AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Nettop flytta inn i studentboligen. Har min første natt her i dag og min søster var hos meg, hun hjalp til med flyttingen. Hun mistenker hun har lus. Hun lå på sengen min i ca 10 minutter for slappe av litt under flyttingen. Sengen er uten laken da jeg ikke har klart å skaffe meg enda. Jeg skal sove nå men er redd pga lusen. Det er dobbel seng. Kan jeg legge meg på andre siden av senga? Er jeg "trygg"da? Hadde jeg hatt laken kunne jeg byttet det...men det har jeg ikke akkurat nå. Kan lusen gå rundt på hele senga? Kan de fly? Anonymkode: 0c6d3...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. august 2024 #2 Del Skrevet 5. august 2024 Få søstra di til å kjøpe et lusekverkmiddel på apoteket. Ingen vei utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Del Skrevet 5. august 2024 https://www.helsenorge.no/helse-og-miljo/insekter-og-skadedyr/hodelus/#hvordan-smitter-hodelus Lite sannsynlig at du får lus i senga. Anonymkode: 1177c...477 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 6. august 2024 #4 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nettop flytta inn i studentboligen. Har min første natt her i dag og min søster var hos meg, hun hjalp til med flyttingen. Hun mistenker hun har lus. Hun lå på sengen min i ca 10 minutter for slappe av litt under flyttingen. Sengen er uten laken da jeg ikke har klart å skaffe meg enda. Jeg skal sove nå men er redd pga lusen. Det er dobbel seng. Kan jeg legge meg på andre siden av senga? Er jeg "trygg"da? Hadde jeg hatt laken kunne jeg byttet det...men det har jeg ikke akkurat nå. Kan lusen gå rundt på hele senga? Kan de fly? Anonymkode: 0c6d3...5f2 Lusen dør veldig kjapt så er ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå