AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Vi reiser til Korea i september og gleder oss 🥳 Er det noen som har vært der før, vil jeg gjerne ha noen tips om følgende: - Hvor finner vi den billigste shoppingen? - Finnes det noe morsomt, nytt vi bør se/gjøre? Anonymkode: cb94f...931
Gjest Linny1111 Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Jeg har vært der. Husk at Google Maps ikke funker der. Jeg sier fra til alle jeg kjenner som drar dit, og likevel får de sjokk når Google Maps FAKTISK ikke funker og de står forvirret på flyplassen 😅 Shopping, spørs vel hva dere skal ha. Jeg kjøpte utrolig mye sminke og hudpleie i Myeongdong. Anbefaler å følge Korean Englishman på Youtube. De har mange bra videoer.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #3 Skrevet 6. august 2024 Jeg synes det er verdt det med en tur til DMZ, selv om det er litt turistifisert. Av shopping gikk det i hudpleie for min del, men handlet mest i Busan da Seoul har så mye mer å by på. Ellers er det å oppsøke de ulike områdene, og ikke minst prøve ut tradisjonell mat. Anonymkode: 0b722...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå