gjør posten i slike situasjoner? Kan de finne ut hvor de har plassert den? Jeg hadde navn og adresse på døra. Anonymkode: 8e128...15d
Brunello Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Vet ikke. Men spør de. Hadde jeg drevet med pakkeutlevering på døra til folk, ville jeg ha tatt bilde som viser at pakken er levert. Det er mange tråder som handler om pakker som påstås levert men som ikke ligger der. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 2 minutter siden, Brunello said: Vet ikke. Men spør de. Hadde jeg drevet med pakkeutlevering på døra til folk, ville jeg ha tatt bilde som viser at pakken er levert. Det er mange tråder som handler om pakker som påstås levert men som ikke ligger der. Ja. De kan ha levert pakken feil, men navnet mitt står på døren. Ja jeg stoler ikke på at posten alltid leverer rett . Posten prøver å finne ut av det og skulle sende sms når de vet mer. Naboer kan ha fått den, men det er vel ikke min jobb og gå rundt å snoke i naboene sine hager. Anonymkode: 8e128...15d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Jeg har fått beskjed om at pakke var levert på døren uten at det var noen pakke der. Kikket litt rundt men fant den ikke. På kvelden mottok jeg melding om at den kunne hentes på utleveringssted. Mulig postbudet trykket feil. Anonymkode: 5d865...835
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Jeg ville gått rundt og sett på trappa til de nærmeste husene. Hvis noen spør hva du driver med sier du bare at Posten påstår at de har levert en pakke på trappa, men den ligger ikke på din trapp så da ville du sjekke om de hadde gått feil. Det er ikke pinlig. Anonymkode: 89ec3...aa9 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ventet en pakke. Den skulle ha blitt levert på dørmatta, men det var ingen pakke der. Har sjekket postkassa. Der var den ikke. Men den var altfor stor til postkasse. Har kontaktet posten, og venter på svar. Kunne gått å snoket rundt i nabolaget for å sjekke om noen har fått den men det blir for pinlig og ubehagelig. Hva gjør posten i slike situasjoner? Kan de finne ut hvor de har plassert den? Jeg hadde navn og adresse på døra. Anonymkode: 8e128...15d Du bør ringe de. De kan sjekke hvor budet var på gpsen når de markerer at pakken er levert. Hos meg leverte de på rett husnummer, men feil gate. Fant det ut på gps. Anonymkode: 77a7d...ae0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #7 Skrevet 6. august 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du bør ringe de. De kan sjekke hvor budet var på gpsen når de markerer at pakken er levert. Hos meg leverte de på rett husnummer, men feil gate. Fant det ut på gps. Anonymkode: 77a7d...ae0 Jeg har kontaktet de. De skulle kontakte meg tilbake når de visste mer. Anonymkode: 8e128...15d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #8 Skrevet 6. august 2024 Forleden fikk jeg melding om at en pakke var levert i postkassen, men der var det ingen pakke. Kassen er tydelig merket med navn og adresse. Jeg meldte det inn og de skulle sjekke det med budet neste dag. I mellomtide dukket pakken opp på dørstokken min. Sannsynligvis hadde den havnet i feil postkasse, og en ærlig nabo fikk den til rett sted. Får håpe du også er heldig, og at den havnet hos en ærlig nabo. Anonymkode: d9c48...caf 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #9 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har kontaktet de. De skulle kontakte meg tilbake når de visste mer. Anonymkode: 8e128...15d De sjekket dette mens jeg var på telefonen med de. Ingen ventetid. Anonymkode: 77a7d...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #10 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ventet en pakke. Den skulle ha blitt levert på dørmatta, men det var ingen pakke der. Har sjekket postkassa. Der var den ikke. Men den var altfor stor til postkasse. Har kontaktet posten, og venter på svar. Kunne gått å snoket rundt i nabolaget for å sjekke om noen har fått den men det blir for pinlig og ubehagelig. Hva gjør posten i slike situasjoner? Kan de finne ut hvor de har plassert den? Jeg hadde navn og adresse på døra. Anonymkode: 8e128...15d Enten er den stjålet eller så har posten gjort en feil. Å vente på svar? Sender du Mail i en slik sak? Anonymkode: efb22...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #11 Skrevet 6. august 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Forleden fikk jeg melding om at en pakke var levert i postkassen, men der var det ingen pakke. Kassen er tydelig merket med navn og adresse. Jeg meldte det inn og de skulle sjekke det med budet neste dag. I mellomtide dukket pakken opp på dørstokken min. Sannsynligvis hadde den havnet i feil postkasse, og en ærlig nabo fikk den til rett sted. Får håpe du også er heldig, og at den havnet hos en ærlig nabo. Anonymkode: d9c48...caf Jeg har fått sms fra posten om at pakken er levert på riktig adresse. Men nei den er ikke mottatt. Jeg chattet med posten på nytt og de sa at den er garantert levert på riktig adresse. Beviset de har er bilens GPS. Men bilen kan ha vært i veien utenfor, men det er flere leiligheter i området så det er jo ikke godt nok bevis. De kunne ikke dokumentere at de har faktisk levert den der de skal med bilde eller gps. Jeg ble skuffet. Kontaktet dem som jeg bestillte den hos. Jeg har flere naboer den kan være levert til. Men vil ikke gå å lete I hver eneste hage. :). Men nå skal de som jeg bestillte pakken hos forsøke å få ordnet opp med posten Anonymkode: 8e128...15d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #12 Skrevet 6. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Enten er den stjålet eller så har posten gjort en feil. Å vente på svar? Sender du Mail i en slik sak? Anonymkode: efb22...c1f Jeg ringte firmaet som jeg bestillte den hos. De skal sjekke gjennom saken. Posten sa at de har levert den i etasjen og adressen som jeg beskrev med bilens gps som bevis. Bilen kan ikke kjøre inn på eiendommen så de kan etter min mening levert den til feil leilighet Anonymkode: 8e128...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå