Gå til innhold

Er vi kvinner som er født før år 2000 utdaterte?


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Hvem bryr seg? Skal alle ta repern når de bikker 24 eller? 

Anonymkode: 42d21...606

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LøkkaLine skrev (6 minutter siden):

Har også truffet kjærligheten på Tinder. Både eksen min og nåværende. Oppegående, kjekke, snille og bra menn begge to. Synes det er en veldig bra arena, jeg! Mye bedre enn byen. Vet at de er single + får vite litt om de i forkant.
 

De som sier de aldri matcher med noen der, sveiper på feil type menn (har et par evigsingle venninner i denne kategorien - men umulig å komme gjennom med hva de heller burde se etter 😅).

Jeg synes at å treffe noen ved å møtes på nett, skrive, ha videosamtaler og møte hverandre edru, er en mye bedre strategi enn å fiske etter langvarig partner i fylla på byen.

Anonymkode: 7bba3...959

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes at å treffe noen ved å møtes på nett, skrive, ha videosamtaler og møte hverandre edru, er en mye bedre strategi enn å fiske etter langvarig partner i fylla på byen.

Anonymkode: 7bba3...959

Tja.. utrolig hvor lett det er å fremstille seg selv som noe man ikke er over nett og videosamtaler. I fylla på byen derimot! 😂👍🏼

Møtte min mann gjennom 10 år på byen, ingenting mer pålitelig enn personlig kjemi der ute i virkeligheten.

Anonymkode: 3c6df...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det sier mer om hvem du sveiper på enn menn generelt.

Anonymkode: ee841...a39

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tja.. utrolig hvor lett det er å fremstille seg selv som noe man ikke er over nett og videosamtaler. I fylla på byen derimot! 😂👍🏼

Møtte min mann gjennom 10 år på byen, ingenting mer pålitelig enn personlig kjemi der ute i virkeligheten.

Anonymkode: 3c6df...7d6

I fylla på byen er de fleste ute etter et ligg. Du var heldig. Mange er ikke det.

Anonymkode: 7bba3...959

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tja.. utrolig hvor lett det er å fremstille seg selv som noe man ikke er over nett og videosamtaler. I fylla på byen derimot! 😂👍🏼

Møtte min mann gjennom 10 år på byen, ingenting mer pålitelig enn personlig kjemi der ute i virkeligheten.

Anonymkode: 3c6df...7d6

Elsker å få råd av de som datet for ti år siden.
 

Min oppfatning på generell basis er at det er MYE lettere å finne bra, seriøse og fine menn på datingapper enn på byen.
 

De som møter noen på byen er one in a million nå om dagen. Slik var det ikke for ti år siden. Seriøsiteten/de som vil noe mer enn å ligge har i større grad flyttet seg til appene siste årene. Og når man er 35+ er du kanskje ikke så gira på de 5% av menn som går på byen og drikker/sjekker heller.

Anonymkode: 80488...187

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Anonymkode: 16ac2...cfc

Bare å holde ut til du blir 40 år, da stiger verdien din til nye høyder er min erfaring. Forutsatt at du ikke vil ha disse  mennene som tror de er Guds gave til kvinnen og tror de har sjans på kvinner i 20-årene hele livet. Har aldri vært så populær som etter at jeg fylte 40. 

Men for å være alvorlig, så finnes det heldigvis "normale" menn som ikke maler på dette med kvinner og menns verdi. Dessverre er det disse utrivelige mennene som synes og høres best. Du må bare se forbi disse grøthodene av noen "menn" så finner du nok en som passer for deg. 

Anonymkode: 3639b...bf5

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Anonymkode: 16ac2...cfc

Livet er da så mye mye mer enn å være tilfredsstillende i en manns øyne! 

Gi faen i mennene, da blir livet uendelig bedre.  

Anonymkode: 90da6...994

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoe mer enn menn, så slapp av. Alle blir eldre

Anonymkode: aa1a6...1bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare å holde ut til du blir 40 år, da stiger verdien din til nye høyder er min erfaring. Forutsatt at du ikke vil ha disse  mennene som tror de er Guds gave til kvinnen og tror de har sjans på kvinner i 20-årene hele livet. Har aldri vært så populær som etter at jeg fylte 40. 

Men for å være alvorlig, så finnes det heldigvis "normale" menn som ikke maler på dette med kvinner og menns verdi. Dessverre er det disse utrivelige mennene som synes og høres best. Du må bare se forbi disse grøthodene av noen "menn" så finner du nok en som passer for deg. 

Anonymkode: 3639b...bf5

Det har jeg hørt, kan ikke si min erfaring siden jeg ikke er 40 ennå. Har mange venninner i 40-årene som dater og dater virkelig flotte menn. 🙂 Tror det har en sammenheng med at en del folk pleier å skille seg rundt der også kommer de flotte mennene på markedet igjen! Man må bare nappe dem opp fort. 😜

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Anonymkode: 16ac2...cfc

Nei, kvinner blir ikke utdaterte selv om de blir eldre. Er selv i 40-årene og i et forhold med en nesten 10 år eldre kvinne. Mest fantastiske kvinnen jeg har møtt noen gang, et flott og helt menneske som passer med meg.

 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg legger min verdi i hva menn syns om meg, da har det klikka for meg 🤣

Utdatert blir man aldri, ferdig med det.

