Gå til innhold

Runke 3 ganger daglig

Mjausen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
anonym482 skrev (Akkurat nå):

Selv om du mener det er overdrevent og unødvendig så kan det jo være meningsfylt og viktig for andre. Og hvis mannen har høyere sexdrift enn dama, så kan jo han onanere de gangene hun ikke vil ha sex. Jeg ser virkelig ikke problemet. Du snakker som om du har fasiten for alle her, men det er jo høyst relativt hva som er den beste løsningen.

"Fasit for alle". Seriøst? Lavt nivå på diskusjonen nå, bare fordi vi var uenige.

Anonymkode: 2e133...28b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For all del, gjør hva dere vil. Men hvis det er vanlig å onanere 3 ganger for dag, så er det overdrevent okke som. Mer fordi dere ikke har bedre å ta dere til. Det skader ingen, men gevinsten er ikke akkurat stor når det blir så overdrevent.

Igjen, hvem er du til å bestemme hva som er overdrevent for andre enn deg selv? 

Jeg kan bruke 30 sekunder fra jeg starter til jeg får 2-3 orgasmer. Har plenty å bruke tiden min på, men disse 30 sekundene gjør meg både mer energisk og produktiv. For noen er det en kopp kaffe, for andre er det en kjapp orgasme. 

Anonymkode: b6771...440

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje er det livets mange utfordringer som gjør det ekstra bra å onanere?

Jeg fatter ikke hvordan folk skal projisere sine egne holdninger på andre… la nå folk få onanere som de vil!

Både jeg og mannen onanerer ofte selv om vi har sex nesten daglig. Om ikke annet fører onaneringen til økt sexlyst og at vi blir mer seksuelle av oss. Da vi ble sammen onanerte mannen oftest mer enn 3 ganger for dag. Null problem med sex fordi. 

Fordi hva da?

Anonymkode: 68177...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Igjen, hvem er du til å bestemme hva som er overdrevent for andre enn deg selv? 

Jeg kan bruke 30 sekunder fra jeg starter til jeg får 2-3 orgasmer. Har plenty å bruke tiden min på, men disse 30 sekundene gjør meg både mer energisk og produktiv. For noen er det en kopp kaffe, for andre er det en kjapp orgasme. 

Jeg bestemmer ingenting, men jeg mener at det er overdrevent. 

Utover det, gjør hva enn dere vil selv.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er normalt i denne sammenheng er jo subjektivt. Synes du det er feil at han runker tre ganger om dagen?

Jeg tenker man må få lov til å runke/onanere så mye man ønsker enn så lenge det ikke går utover andre gjøremål. :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi hva da?

Anonymkode: 68177...3dc

Beklager for at jeg ble litt muntlig i formuleringen min. Det jeg mente var at det er null problem med sex selv om vi onanerer ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg bestemmer ingenting, men jeg mener at det er overdrevent. 

Utover det, gjør hva enn dere vil selv.

Men da skriver du det, kjære du. Da skriver du at det for deg hadde føltes overdrevent. Ikke skriv at det er overdrevent og samtidig kritisere de som ønsker å onanere oftere enn deg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men da skriver du det, kjære du. Da skriver du at det for deg hadde føltes overdrevent. Ikke skriv at det er overdrevent og samtidig kritisere de som ønsker å onanere oftere enn deg selv. 

Burde være underforstått at alle i tråden skriver sine meninger. Du sitter da ikke med fasit du heller.... 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som litt tvangsmessig eller en avhengighet, og det er egentlig ikke noe positivt å ha tvangsmessig eller avhengighetsmessig oppførsel angående noe som helst. 

Jeg hadde ikke tolket det positivt selv om god lyst er noe jeg anser som positivt. Å kunne regulere seg og ha et bredt fokus i livet er mer positivt enn å holde på slik. Innimellom ok, men nødvendig hver dag er for mye. Jeg hadde ikke tenkt at det blir et aktivt sexliv, men at mannen kom til å fortsette med å runke ofte istedenfor å ha sex. Eventuelt forvente å bli tilfredstilt, litt uavhengig av om det var positivt for meg også. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

"Fasit for alle". Seriøst? Lavt nivå på diskusjonen nå, bare fordi vi var uenige.

Du sier jo bastant at det er overdrevent og unødvendig å onanere x3 daglig. Det er et svart/hvitt svar  Det er jo ikke slik for alle. For noen er det kanskje alt for lite med 1 gang for å trives.

Endret av anonym482
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at 3 ganger hver dag høres i overkant mye ut. Men folk har ulike behov, så det kan jo hende det bare må være sånn...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anonym482 skrev (2 minutter siden):

Du sier jo bastant at det er overdrevent og unødvendig å onanere x3 daglig. Det er et svart/hvitt svar  Det er jo ikke slik for alle. For noen er det kanskje alt for lite med 1 gang for å trives.

For meg er det bastant overdrevent. Også at andre gjør det. Uvane-aktig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mjausen skrev (1 time siden):

Han jeg dater runker 3 ganger daglig. Er dette normalt? 

Da har han vel ikke tid til stort annet i løpet av døgnet?

Anonymkode: f660f...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann runker 2-3 ganger om dagen  og i tillegg har vi sex ca 4-5 ganger I uka og vi er begge 43 år og har barn og har vært sammen i snart 20 år.

Han har høy sexlyst, så helt greit for meg. Han verken syter, klager eller maser om mer sex. Han skjønner jeg er sliten og sier selv at det er bare gi beskjed når jeg har lyst. Han er flink pappa og god ektemann. Han lager mat rydder og vasker og hjelper til med alt på lik linje som meg. Han er kjærlig og oppmerksom mot meg, ikke reker han på byn og ikke er han interessert i og reise på gutteturer eller være borte fra familien sin. Vi hadde  nok heller ikke hatt sex så pass ofte som vi har om han hadde vært en sånn løk som det svært ofte skrives om her inne når menn klager på for lite sex og kona syter over at mannen "koser" seg på egen hånd.

Finn ut hva som passer for dere. Han har nok høy sexlyst, så lenge du syns et er ok ig han ikke syter og klager over for lite sex så skjønner ikke jeg problemet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lav sexlyst fører alltid til sjalusi, fordi de er misunnelig på andres nytelse😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre ganger om dagen er mer enn meg, men så lange han er komfortabel med det selv og det ikke plager andre er det jo ikke en eneste negativ side med det. Folk må bare kjøre på og runke så mye de vil!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

No er jeg riktignok dame. Men er jeg hjemme alene så kan jeg fort onanere 3 ganger daglig. Men har jeg tilgang til sex så onanerer jeg ikke. Har ikke behov for det da. 

Anonymkode: af6dc...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer vel littan på alder? I 20årene er det normalt å runke ofte. Men i sent 30 årene - 40årene? Og 50-årene? Aner ikke behovet. 

Anonymkode: e3397...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kommer vel littan på alder? I 20årene er det normalt å runke ofte. Men i sent 30 årene - 40årene? Og 50-årene? Aner ikke behovet. 

Anonymkode: e3397...7b6

Det er ikke et behov.. det er bare en nytelse som gjør meg gladere.. så jeg er egentlig overlykkelig i hverdagen🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stimulerer meg til orgasme, alt fra 10 - 25 ganger daglig. Er mann 45 + og kjæreste med mann 25 +. Han er ikke like orgasmisk som meg. Ble sånn etter fylte 45.

Anonymkode: 331ea...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...