Gå til innhold

Hva skal jeg tenke om at hun aldri ga lyd igjen? Er det håp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, mann på 46 her. 

Har datet ei de siste 4-5 mnd. Vi er ikke kjærester, prøvd finne litt ut av det i slow motion. Hadde en ubehagelig, kjip diskusjon om forholdet vårt for tre uker siden. Hun skulle reise til USA dagen etter og kunne naturlig nok ikke prate med meg mens hun var på reis, men sa hun ville kontakte meg et par dager etter hun var fremme. 

Jeg venter fortsatt. 

Hørte ingenting og tenkte først at hun bare utsatt det litt. Jeg tok ikke kontakt heller siden jeg ville ikke mase på henne når hun var på reise. Men dagene gikk. Det ga meg faktisk vondt i magen og jeg valgte å fortsatt bare vente. 

Har som sagt ventet tre uker nå og ting oppleves uavklart og kjipt inni meg. 

Har jeg gjort noe galt siden jeg ikke har tatt kontakt? Burde jeg det? Er hun sur ? Forstår ikke. Tester hun meg på å se hvor mye jeg bryr meg? Avtalen var at hun skulle kontakte meg og når hun ikke gjør det så ble jeg lei meg og tenker at hun ikke vil da.... 

Hva bør jeg gjøre? Sende mld og etterspør? Fortsatt vente? Er det håp om at hun kommer til å ta kontakt nå? Jeg kjenner jeg mister motet og forstår ikke hvorfor denne tausheten. 

Råd mottas med takknemlighet. 

Anonymkode: 214c8...dd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre.

Anonymkode: d7768...d11

AnonymBruker
Skrevet

Håp… tviler. Du går videre med livet ditt. 

Anonymkode: 4af55...485

AnonymBruker
Skrevet

Gå videre. 

Anonymkode: a4a23...f60

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Alle sier "gå videre" men så lett er det jo ikke når man er glad i noen? Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ikke tok kontakt. Burde jeg kanskje ikke sjekke opp hvorfor? Eller driter jeg meg ut da, er det det dere mener? 

AnonymBruker
Skrevet

Tingene du spør om her må du jo spørre henne om. Hvorfor våger du ikke? Hva er det verste som kan skje? Jeg tror også du bare må gå videre, men om det føles uavklart så er det greit å få satt punktum. Men spør. Ikke anta. Spør henne!

Anonymkode: 25408...825

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sendte du ikke en mld. og spurte om hun var vel fremme? Hvorfor hadde det vært rart? Og hvorfor må dere ha regler for hvem som kontakter hvem først? 🤔

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her. Alle sier "gå videre" men så lett er det jo ikke når man er glad i noen? Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun ikke tok kontakt. Burde jeg kanskje ikke sjekke opp hvorfor? Eller driter jeg meg ut da, er det det dere mener? 

Men herremin. Hvorfor skulle du drite deg ut ved å sende henne en mld? Og hva så? 

Anonymkode: 9a3e3...0be

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du å tape på å kontakte henne? ❤ 

Kjøøør, man lever kun en gang

Anonymkode: 53d6d...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å spørre. Men har du ikke hørt fra henne på 3 uker, så er hun ikke interessert lenger. Er så lett å holde kontakten i dag, at hadde hun vært interessert, hadde du hørt fra henne. 

Anonymkode: c1e84...af2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hører du ikke noe så gå videre. Jeg vet det er vanskelig å høre men finn noen andre, gjerne fler på en gang så du ikke får "oneitis" for henne.

Og håp kan virkelig ødelegge psyken din 

Anonymkode: 6a131...2ed

• Liker 1
Skrevet

Du har 2 valg, enten så sender du bare en melding, eller så går du videre. Det verste som kan skje, er at hun ikke svarer deg.. da skjønner du tegninga. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hører du ikke noe så gå videre. Jeg vet det er vanskelig å høre men finn noen andre, gjerne fler på en gang så du ikke får "oneitis" for henne.

Og håp kan virkelig ødelegge psyken din 

Anonymkode: 6a131...2ed

Flere på en gang? Om han vil være singel og bare tulle rundt ja. Kanskje han er ute etter noe seriøst. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Tingene du spør om her må du jo spørre henne om. Hvorfor våger du ikke? Hva er det verste som kan skje? Jeg tror også du bare må gå videre, men om det føles uavklart så er det greit å få satt punktum. Men spør. Ikke anta. Spør henne!