Anonymkode: e5b43...8c0

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Blått said:

Det har jeg hørt, kan ikke si min erfaring siden jeg ikke er 40 ennå. Har mange venninner i 40-årene som dater og dater virkelig flotte menn. 🙂 Tror det har en sammenheng med at en del folk pleier å skille seg rundt der også kommer de flotte mennene på markedet igjen! Man må bare nappe dem opp fort. 😜

Handler mer om at vi som kvinner vet nøyaktig hvem vi er, hva vi står for og hva vi vil ha og forventer i en partner.

Jeg datet en del menn etter skilsmisse og det jeg innså var at magefølelsen jeg alltid har kjent på, men ikke lyttet til, hadde rett.

Da jeg møtte kjæresten var det ingen dårlig magefølelse eller alarmer som gikk av. De kjente jeg på med de jeg datet før han. 
 

 

Anonymkode: 9d398...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

I fylla på byen er de fleste ute etter et ligg. Du var heldig. Mange er ikke det.

Anonymkode: 7bba3...959

Alle menn jeg har kjent, som har vært på utkikk etter en kjæreste, har også likt å gå ut en tur i blant. Den rette kan være overalt.  Hva folk egentlig er ute etter, har du aldri en garanti for.

Anonymkode: 6f020...b15

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

avent skrev (På 5.8.2024 den 23.57):

Det går jo nedover med menn også 😂 Det har jo aldri vært flere single og barnløse menn enn det er nå om dagen,men det er kanskje ikke så ratt om ee mener at kvinner født før år 2000 er utdaterte og lite attraktive.

Men helt ærlig så tror jeg normale oppegående menn skjønner at de må finne kvinner i sin egen "liga". Er du 40 år med et normalt utseende så er nok din tilkommende født før år 2000 altså.

De fleste forstår det ja. Det er noen menn og damer som sier mye rart og dobbeltmoralsk for å rakke ned på andre.

Synes det selv er best med en dame på samme stadie i livet.

Anonymkode: 25cdc...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn det har blitt.

Når en kvinne er eldre enn 27-28 år så begynner mange å innse at de må finne seg noen å ha baby med. Dvs ikke førstevalget de nødvendigvis tenner max på. Så alle damer eldre enn dette så kan du ikke med sikkerhet vite om hun vil ha deg for deg eller om du bare er "god nok". Så det er risikosport.

Anonymkode: d89da...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I den virkelige verden er menn flest interessert i kvinner rundt sin egen alder. Det kan selvfølgelig skje at de tilfeldigvis møter en som er yngre som det klaffer med, men av de jeg kjenner har de aller fleste damer rundt sin egen alder og er fornøyd med det. 

Anonymkode: 979d3...327

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2024 at 2:43 PM, AnonymBruker said:

Bare å holde ut til du blir 40 år, da stiger verdien din til nye høyder er min erfaring. Forutsatt at du ikke vil ha disse  mennene som tror de er Guds gave til kvinnen og tror de har sjans på kvinner i 20-årene hele livet. Har aldri vært så populær som etter at jeg fylte 40. 

Men for å være alvorlig, så finnes det heldigvis "normale" menn som ikke maler på dette med kvinner og menns verdi. Dessverre er det disse utrivelige mennene som synes og høres best. Du må bare se forbi disse grøthodene av noen "menn" så finner du nok en som passer for deg. 

Anonymkode: 3639b...bf5

Det er vel fordi du ikke var spesielt attraktiv når du var yngre. Og at du ble overgått av bedre jenter i 20-årene. Nå når du er 40 så er det nok av desperate menn som ikke har sjangs på attraktive jenter i 20-årene som mer enn gjerne kaster seg etter deg. 

Hvorfor dere bitre damer her inne lirer av dere så mye tull om menn skjønner jeg ikke så mye av. Man er ikke et dårlig mennesker fordi man foretrekker attraktive sexpartnere. At du føler du er nødt å rakke ned på menn fordi du selv ikke lykkes blant de aller beste mannfolka er mest bare trist, men du hadde jo ikke fått noen av de uansett så at du har overbevist deg om at de middelmålige mannfolka du har sjangs på er bedre menn er bare vås. 

Anonymkode: 4c318...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

I den virkelige verden er menn flest interessert i kvinner rundt sin egen alder. Det kan selvfølgelig skje at de tilfeldigvis møter en som er yngre som det klaffer med, men av de jeg kjenner har de aller fleste damer rundt sin egen alder og er fornøyd med det. 

Anonymkode: 979d3...327

De aller fleste er interessert i mest mulig attraktiv partner. Men så må man justere seg etter hva man kan få. 

Anonymkode: 4c318...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel fordi du ikke var spesielt attraktiv når du var yngre. Og at du ble overgått av bedre jenter i 20-årene. Nå når du er 40 så er det nok av desperate menn som ikke har sjangs på attraktive jenter i 20-årene som mer enn gjerne kaster seg etter deg. 

Hvorfor dere bitre damer her inne lirer av dere så mye tull om menn skjønner jeg ikke så mye av. Man er ikke et dårlig mennesker fordi man foretrekker attraktive sexpartnere. At du føler du er nødt å rakke ned på menn fordi du selv ikke lykkes blant de aller beste mannfolka er mest bare trist, men du hadde jo ikke fått noen av de uansett så at du har overbevist deg om at de middelmålige mannfolka du har sjangs på er bedre menn er bare vås. 

Anonymkode: 4c318...5f3

Du kan ikke uttale deg på vegne av alle menn. De er forskjellige i hva de foretrekker 🙂 At du foretrekker 20-åringer betyr ikke at det er fasitsvaret for alle menn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...