AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Hei! Må bare forhøre meg litt her..kort sagt, har hatt en betennelse i albuen/armen og fått trykkbølge for den tidligere i vår-sommer hos fysio. Det hjalp i kombinasjon med trening/behandling og nåler, og jeg har holdt det greit i sjakk i sommer - men nå har det blusset opp igjen, og det er nesten like ille som når jeg begynte med trykkbølgebeh 😫 Er dette da å regne som en ny akuttfase?🤔 Og ny betennelse? Mulig det er dumme spørsmål men jeg føler meg litt fortvilet siden det funket så bra og nå har det kommet tilbake helt ut av det blå 😭 Fysio har ferie så jeg vet ikke hvor lenge jeg må gå før jeg evnt får ny runde trykkbølge 😖 noen erfaringer eller innspill? K-33 Anonymkode: 51138...493
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 Tar sin tid. Ha tålmodighet. Anonymkode: 1a59e...ac5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 Er vel bare redd for at det skal bli verre siden det er tilbake allerede og ikke noe behandling i siktet - ts Anonymkode: 51138...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå