Gå til innhold

Er vi kvinner som er født før år 2000 utdaterte?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker said:

De aller fleste er interessert i mest mulig attraktiv partner. Men så må man justere seg etter hva man kan få. 

Anonymkode: 4c318...5f3

Mange er interessert i å knytte bånd til noen, lage et fint liv sammen og ha det fint sammen, man bygger opp noe, blir gamle og grå sammen med flotte minner å se tilbake på. Å oppleve ekte kjærlighet. At man tenker at en dame sin eneste verdi er dens utseendet har jeg forstått en del menn tenker, men jeg kunne aldri tenkt meg en mann som tenker at den eneste verdien jeg har som kvinne er mitt utseendet og at det eneste jeg har å bidra med er et pent ytre. Er jeg ikke bra nok da lengre for han, når jeg fyller 30 år, så dumper han meg for neste? Nei takk, jeg ønsker meg en som er glad meg, respekterer meg, som forguder den jeg er og vil faktisk tilbringe livet med meg. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er virkeligheten sånn at det går nedover med oss alle med tiden, du er intet unntak 

Anonymkode: abefe...46a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

I den virkelige verden er menn flest interessert i kvinner rundt sin egen alder. Det kan selvfølgelig skje at de tilfeldigvis møter en som er yngre som det klaffer med, men av de jeg kjenner har de aller fleste damer rundt sin egen alder og er fornøyd med det. 

Anonymkode: 979d3...327

Dette er jeg enig med. De gangene jeg har sett at det har skjedd så er det for tilfeldigvis har utviklet seg til noe mer og det er egentlig hvor hun har vært i starten av 30-årene og han i slutten av 40-årene eller begynnelsene av 50-årene. 🙂 Og jeg opplever jo selv at de rundt meg så er det 2/3 års aldersforskjell da de fleste har truffet hverandre under studiene og det har utviklet seg fra vennskap til noe mer. Å ha en stor aldersforskjell er ikke normalt.. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er virkeligheten sånn at det går nedover med oss alle med tiden, du er intet unntak 

Ja, men det som er sånn sett ganske morsomt med sånne diskusjoner er at en del menn tror at dette gjelder bare kvinner og det er ikke sant. Personlig så mener jeg at kvinner tar bedre vare på seg selv enn menn når de blir eldre og forskjellen er betraktelig større jo eldre man blir. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For så vidt i forhold til de som har funnet seg ny partner som eldre, så opplever jeg at de som leter en partner på samme alder er mer intelligent, mer målrettet, har mer ressurser å by på enn de veldig mye eldre mennene som la an på meg da jeg var 20 år. Der var det ofte mye psykiske problemer, lite empati, mye traumer, lite selvinnsikt, leide bolig, hadde ikke fullførte skolen, og hadde ikke evner til å jobbe for ting. Sånn sett så anser jeg det som en velsignelse å komme til den alderen jeg er, fordi jeg slipper at disse mennene trakasserer meg og jeg kan finne en som faktisk liker meg for meg. Som vil elske rynkene og kroppene min, uansett hvilken alder jeg er, istedenfor at jeg trenger å gå rundt og frykte at jeg har blitt for gammel for han. Det er ikke kjærlighet, men en overfladisk mann og da har jeg det bedre alene. 

Endret av Blått
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (7 minutter siden):

Ja, men det som er sånn sett ganske morsomt med sånne diskusjoner er at en del menn tror at dette gjelder bare kvinner og det er ikke sant. Personlig så mener jeg at kvinner tar bedre vare på seg selv enn menn når de blir eldre og forskjellen er betraktelig større jo eldre man blir. 

Kan være enig i at kvinner i gjennomsnitt er flinkere til å ta vare på utseendet. Men jeg tror ikke hovedgrunnen for at noen menn mener at kvinner "går ut på dato" før menn handler om utseendet, men mer om den biologiske klokken for barn hvor det er vesentlig forskjell mellom kjønnene. Når det gjelder utseende som faktor for valg av partner, så tror jeg menn og kvinner er like ille  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/5/2024 at 10:43 PM, AnonymBruker said:

Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Anonymkode: 16ac2...cfc

Hvorfor pålegger du meg andre menns meninger og følelser uten at jeg er enig i de? Er ikke det litt dritt mot de menn som faktisk ikke er som de du henger ut?

Anonymkode: f119d...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser menn og kvinner som finn kvarandre i alle aldrar, tjukke og tynne, lange og korte, vakre, litt mindre heldige, og dei heilt normale.

Er heilt klart nokon av oss som er meir opptatt av å rangere og katalogisere og sette eit tal på kvar på skalaen dei finn menneska rundt seg attraktive, men til sjuande og sist går det for 90 % av oss mest på personligheit, empati, raushet og varme, vi vil ha eit menneske rundt oss som vi trivast med i kvardagen, og då nytter det lite å bruke dagen på å glo på eit strigla ytre om personen som eig slike attributter er eit vandrande dass på personlighetsfronten. 

Eg får meg aldri ein 10'ar, men er ikkje ein 10'ar sjølv, men det går heilt fint, krava mine til ein partnar ligg ikkje der i det heile. Trur dei som til stadighet går å måler medmennesker opp og i mente på skalaen, egentlig slit stort på datingfronten, og aldri vil komme i eit langvarig forhold. Dei vert jo aldri fornøgde. 

Anonymkode: 376ca...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan være enig i at kvinner i gjennomsnitt er flinkere til å ta vare på utseendet. Men jeg tror ikke hovedgrunnen for at noen menn mener at kvinner "går ut på dato" før menn handler om utseendet, men mer om den biologiske klokken for barn hvor det er vesentlig forskjell mellom kjønnene. Når det gjelder utseende som faktor for valg av partner, så tror jeg menn og kvinner er like ille  

Nå siterte jeg en som ikke brukte det som argument, men utseendet og at kvinner i 20-årene er mer attraktive :) og det er ofte det som jeg som er det refereres til av andre menn her inne også, nemlig at over 30 er stygge og rynkete, mens kvinner i 20-årene er penere og vakrere :) Jeg har hatt min tur på Tinder med mange menn i 40-årene som har lyst på barn og leter derfor nedover, men de har alltid referert til det som en «jeg har veldig lyst på en å få barn med og leter etter en som har lyst på det som det». Det har aldri blitt referert til at kvinner går ut på dato, men at de ønsker seg noe i livet som er viktig for dem. Det handler om hvordan man uttrykker seg. 

Endret av Blått
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt GenX og er fortreffelig. Mannen min elsker meg for min modenhet og at jeg står trygt i livet. Hvis noen synes jeg er utdatert er det et dem-problem og ikke meg-problem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt være utdatert jeg 😊

Anonymkode: bd6cb...120

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel fordi du ikke var spesielt attraktiv når du var yngre. Og at du ble overgått av bedre jenter i 20-årene. Nå når du er 40 så er det nok av desperate menn som ikke har sjangs på attraktive jenter i 20-årene som mer enn gjerne kaster seg etter deg. 

Hvorfor dere bitre damer her inne lirer av dere så mye tull om menn skjønner jeg ikke så mye av. Man er ikke et dårlig mennesker fordi man foretrekker attraktive sexpartnere. At du føler du er nødt å rakke ned på menn fordi du selv ikke lykkes blant de aller beste mannfolka er mest bare trist, men du hadde jo ikke fått noen av de uansett så at du har overbevist deg om at de middelmålige mannfolka du har sjangs på er bedre menn er bare vås. 

Anonymkode: 4c318...5f3

Nå er kjæreste mye mer enn sexpartner.

Anonymkode: 7bba3...959

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/5/2024 at 10:43 PM, AnonymBruker said:

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Du får i hvert fall svar på det på Fb- kanskje du tiltrekkes av feil type menn. 

Anonymkode: 91f25...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Stor pike said:

Jeg er stolt GenX og er fortreffelig. Mannen min elsker meg for min modenhet og at jeg står trygt i livet. Hvis noen synes jeg er utdatert er det et dem-problem og ikke meg-problem. 

Typisk gen x holdning også, ikke frekt ment for dere kjent for å ha bein i nesa 😁

Anonymkode: 11203...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 22.43):

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

🙈😂..Nei dere er høyaktuelle, kvinner født før 1900 er utdaterte.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette med at (en spesiell type) menn på død og liv må fortelle kvinner som ikke er etter deres preferanser at de er verdiløse. Om det så er alder eller vekt, eller annet. Jeg tror på ingen måte at dette er oppegående menn, og hva prøver egentlig slike menn egentlig oppnå? Å overbevise kvinner om at vi må dele ut våre unge og vakre kvinner til dem? (Skjer ikke!) Å overbevise oss kvinner over viss alder og vekt at vi må trekke oss tilbake og bli usynlige i samfunnet? (Skjer ikke!) Annet? 

Vi kvinner lever ikke primært for å være mest mulig sexy for flest mulig menn. Vi har vårt eget liv med diverse innhold, som ikke engang nødvendigvis trenger å omhandle menn bestandig. 

Oppegående mennesker vet selvfølgelig at det i samfunnet naturlig eksisterer alt fra spebarn til gamle folk, til enhver tid, og at dette har en verdi utover hva de vil tre ned på pikken, eller ikke. Jeg kan altså på ingen måte se at det kan være oppegående mennesker som driver på slik. Slike utsagn får meg helt automatisk til å tenke at den som kommer med slikt er idiot, og det tror jeg gjelder for svært mange. Mange oppegående menn også. Ja ikke bare idiot, men vettløs nok til å ikke skjønne hvordan slike påstander blottstiller deg som en idiot som kun evner å tenke med pikken også. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TomSawyer skrev (8 minutter siden):

🙈😂..Nei dere er høyaktuelle, kvinner født før 1900 er utdaterte.

For hvem? Håper du er født etter 1990 selv da. Skal aldri mer gå for en eldre mann (8 år var alt for mye) så fant meg heller en yngre en :) 

Anonymkode: aa1a6...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

For hvem? Håper du er født etter 1990 selv da. Skal aldri mer gå for en eldre mann (8 år var alt for mye) så fant meg heller en yngre en :) 

Anonymkode: aa1a6...1bb

Kvinner født før 1900 vil være 125 år og eldre 🙈 så jeg regner med at de fleste av dem er ganske støvete :)  

Endret av Blått
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.8.2024 den 22.43):

Mannfolk som mener at 25-30-åringer er avlegs, er ikke mye mannfolk., kun overfladiske og materialistiske guttunger.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...