Gå til innhold

Er vi kvinner som er født før år 2000 utdaterte?


AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Anonymkode: 16ac2...cfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det ikke er så mange menn som tenker slik. Kanskje de som selv ble født etter år 2000.

Årsaken til at du får høre det der er nok det er en viss sammenheng mellom det å se kjekk ut og å mangle medfølelse. Klart det gjelder på langt nær alle, men det er en viss korrelasjon.

Anonymkode: de33f...903

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett tinder

Anonymkode: 122b2...11b

  • Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Tror det ikke er så mange menn som tenker slik. Kanskje de som selv ble født etter år 2000.

Årsaken til at du får høre det der er nok det er en viss sammenheng mellom det å se kjekk ut og å mangle medfølelse. Klart det gjelder på langt nær alle, men det er en viss korrelasjon.

Anonymkode: de33f...903

Det var også en konklusjon. At det går nedover med kvinner noen gang i livet er bare noe en usikker mann kan komme til å si, de kan være kjekke eller ikke, men usikker er de. Og det brukes som våpen mot det kvinnelige angrepet på menn, som er at det bare finnes ubrukelige menn. At single menn over en viss alder er røkla. Og sånn går nå dagene. En usikker kvinne gjør en usikker mann enda mer usikker. En usikker mann gjør en usikker kvinne mer usikker. Beste rådet er å bli trygg på deg selv, og se usikkerheten i andre for det det nettopp er. Kvinner er flotte i alle aldre, og vi menn følger dere på den samme veien

Anonymkode: 2585d...4fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo nedover med menn også 😂 Det har jo aldri vært flere single og barnløse menn enn det er nå om dagen,men det er kanskje ikke så ratt om ee mener at kvinner født før år 2000 er utdaterte og lite attraktive.

Men helt ærlig så tror jeg normale oppegående menn skjønner at de må finne kvinner i sin egen "liga". Er du 40 år med et normalt utseende så er nok din tilkommende født før år 2000 altså.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi eldes i takt alle sammen, visste du ikke det?

Anonymkode: b63fe...65f

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det går jo tydeligvis nedover med oss fra nå av, vi som er i midten av 20-årene og eldre. Får høre mye av dette på tinder. Mannfolk er fæle som ikke tåler at vi kvinner eldes.

Anonymkode: 16ac2...cfc

nedoverbakken begynner tidligere for kvinner enn menn, men verdien deres starter mye høyere også. Hold deg slank og i form så vil du være veldig vakker i flere tiår.

Anonymkode: 83c2a...0fd

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, menn slutter ikke å finne kvinner attraktive etter 25. Men ungdom ser bra ut på begge kjønn. Noen menn er veldig opptatt av å fortelle kvinner at det finnes andre som er mer attraktive enn akkurat deg og meg, og disse «mer attraktive» er det flere av jo eldre en blir.

Sannheten er jo at man må forholde seg hele livet til at det alltid fins finere folk og visdommen ligger i at det ikke er viktig, det viktigste er å være bra nok. Som 40+ så fins det mer enn nok menn som får meg til å føle meg som mer enn bra. Bonusen er følelsen av at det er nok, ville aldri byttet ut det mot min 20 årige kropp hvis jeg måtte ta selvfølelsen fra den tiden med på kjøpet.

Anonymkode: 8daa5...456

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn sier det bare som et forsøk på hersketeknikk overfor kvinner, prøver å trykke dem ned så de skal være lettere å få til sengs.

Anonymkode: 4a383...363

  • Liker 5
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er satans verk, og representerer heldigvis ikke virkeligheten.

Anonymkode: 9a725...39d

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født på 80 tallet. Mangler ikke mannlige oppmerksomhet. Flere menn som søker seriøst forhold til en gjevn aldrende kvinne. Føler meg langt fra utdatert.

Det som er gøy med min alder, er at nå er barna blitt såpass store at jeg har masse fritid. Lever som en ungdom menn med mer penger.

Anonymkode: d6689...e12

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, avent said:

Det går jo nedover med menn også 😂 Det har jo aldri vært flere single og barnløse menn enn det er nå om dagen,men det er kanskje ikke så ratt om ee mener at kvinner født før år 2000 er utdaterte og lite attraktive.

Men helt ærlig så tror jeg normale oppegående menn skjønner at de må finne kvinner i sin egen "liga". Er du 40 år med et normalt utseende så er nok din tilkommende født før år 2000 altså.

I aller høyeste grad går det veldig nedfor for menn. Utvalget er ikke særlig bra for å si det slik. 

