PusheenPusheen Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 iGlow hører jeg mye om, men synes det er mye penger å betale hvis det ikke skulle funke. Har dere andre tips til serum som faktisk funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. august 2024 #2 Del Skrevet 6. august 2024 GrandeLASH og RevitaLash fungerer best på mine. (Olaplex not so much. Dvs vippene ble kjempelange, men de falt av kort tid etter 😦) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 6. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2024 Peanut skrev (Akkurat nå): GrandeLASH og RevitaLash fungerer best på mine. (Olaplex not so much. Dvs vippene ble kjempelange, men de falt av kort tid etter 😦) Hvordan holder de seg på de to andre du nevnte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Del Skrevet 6. august 2024 Peanut skrev (5 minutter siden): GrandeLASH og RevitaLash fungerer best på mine. (Olaplex not so much. Dvs vippene ble kjempelange, men de falt av kort tid etter 😦) Hvor lenge har du brukt dem, hører om folk som får bivirkninger av vippeserum etterhvert? Anonymkode: e4c64...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 6. august 2024 #5 Del Skrevet 6. august 2024 47 minutter siden, PusheenPusheen said: Hvordan holder de seg på de to andre du nevnte? Utmerket, aldri hatt problem med dem. 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lenge har du brukt dem, hører om folk som får bivirkninger av vippeserum etterhvert? Anonymkode: e4c64...3d4 1-3 år. Ikke merket bivirkninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #6 Del Skrevet 7. august 2024 Iglow funker ikke lenger, har testet daglig påføring i 6 mnd uten noe resultat, mange sier dessverre det samme nå. Funket som bare det for ca 8 år siden da jeg brukte det sist. Anonymkode: fb6e5...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 7. august 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Iglow funker ikke lenger, har testet daglig påføring i 6 mnd uten noe resultat, mange sier dessverre det samme nå. Funket som bare det for ca 8 år siden da jeg brukte det sist. Anonymkode: fb6e5...9c0 Å, er det sant? Da styrer jeg unna. Har du noen andre du kan anbefale? GrandeLash som ble nevnt her, har jeg hørt flere snakke om, så spørs om jeg kanskje prøver den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Del Skrevet 7. august 2024 Bruker castor olje. Hjelper godt på tørr hud også, kan også brukes i hår og hodebunn Anonymkode: 83283...7bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 7. august 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruker castor olje. Hjelper godt på tørr hud også, kan også brukes i hår og hodebunn Anonymkode: 83283...7bd Bare vanlig castor olje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #10 Del Skrevet 7. august 2024 Jeg prøvde Iglow for et år siden og kastet den etter én gangs bruk, fikk store røde merker rundt øynene - Inneholder fortsatt skadelige prostaglandiner. https://www.mattilsynet.no/kosmetikk-og-kroppspleieprodukter/unnga-oyevippeforlengere-med-prostaglandiner Anonymkode: f37d0...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #11 Del Skrevet 7. august 2024 iglow funker fjell Anonymkode: 3f12a...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 7. august 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg prøvde Iglow for et år siden og kastet den etter én gangs bruk, fikk store røde merker rundt øynene - Inneholder fortsatt skadelige prostaglandiner. https://www.mattilsynet.no/kosmetikk-og-kroppspleieprodukter/unnga-oyevippeforlengere-med-prostaglandiner Anonymkode: f37d0...040 Da er det ikke noe for meg, som reagerer på alt🫠 Takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #13 Del Skrevet 7. august 2024 PusheenPusheen skrev (9 minutter siden): Da er det ikke noe for meg, som reagerer på alt🫠 Takk for info! jeg har sensitiv hud og reagerer på "alt mulig" men ikke på iglow.. merkelig det der.. Jeg reagerte derimot både på Adiutrix og på grande Anonymkode: 3f12a...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 7. august 2024 Forfatter #14 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg har sensitiv hud og reagerer på "alt mulig" men ikke på iglow.. merkelig det der.. Jeg reagerte derimot både på Adiutrix og på grande Anonymkode: 3f12a...153 Høres ut som jeg bare må prøve meg frem her, da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #15 Del Skrevet 7. august 2024 PusheenPusheen skrev (3 minutter siden): Høres ut som jeg bare må prøve meg frem her, da 😄 det som er greien er vel å prøve samt følge ansvisningene for de ulike og ikke komme for nær vippkanten osv.. Anonymkode: 3f12a...153 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #16 Del Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): det som er greien er vel å prøve samt følge ansvisningene for de ulike og ikke komme for nær vippkanten osv.. Anonymkode: 3f12a...153 Men skal det ikke legges PÅ vippekanten da? Anonymkode: b8128...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2024 #17 Del Skrevet 8. august 2024 AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 11.15): Bruker castor olje. Hjelper godt på tørr hud også, kan også brukes i hår og hodebunn Anonymkode: 83283...7bd Hvordan bruker du den? Castor olje er jo veldig seig, blander du den ut? Anonymkode: 4c887...57d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullhavet Skrevet 9. august 2024 #18 Del Skrevet 9. august 2024 Inlei sitt vippeserum! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå