Gå til innhold

Er vi kvinner som er født før år 2000 utdaterte?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det var også en konklusjon. At det går nedover med kvinner noen gang i livet er bare noe en usikker mann kan komme til å si, de kan være kjekke eller ikke, men usikker er de. Og det brukes som våpen mot det kvinnelige angrepet på menn, som er at det bare finnes ubrukelige menn. At single menn over en viss alder er røkla. Og sånn går nå dagene. En usikker kvinne gjør en usikker mann enda mer usikker. En usikker mann gjør en usikker kvinne mer usikker. Beste rådet er å bli trygg på deg selv, og se usikkerheten i andre for det det nettopp er. Kvinner er flotte i alle aldre, og vi menn følger dere på den samme veien

Anonymkode: 2585d...4fd

At man foretrekker attraktive kvinner betyr ikke at man er usikker. Det er en preferanse. Men her inne så er dere så bitre at dere ikke er interessant for menn at alle som ikke vier dere oppmerksomhet er griser, usikker og ekle menn. 

48 minutter siden, AnonymBruker said:

En vakker kvinne har mye makt, særlig over svake menn. En vakker kvinne med livserfaring (les eldre) er ikke lenger villig til å kaste bort tid på en svak mann. Svake menn har derfor ingen erfaring med vakre kvinner som i tillegg har livserfaring. Svake menn tror kanskje at vakre kvinner over 35 ikke eksisterer, men det er kun fordi de vakre kvinnene med livserfaring stikker med en gang de lukter snurten av disse svake sutre-mennene.

Så tips til deg; når du hører menn snakke slik, da vet du hvilken type du dealer med; det er de som tror de er konge kun fordi de mangler erfaring med den virkelig verden. Med en gang de kommer seg ut av bro-universet sitt og blir konfrontert med den virkelige verden vil disse slå sprekker. Som troll.

Det er virkelig ikke rakettforskning å ta seg godt ut i 30- og 40- årene som kvinne (eller senere for den sags skyld), så du trenger ikke stresse. Er du flott i 20-åra og du legger til deg vaner der du tar vare på helsa og det du har av attributter, vil det ikke bare forsvinne som dugg for solen ettersom du eldes. Du vil fortsatt være vakker, men med masse livserfaring. Og med voksende livserfaring vil hva du ser etter i en partner forandre seg. Så ikke hør på disse sutrepavene, de aner virkelig ikke hva de snakker om.

Anonymkode: 6c8a4...7f8

Dette er vissvass fra eldre kvinner som er utdatert utseendemessig og føler et behov for å snakke opp eksistensen sin ved å rakke ned på andre. Livserfaring gjør deg ikke yngre og seksuelt attraktiv. 

Anonymkode: 4c318...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, det er noe uattraktive menn prøver å innbillde deg fordi de ikke har draget. 😉 

Er 55 selv, har 2 døtre på din alder, og hvor mye draget man har handler kun om selvtillit - usikre jenter/damer vil alltid bli utnyttet og trykket ned av menn. 

Er som sagt 55, og langt fra utdatert, holder meg slank, trent og når man i tillegg utstråler selvtillit og kan holde en intelligent samtale igang så kan man plukke menn fra hvilken hylle som helst 😉 

Incels blir det visst flere og flere av, la dem sulle rundt i sin egen boble til de finner ut at de må slutte å sutre for å få seg dame 😉 

OG blokker slike menn tvert, når de forsøker seg! 🙂 

Anonymkode: d8828...838

Dette er typisk for incels. På samme måte kaller de deg hore når du takker nei til å bli med dem hjem fra puben. Altså, snur de alt på hodet for å virke tøffe og barske. De blir avvist av jevnaldrende damer = nei, det er damene som er gamle, stygge og ikke gode nok. De får ikke napp på byen = nei, det er damene som er horer. Altså, er det aldri deres skyld. Derfor fortsetter de å være single og bitre.

Anonymkode: 7bba3...959

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At man foretrekker attraktive kvinner betyr ikke at man er usikker. Det er en preferanse. Men her inne så er dere så bitre at dere ikke er interessant for menn at alle som ikke vier dere oppmerksomhet er griser, usikker og ekle menn. 

Dette er vissvass fra eldre kvinner som er utdatert utseendemessig og føler et behov for å snakke opp eksistensen sin ved å rakke ned på andre. Livserfaring gjør deg ikke yngre og seksuelt attraktiv. 

At man KUN anser svært unge damer som attraktive, betyr at man er usikker. Man er redd for å eldes og tror at hvis man velger en jevnaldrende, attraktiv dame, så eldes han fortere enn hvis han velger en ung dame. Denne krisen oppstår som oftes midt i livet, når magen melder sin ankomst, "den" står ikke like støtt, og håret tynnes ut.

Holdningen som din, at kvinner over 25 må snakke opp sin EKSISTENS (!), sier sitt. Nei, livserfaring gjør ingen yngre eller mer attraktiv. Men poenget er ikke å være yngst mulig hele livet. Det er heller ikke noe som heter UTDATERT utseendemessig. Et menneske på 40 som ser ut som 40, er ikke utdatert. Dette mennesket følger livets naturlige gang, og ser ut som alderen sin.

At kvinner over 25 må slutte å eksistere, er den holdningen som gjør at du ikke får deg noe. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For øvrig hadde du glatt valgt Halle Berry eller Victoria Beckham over en ustelt, svært overvektig 20-åring. Du lurer bare deg selv.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Anonymkode: 16ac2...cfc

Er du singel? Ettersom det er et problem?

Nei du vinkler det litt feil. De fleste i slutten av 20årene er vel stort sett i et forhold. Lang tid uten å lykkes på dating markedet holder dem litt tilbaketrukket av de som ikke er i forhold.  Alternativt har de vært i forhold og er i fase der de mener seg ferdig med forhold, ikke klar for noe nytt.

Det er lettere  å møte noen i en alder der alle er single. Enn en tid i livet der mange er i forskjellige faser.  Det er også lettere å møte noen i en alder der flere møtes på forskjellige arenaer. Når man er ca 30 er det ikke like mye sammenkomster å møtes på. 

Er snart 50 og blir forsøkt flørtet med av og til.  Selvsagt ikke like ofte som når jeg var 20. 

Så nei du har ingen lavere verdi osv. Men tilgjengelige interessante er i et lavere antall. 

Anonymkode: d13c0...7f2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før 2000 vet jeg ikke. Jeg er født sent 80-tall og ja, jeg er så vanvittig utdatert 😂 Aner ikke hva som er hipt eller kult, kler meg garantert ikke moteriktig og kunne ikke brydd meg mindre med siste stanley flaskene og dette tøyset «ungdommen» driver med.

Likevel har jeg altså en flott mann som er like utdatert som meg ved min side. Vi elsker hverandre, har en nydelig sønn og jammen er hun utdaterte gamla gravid med barn nr 2 også.

Går nok bra skal du se, livet går i faser :) 

Anonymkode: 3c6df...7d6

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 32, får mange meldinger fra menn 28-42 hver dag, og har aldri fått beskjed om at jeg er utdatert 😅

Anonymkode: 61bf6...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

nedoverbakken begynner tidligere for kvinner enn menn, men verdien deres starter mye høyere også. Hold deg slank og i form så vil du være veldig vakker i flere tiår.

Anonymkode: 83c2a...0fd

Det er en smakssak, tenker jeg. Jeg syns kvinner over 30 år tar langt bedre vare på seg selv og ser langt bedre ut. Menn over 30 er... og over 40.. da er det mye overvekt. 🤣

Anonymkode: df56a...7b7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet. De mennene som jeg vet om som går etter yngre kvinner, selv om de er betraktelig eldre, er bunnslammet av menn i dagens samfunn. De mennene som ikke klarer å holde på en jobb, gjerne overvektige, eier ikke leilighet og de sitter i kjelleren sin, furter over at alle er slemme mot dem. Uten at de er intelligente eller smarte nok til å forstå at det er de selv som er problemet. 🙂 De oppgående, intelligente og flotte mennene, de finner seg noen som de kan leve med, en som har indre kvaliteter som er på samme sted som dem i livet, som de kan dele livet med. Sånne ting som bunnslammet ikke forstår fordi at de vil bare ha en vakker babe som de kan skryte av. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet. De mennene som jeg vet om som går etter yngre kvinner, selv om de er betraktelig eldre, er bunnslammet av menn i dagens samfunn. De mennene som ikke klarer å holde på en jobb, gjerne overvektige, eier ikke leilighet og de sitter i kjelleren sin, furter over at alle er slemme mot dem. Uten at de er intelligente eller smarte nok til å forstå at det er de selv som er problemet. 🙂 De oppgående, intelligente og flotte mennene, de finner seg noen som de kan leve med, en som har indre kvaliteter som er på samme sted som dem i livet, som de kan dele livet med. Sånne ting som bunnslammet ikke forstår fordi at de vil bare ha en vakker babe som de kan skryte av. 

Dine observasjoner stemmer med forskning, som viser at stor aldersforskjell er mer vanlig der mannen er fra lavere sosiale lag, gjerne bor på bygda osv. Høyt utdannede menn som bor i byer velger ofte ganske jevnaldrende damer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi modnes dessverre ikke mentalt i samme takt, alle sammen. 

Anonymkode: 6f020...b15

Og dette er frustrerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er din mening, men du har (åpenbart) ikke autoritet til å bestemme hva andre menn mener. Det du og dine likesinnede glemmer er at ettersom jeg som kvinne blir eldre, bryr jeg meg mindre og mindre om hva menn i plural tenker om meg. Jeg driter i de som har hele sin identitet i gruppa. De er umodne og har enda ikke funnet sin individualitet. Tør ikke stå alene og tenke selv. En slik mann er ikke attraktiv for de med livserfaring.

Du tror tydeligvis at jeg er redd for at menn generelt ikke skal finne meg seksuelt attraktiv, at jeg er avhengig av menn for å føle meg bra. Men det er faktisk irrelevant. Jeg trenger ikke menn, jeg trenger bare min mann. Når jeg fant min perfect match - da ble jeg fornøyd. Jeg trenger ikke andre menn. Kvinner flest er nemlig ikke horer (som er avhengige av oppmerksomheten til menn flest) - selv om jeg forstår at det er slik du ser kvinner i ditt eget sinn fordi det er slik du er; fullstendig avhengig av oppmerksomheten til kvinner for å føle deg bra. Fordi du da får cred fra gutta. Det er en svak mentalitet.

Dine ord og din holdning vil ikke stoppe folk fra å finne lykken - i hvilken alder som helst. DU blokkerer kun deg selv.

Du skjønner, noen mennesker utvikler seg hele livet, de velger å leve og nyte livet - hele livet. Andre stagnerer i den personligheten de hadde i 20-åra på grunn av rigide tankemønster, kontrollbehov og at de aldri tør ta en sjans. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og dette er fortsettelsen på den evige runddansen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er din mening, men du har (åpenbart) ikke autoritet til å bestemme hva andre menn mener. Det du og dine likesinnede glemmer er at ettersom jeg som kvinne blir eldre, bryr jeg meg mindre og mindre om hva menn i plural tenker om meg. Jeg driter i de som har hele sin identitet i gruppa. De er umodne og har enda ikke funnet sin individualitet. Tør ikke stå alene og tenke selv. En slik mann er ikke attraktiv for de med livserfaring.

Du tror tydeligvis at jeg er redd for at menn generelt ikke skal finne meg seksuelt attraktiv, at jeg er avhengig av menn for å føle meg bra. Men det er faktisk irrelevant. Jeg trenger ikke menn, jeg trenger bare min mann. Når jeg fant min perfect match - da ble jeg fornøyd. Jeg trenger ikke andre menn. Kvinner flest er nemlig ikke horer (som er avhengige av oppmerksomheten til menn flest) - selv om jeg forstår at det er slik du ser kvinner i ditt eget sinn fordi det er slik du er; fullstendig avhengig av oppmerksomheten til kvinner for å føle deg bra. Fordi du da får cred fra gutta. Det er en svak mentalitet.

Dine ord og din holdning vil ikke stoppe folk fra å finne lykken - i hvilken alder som helst. DU blokkerer kun deg selv.