Anonymkode: 25408...825

Redd for å bli avvist. Takler det ganske dårlig. Er jo allerede avvist på en måte, men kjenner det vrenger seg i magen av å sende en melding, kjenne på håpet og hvis jeg da fortsatt ikke hører noe så svir det skikkelig. Men du har nok rett, jeg bør kanskje spørre. 

Cornix skrev (47 minutter siden):

Hvorfor sendte du ikke en mld. og spurte om hun var vel fremme? Hvorfor hadde det vært rart? Og hvorfor må dere ha regler for hvem som kontakter hvem først? 🤔

Nei sikkert ikke rart , men jeg gikk liksom der og ventet på henne, da. Det var avtalen og jeg ville ikke forstyrre siden hun reiste sammen med mange mennesker. Og vi pleier ikke avtale hvem som kontakter hvem, men denne gang ble det liksom bare slik at hun sa "jeg ringer deg" og jeg bekreftet "da venter jeg på å høre fra deg". 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hva har du å tape på å kontakte henne? ❤ 

Kjøøør, man lever kun en gang

Anonymkode: 53d6d...0b5

ja, du har nok rett. 

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er lov å spørre. Men har du ikke hørt fra henne på 3 uker, så er hun ikke interessert lenger. Er så lett å holde kontakten i dag, at hadde hun vært interessert, hadde du hørt fra henne. 

Anonymkode: c1e84...af2

Vil ikke hun kanskje tenke det samme om meg, da? at jeg ikke er interessert lenger? Uff jeg håper ikke du har rett. 

miSs. skrev (13 minutter siden):

Du har 2 valg, enten så sender du bare en melding, eller så går du videre. Det verste som kan skje, er at hun ikke svarer deg.. da skjønner du tegninga. 

ja det har du rett i. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Flere på en gang? Om han vil være singel og bare tulle rundt ja. Kanskje han er ute etter noe seriøst. 

Jeg er ikke ute etter å tulle rundt, absolutt ikke. Ønsker noe seriøst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Redd for å bli avvist. Takler det ganske dårlig. Er jo allerede avvist på en måte, men kjenner det vrenger seg i magen av å sende en melding, kjenne på håpet og hvis jeg da fortsatt ikke hører noe så svir det skikkelig. Men du har nok rett, jeg bør kanskje spørre. 

Nei sikkert ikke rart , men jeg gikk liksom der og ventet på henne, da. Det var avtalen og jeg ville ikke forstyrre siden hun reiste sammen med mange mennesker. Og vi pleier ikke avtale hvem som kontakter hvem, men denne gang ble det liksom bare slik at hun sa "jeg ringer deg" og jeg bekreftet "da venter jeg på å høre fra deg". 

ja, du har nok rett. 

Vil ikke hun kanskje tenke det samme om meg, da? at jeg ikke er interessert lenger? Uff jeg håper ikke du har rett. 

ja det har du rett i. 

Send henne en god morgen melding i morgen å se om hun svarer

AnonymBruker
Skrevet

Du kan alltids sende en melding, men ønsker du å fortsette et forhold med ei som gir deg så mye dårlige følelser og tvil? Når hun ikke kontakter det på x antall uker, til tross for at hun sa at hun skulle det? Hva om dere ordner opp nå, men så skjer det en ny krangel?

Anonymkode: e720e...dc1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

ja, du har nok rett. 

ja det har du rett i. 

Kjærlighet er vanskelig, men om man skal lykkes må man faktisk tørre å våge. Du har sikkert hørt "det er bedre å ha elsket og tapt enn aldri å ha elsket i det hele tatt".  Det er i hvert fall slik jeg tenker om jeg er oppriktig interessert i noen. Ja, det gjør hinsides vondt å bli avvist, men nå føler du jo på det samme uten å vite om du faktisk er avvist. Hvorfor ikke bare rive av plasteret? Så er du iallfall fri til å gå videre. Fri fra tankekjør. 

Jeg personlig hadde heller tenkt at hun var utsatt for en ulykke, om jeg var i samme situasjon. Eller at hun muligens ikke har skaffet seg et amerikansk sim-kort, eller at hun sjelden har tilgang på Wifi... om jeg skulle tenke mer positivt. Men om hun har for vane å spille spill ved å gjøre seg kostbar, så kanskje hun egentlig ikke er noe for deg. 

Du bør også ta kontakt via sosiale medier (om dere bruker det), kan være hun ikke mottar sms. 

Hvor lenge skal hun være borte, forresten? 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...