Veldig trist at utseende er det viktigste på dating sider. Når menn maser om bilde med en gang, sender jeg nå det styggeste jeg finner. 

Det interessante er at selv om mannen er ganske uattraktiv, dropper han meg som en varm potet, når han får bildet. Aah så synd. 

Anonymkode: 31799...409

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys. Er strålende fornøyd med min vakre og pålitelige 1984-modell og har ingen planer om å bytte henne ut. Synes hun bare blir bedre og bedre. Hva i all verden har en ung jente født på 2000-tallet å tilby en gammel gubbe som meg?

Anonymkode: 05672...1d7

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best de fra 70 tallet.

Anonymkode: 45a19...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi eldes i takt alle sammen, visste du ikke det?

Anonymkode: b63fe...65f

Vi modnes dessverre ikke mentalt i samme takt, alle sammen. 

Anonymkode: 6f020...b15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En vakker kvinne har mye makt, særlig over svake menn. En vakker kvinne med livserfaring (les eldre) er ikke lenger villig til å kaste bort tid på en svak mann. Svake menn har derfor ingen erfaring med vakre kvinner som i tillegg har livserfaring. Svake menn tror kanskje at vakre kvinner over 35 ikke eksisterer, men det er kun fordi de vakre kvinnene med livserfaring stikker med en gang de lukter snurten av disse svake sutre-mennene.

Så tips til deg; når du hører menn snakke slik, da vet du hvilken type du dealer med; det er de som tror de er konge kun fordi de mangler erfaring med den virkelig verden. Med en gang de kommer seg ut av bro-universet sitt og blir konfrontert med den virkelige verden vil disse slå sprekker. Som troll.

Det er virkelig ikke rakettforskning å ta seg godt ut i 30- og 40- årene som kvinne (eller senere for den sags skyld), så du trenger ikke stresse. Er du flott i 20-åra og du legger til deg vaner der du tar vare på helsa og det du har av attributter, vil det ikke bare forsvinne som dugg for solen ettersom du eldes. Du vil fortsatt være vakker, men med masse livserfaring. Og med voksende livserfaring vil hva du ser etter i en partner forandre seg. Så ikke hør på disse sutrepavene, de aner virkelig ikke hva de snakker om.

Anonymkode: 6c8a4...7f8

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

En vakker kvinne har mye makt, særlig over svake menn. En vakker kvinne med livserfaring (les eldre) er ikke lenger villig til å kaste bort tid på en svak mann. Svake menn har derfor ingen erfaring med vakre kvinner som i tillegg har livserfaring. Svake menn tror kanskje at vakre kvinner over 35 ikke eksisterer, men det er kun fordi de vakre kvinnene med livserfaring stikker med en gang de lukter snurten av disse svake sutre-mennene.

Så tips til deg; når du hører menn snakke slik, da vet du hvilken type du dealer med; det er de som tror de er konge kun fordi de mangler erfaring med den virkelig verden. Med en gang de kommer seg ut av bro-universet sitt og blir konfrontert med den virkelige verden vil disse slå sprekker. Som troll.

Det er virkelig ikke rakettforskning å ta seg godt ut i 30- og 40- årene som kvinne (eller senere for den sags skyld), så du trenger ikke stresse. Er du flott i 20-åra og du legger til deg vaner der du tar vare på helsa og det du har av attributter, vil det ikke bare forsvinne som dugg for solen ettersom du eldes. Du vil fortsatt være vakker, men med masse livserfaring. Og med voksende livserfaring vil hva du ser etter i en partner forandre seg. Så ikke hør på disse sutrepavene, de aner virkelig ikke hva de snakker om.

Anonymkode: 6c8a4...7f8

En vakker kvinne ja. 

Anonymkode: 31799...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skikkelig utdatert. Nå må du leve som utdatert de neste 60-70 årene, så du blir  godt vant  til det. Ikke noe stress. 

Anonymkode: 4c7b9...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er noe uattraktive menn prøver å innbillde deg fordi de ikke har draget. 😉 

Er 55 selv, har 2 døtre på din alder, og hvor mye draget man har handler kun om selvtillit - usikre jenter/damer vil alltid bli utnyttet og trykket ned av menn. 

Er som sagt 55, og langt fra utdatert, holder meg slank, trent og når man i tillegg utstråler selvtillit og kan holde en intelligent samtale igang så kan man plukke menn fra hvilken hylle som helst 😉 

Incels blir det visst flere og flere av, la dem sulle rundt i sin egen boble til de finner ut at de må slutte å sutre for å få seg dame 😉 

OG blokker slike menn tvert, når de forsøker seg! 🙂 

Anonymkode: d8828...838

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...