Du skjønner, noen mennesker utvikler seg hele livet, de velger å leve og nyte livet - hele livet. Andre stagnerer i den personligheten de hadde i 20-åra på grunn av rigide tankemønster, kontrollbehov og at de aldri tør ta en sjans. 

Nettopp. Jeg har også min mann. Han gir meg masse komplimenter, og vi har sex hver dag. Jeg har NULL behov for at noen andre menn skal anse meg seksuelt attraktiv. Jeg skal jo ikke ha sex med dem. Men enkelte menn tror at aaalle kvinner vil ha sex med dem, og at de kler seg/sminker seg/trener for å få dem på kroken. Blir jeg mot formodning singel, så er det heller ingen krise hvis ingen menn anser meg seksuelt attraktiv. Det finnes mye fint å få i plast :D 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer med hver generasjon uansett når en er født 😅

Jeg er i 40 årene og har funnet meg en flott mann på samme alder❤️ Kunne uansett aldri datet en som ikke visste hvordan en walkman fungerte🤭🤭🤭

Anonymkode: 9d398...035

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Anonymkode: 16ac2...cfc

Du er på Tinder for å snakke med disse mennene... Hvorfor??

Fordi du har hørt at 4 av 2 millioner har funnet noen der? 

Ikke så veldig overraskende at du finner dette på Tinder. Slett appen, og møt menn i vanlige omgivelser, så skal du nok se at utvalget blir mye bedre :)

Anonymkode: e5899...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 86er og opplever ikke noe issue med oppmerksomhet IRL. Problemet oppstår mer når de får høre hvor «gammel» jeg er iblant (men jeg er heller ikke gira på så unge menn, så den er grei).

På Tinder er utfordringen at jeg skriver jeg vil ha barn og ikke har det enda. Tror mange siler meg ut pga det/at de tror jeg vil ha kid med en gang. Og lets face it; biologisk sett har jeg ikke kjempetid. Men hadde det ikke vært for det med barneønske, tror jeg neppe det hadde vært noen utfordring om man bare tenker på å få dates/menn som er interesserte.

Anonymkode: 80488...187

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du er på Tinder for å snakke med disse mennene... Hvorfor??

Fordi du har hørt at 4 av 2 millioner har funnet noen der? 

Ikke så veldig overraskende at du finner dette på Tinder. Slett appen, og møt menn i vanlige omgivelser, så skal du nok se at utvalget blir mye bedre :)

Anonymkode: e5899...d97

Det er veldig mange av oss som verken drikker alkohol eller fester, og har derfor svært få "vanlige omgivelser" der man kan møte en mann for forhold. Det er ikke 4 av 2 millioner som finner noen på Tinder. Bare i min lille omgangskrets er vi 4 stykker som har funnet partner der. Og omgangskretsen er betyyydelig mindre enn 2 millioner.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS, om du ikke bare vil høre enda mer om hvor utdaterte kvinner over 25 er, så må du komme deg ut av KG med en gang. Det er bare en bitteliten prosent normale og oppegående menn her inne, resten har som eneste hobby i livet å trykke kvinner ned. Samme hvor bra du føler deg med deg selv, hvordan du ser ut og er som person, så kommer du til å få høre i detalj om hvor fæl du er. 

Røm! Nå med en gang!

Anonymkode: 1c1ef...e7c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er veldig mange av oss som verken drikker alkohol eller fester, og har derfor svært få "vanlige omgivelser" der man kan møte en mann for forhold. Det er ikke 4 av 2 millioner som finner noen på Tinder. Bare i min lille omgangskrets er vi 4 stykker som har funnet partner der. Og omgangskretsen er betyyydelig mindre enn 2 millioner.

Har også truffet kjærligheten på Tinder. Både eksen min og nåværende. Oppegående, kjekke, snille og bra menn begge to. Synes det er en veldig bra arena, jeg! Mye bedre enn byen. Vet at de er single + får vite litt om de i forkant.

De som sier de aldri matcher med noen der, sveiper på feil type menn (har et par evigsingle venninner i denne kategorien - men umulig å komme gjennom med hva de heller burde se etter 😅).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...