AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Del Skrevet 6. august Det står mye om sånt på nettet har jeg sett. Og nå har jeg funnet kvinneguiden også. Det med at det er mye sex tidlig og mindre senere, i forholdet. Vi har ikke vært sammen lenge, ikke tre år enda. Først haddr vi sex "hele tiden", men så bare morgen/kveld og av og til innimellem. Så er det blitt mindre, bare noen morgner men om kvelden. Han liker kvelden, ligge bak og så bare sove med armrene runt. Leit at det blir mindre så tidlig i nytt forhold, nå er jeg gravid og jeg leser på nettet at det går ut over å ha sex. Kan bli hele dager utren. En uke? Er redd for det. Anonymkode: 191f4...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Del Skrevet 6. august Du må regne med at det blir mindre etterhvert ja. Og dager og uker uten er ikke uvanlig når man har barn. Det som er viktig er at dere ikke detter helt ut av det, og glemmer hvor viktig intimiteten er. For da mister dere noe sentralt i forholdet deres. Hilsen en som gikk 5 år uten, og ble skilt Anonymkode: 6ab63...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå