Gå til innhold

Runke 3 ganger daglig

Mjausen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skal du bruke svarene til dette vitenskapelige spørsmålet til? Opp/ nedjustere runkefrekvensen? 🤓

Anonymkode: 68177...3dc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er et tau? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjausen skrev (4 minutter siden):

Han jeg dater runker 3 ganger daglig. Er dette normalt? 

Det er normalt å gjøre det x1, x2, og x3. Ingen fasit. 3 ganger om dagen er nok litt oftere enn gjennomsnittsmannen, men fremdeles ikke noe unormalt. Folk har bare forskjellig intensistet i sexdriften sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjausen skrev (5 minutter siden):

Han jeg dater runker 3 ganger daglig. Er dette normalt? 

Gammel er han ? Han jeg dater runker også 3 ganger sier han, sørlending og er 28år😄

Anonymkode: e3397...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gammel er han ? Han jeg dater runker også 3 ganger sier han, sørlending og er 28år😄

Typisk sørlendinger 😁 👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, PusheenPusheen said:

Hvor langt er et tau? 

Tipper Mjausens er på runde 3+ as we speak 😉😆

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meget spesielt.

Anonymkode: 1cbd3...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke det vanligste nei, men det er neppe helt uhørt heller. "Ikke vanlig, men heller ikke uvanlig", er det et svar?

Noen er naturlig mer kåte, enten over tid eller i en periode. Så lenge det ikke er noen tvangstanker rundt det eller at det tar over for sex dere to eventuelt skulle hatt sammen, er det ingen problem. Noen får den utløsningen de trenger fra sex med partner, noen blir bare mer kåte jo mer sex de har.

Hvor mye runket han før du begynte å date han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres overdrevent ut. Nesten som at han runker for tidsfordriv, fordi han ikke har noe annet å ta seg til. Eventuelt en (u)vane han har lagt seg på. 

Greit at man kan ha høy sexlyst, men 3 ganger for dag er overdrevent. Og unødvendig. Det går an å regulere seg. 

Anonymkode: 2e133...28b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting kan være helt normalt selv om det ikke er så vanlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres overdrevent ut. Nesten som at han runker for tidsfordriv, fordi han ikke har noe annet å ta seg til. Eventuelt en (u)vane han har lagt seg på. 

Greit at man kan ha høy sexlyst, men 3 ganger for dag er overdrevent. Og unødvendig. Det går an å regulere seg. 

Hvorfor skal man regulere det, hvis det gir glede og er dagens høydepunkter? Så sant det ikke går utover sexen de ønsker å ha sammen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er også sørlending, ts @Mjausen ? Vi dater sikkert samme fyren😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym482 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skal man regulere det, hvis det gir glede og er dagens høydepunkter? Så sant det ikke går utover sexen de ønsker å ha sammen?

Hvis det å runke er det som må til for å gi glede og skape seg høydepunkter så bør man utfordre seg selv i livet ellers. 

Å ligge der å nappe hud 3 ganger for dag er overdrevent og unødvendig.

Spørs hvordan det blir å gå over til sex da... det kan bli problemer.

Og så bør TS være obs på at hvis hun ikke har samme sexdriv, så kan det bli problematisk å ha en mann som har som vane å stimulere seg 3 ganger for dag. Er ikke alle kvinner som er hypp på det sexmaset. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor skal man regulere seg hvis man har tid og mulighet?

Jeg som kvinne kan fint onanere 3 ganger daglig hvis jeg er kåt og har tid. Samme med min mann. 

Det skader ingen. 

Anonymkode: b6771...440

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal man regulere seg hvis man har tid og mulighet?

Jeg som kvinne kan fint onanere 3 ganger daglig hvis jeg er kåt og har tid. Samme med min mann. 

Det skader ingen. 

For all del, gjør hva dere vil. Men hvis det er vanlig å onanere 3 ganger for dag, så er det overdrevent okke som. Mer fordi dere ikke har bedre å ta dere til. Det skader ingen, men gevinsten er ikke akkurat stor når det blir så overdrevent.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bør man utfordre seg selv i livet ellers

Kanskje er det livets mange utfordringer som gjør det ekstra bra å onanere?

Jeg fatter ikke hvordan folk skal projisere sine egne holdninger på andre… la nå folk få onanere som de vil!

Både jeg og mannen onanerer ofte selv om vi har sex nesten daglig. Om ikke annet fører onaneringen til økt sexlyst og at vi blir mer seksuelle av oss. Da vi ble sammen onanerte mannen oftest mer enn 3 ganger for dag. Null problem med sex fordi. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig gult til slutt.

Anonymkode: fba35...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det å runke er det som må til for å gi glede og skape seg høydepunkter så bør man utfordre seg selv i livet ellers. 

Å ligge der å nappe hud 3 ganger for dag er overdrevent og unødvendig.

Spørs hvordan det blir å gå over til sex da... det kan bli problemer.

Og så bør TS være obs på at hvis hun ikke har samme sexdriv, så kan det bli problematisk å ha en mann som har som vane å stimulere seg 3 ganger for dag. Er ikke alle kvinner som er hypp på det sexmaset. 

Selv om du mener det er overdrevent og unødvendig så kan det jo være meningsfylt og viktig for andre. Og hvis mannen har høyere sexdrift enn dama, så kan jo han onanere de gangene hun ikke vil ha sex. Jeg ser virkelig ikke problemet. Du snakker som om du har fasiten for alle her, men det er jo høyst relativt hva som er den beste løsningen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er det livets mange utfordringer som gjør det ekstra bra å onanere?

Jeg fatter ikke hvordan folk skal projisere sine egne holdninger på andre… la nå folk få onanere som de vil!

Både jeg og mannen onanerer ofte selv om vi har sex nesten daglig. Om ikke annet fører onaneringen til økt sexlyst og at vi blir mer seksuelle av oss. Da vi ble sammen onanerte mannen oftest mer enn 3 ganger for dag. Null problem med sex fordi. 

Jeg projiserer ingenting. Jeg har like rett til å mene det jeg gjør her inne som du. 

Det er dere som svarer meg som mente noe annet, og da skapte en sak av det!

Bra for dere!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...