Gå til innhold

Er selekjole barnslig? Slutten av 20-årene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som denne: 2bb64a62c8edde12a9953fb4f966b486391ac2a8.jpg?imwidth=2160

Syns det er fint, men er så redd jeg vil bli sett på som barnslig og for gammel for sånne kjoler :o 

Anonymkode: 1dcbb...e83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt på grensa sånn aldersmessig, men om du har en nett og fin figur er det innafor. 

Anonymkode: 17e5b...26a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint, jeg. Alder spiller ingen rolle for min del, men nå begynner jeg vel å pushe 40 snart og gir derfor ekstremt sterkt blaffen i hva folk måtte mene om hva jeg har på meg.

Anonymkode: 1cfb2...fc9

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 40 og har noe lignende. Ser absolutt ikke barnslig ut kommer ann på hvordan du styler det, men de ser veldig hverdagslige ut.

Anonymkode: 617c2...31a

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er på ingen måte for gammel for selekjole! Jeg er tidlig i 40-årene og bruker både selekjole og seleshorts. Passform, farge og materiale har selvsagt mye å si for hvor barnslig det blir seende ut, men også hva du velger å kombinere det med. Den på bildet kunne jeg fint gått med selv, og ville kombinert den med f.eks en enkel hvit t-skjorte og svarte chunky loafers i lær.

Denne varianten ville jeg derimot ikke gått med, da jeg synes skjørtdelen blir for barnslig for meg, samme hva jeg hadde kombinert den med:

image.png.ac0b1eb28cc5b86e8955d35321d75e19.png

Anonymkode: a50b7...ee0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Neineinei, ikke gjør det. 

Anonymkode: b6551...a10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snekkerkjole er Harry. Hadde det da jeg var liten på 80-tallet. 

Anonymkode: 54253...9c3

• Liker 3
Skrevet

Personlig synes jeg selekjole og selebukse ikke passer på noen over 10 år. 

Får "skilt 50-åring med sprek hårsveis og artige klær"-vibber. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Du er på ingen måte for gammel for selekjole! Jeg er tidlig i 40-årene og bruker både selekjole og seleshorts. Passform, farge og materiale har selvsagt mye å si for hvor barnslig det blir seende ut, men også hva du velger å kombinere det med. Den på bildet kunne jeg fint gått med selv, og ville kombinert den med f.eks en enkel hvit t-skjorte og svarte chunky loafers i lær.

Denne varianten ville jeg derimot ikke gått med, da jeg synes skjørtdelen blir for barnslig for meg, samme hva jeg hadde kombinert den med:

image.png.ac0b1eb28cc5b86e8955d35321d75e19.png

Anonymkode: a50b7...ee0

Ser ut som noe til et barn, ja.

Anonymkode: 69908...11f

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kjempefint. Ikke barnslig i det hele tatt. Men høye støvletter til blir det også litt 60-tallet. Absolutt en klassikker ❤️

Anonymkode: 5be85...1d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Som denne: 2bb64a62c8edde12a9953fb4f966b486391ac2a8.jpg?imwidth=2160

Syns det er fint, men er så redd jeg vil bli sett på som barnslig og for gammel for sånne kjoler :o 

Anonymkode: 1dcbb...e83

Veldig stygt.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint med riktig styling 😊 Jeg er 38 og har ingen selekjoler, men selebukse bruker jeg rett som det er!

Anonymkode: 72a81...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du har musefletter også den dagen så ja :P Men ellers så synes jeg ikke det blir barnlig. Den var fin!

Anonymkode: 1b1a2...d5a

• Liker 1
Skrevet

Helt greit, men du må være typen til det. Og den typen er det ikke så mange som er. 
Men veldig kult på de som er!

Søkeord: gamine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...