AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Jeg ble gravid i mars i år. Men mistet i uke 9, så vi har prøvd å bli gravide etter det. Jeg skulle egentlig hatt mensen forgje måned den 28 og fikk en positiv test dagen etter! Brukte clearblue og det sto gravid 1-2 uker. Tok en ny test nesten en uke etterpå for å se om det hadde forandret seg, men da sto det plutselig ikke gravid? Alle testene jeg har tatt etter det har vert negative.. hvordan kan det ha seg? At jeg får positiv test dagen etter jeg sko hatt mensen også ett par dager senere får kun negative. Men ikke noe mensen enda.. er over en uke forsinket å jeg har en syklus på 33 dager som alltid har vert relativt stabil. Å i tillegg til dette har jeg hatt mye små smerter i nedre del av magen, lignende mensensmerter og er veeeldig oppblåst. Noen som har noe erfaring med dette? Hvis jeg er gravid så skal jeg være i uke 5-6 Anonymkode: 62e3b...bc3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 HVIS du er gravid vil det slå ut på tester dersom du er 5-6 uker på vei. Du kan ha hatt en kjemisk graviditet og dermed litt kluss i syklus. Anonymkode: 2d8bb...98b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): HVIS du er gravid vil det slå ut på tester dersom du er 5-6 uker på vei. Du kan ha hatt en kjemisk graviditet og dermed litt kluss i syklus. Anonymkode: 2d8bb...98b Men viss d er en kjemisk graviditet burde jeg ikke ha begynt å blø til nå?😅 Anonymkode: 62e3b...bc3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men viss d er en kjemisk graviditet burde jeg ikke ha begynt å blø til nå?😅 Anonymkode: 62e3b...bc3 Ikke nødvendigvis. Det kan klusse litt med syklusen selv om det er en kjemisk graviditet selv om kroppen og syklus som oftest går rett inn i normal rytme. Finnes ingen 100% sikker fasit.. Men er man 5-6 uker på vei - så vil det slå ut på tester. Anonymkode: 2d8bb...98b 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Opplevde akkurat det samme. Forstår det er vanlig. Tidlig kjemisk abort. Blødde heller ikke noe. Anonymkode: 6c244...3cf
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Opplevde akkurat det samme. Forstår det er vanlig. Tidlig kjemisk abort. Blødde heller ikke noe. Anonymkode: 6c244...3cf Husker du hvor lang tid det tok før du begynte å blø?😫 Anonymkode: 62e3b...bc3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #7 Skrevet 7. august 2024 Skulle tro det var meg selv som skrev innlegget.. har kun fått svake streker (hverken sterkere eller svakere), den i dag er svakere enn i går så antar (håper) jeg snart får blødning slik at jeg blir ferdig med det. Jeg har lest meg opp en del og ser at de fleste får mens 1-2 uker etterpå, at de får eggløsning til normal tid og ofte blir gravide med en gang da det sies at man er mer fruktbar den første syklusen etterpå. Noen får mindre blødning, men ser de fleste får en noe større og tynnere konsistens på blødningen. Det kommer nok an på hvor langt på vei du rekker å komme. Anonymkode: b1e4c...740
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #8 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle tro det var meg selv som skrev innlegget.. har kun fått svake streker (hverken sterkere eller svakere), den i dag er svakere enn i går så antar (håper) jeg snart får blødning slik at jeg blir ferdig med det. Jeg har lest meg opp en del og ser at de fleste får mens 1-2 uker etterpå, at de får eggløsning til normal tid og ofte blir gravide med en gang da det sies at man er mer fruktbar den første syklusen etterpå. Noen får mindre blødning, men ser de fleste får en noe større og tynnere konsistens på blødningen. Det kommer nok an på hvor langt på vei du rekker å komme. Anonymkode: b1e4c...740 Ja det er merkelig å veldig forvirrende.. jeg fikk bare en positiv test dagen jeg skulle hatt mensen, og alle etter det har vert negative men enda ikke noe mensen å er 10 dager på overtid. Det er så frustrerende å vente på mensen for jeg vil jo bare kunne prøve igjen! Anonymkode: 62e3b...bc3
Heleneblå Skrevet 7. august 2024 #9 Skrevet 7. august 2024 Har ikke svar egentlig, men jeg var også gravid tidligere i år (april). Endte i MA, og lurer på om syklusen ikke er helt på plass etter det. Hadde verdens svakeste skyggestrek to dager før IKM. Hadde IKM i går, negativ test senest i dag 😕 Men har hatt murringer i uke og har det fortsatt, så bare venter på mensen egentlig. kanskje du har hatt kjemisk eller at syklusen bare er litt uregelmessig etter graviditeten i mars?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #10 Skrevet 7. august 2024 Heleneblå skrev (2 timer siden): Har ikke svar egentlig, men jeg var også gravid tidligere i år (april). Endte i MA, og lurer på om syklusen ikke er helt på plass etter det. Hadde verdens svakeste skyggestrek to dager før IKM. Hadde IKM i går, negativ test senest i dag 😕 Men har hatt murringer i uke og har det fortsatt, så bare venter på mensen egentlig. kanskje du har hatt kjemisk eller at syklusen bare er litt uregelmessig etter graviditeten i mars? Jeg aner ikke.. mtp at jeg fikk positiv på clearblue så tror jeg nok hadde kjemisk.. Anonymkode: 62e3b...bc3
Heleneblå Skrevet 7. august 2024 #11 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg aner ikke.. mtp at jeg fikk positiv på clearblue så tror jeg nok hadde kjemisk.. Anonymkode: 62e3b...bc3 Ja. Kanskje syklusen blir litt ustabil etter det.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #12 Skrevet 7. august 2024 Heleneblå skrev (1 minutt siden): Ja. Kanskje syklusen blir litt ustabil etter det. Muligens. Håper det ikke tar for lang tid før jeg får mensen da😅 hater denne ventingen Anonymkode: 62e3b...bc3
Heleneblå Skrevet 7. august 2024 #13 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Muligens. Håper det ikke tar for lang tid før jeg får mensen da😅 hater denne ventingen Anonymkode: 62e3b...bc3 Det er så vanskelig å vite 😅 Frustrerende! Hater ventingen jeg også, aner ikke helt om det var IKM i går heller, men mest sannsynlig 🙈
AnonymBruker Skrevet 7. august 2024 #14 Skrevet 7. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja det er merkelig å veldig forvirrende.. jeg fikk bare en positiv test dagen jeg skulle hatt mensen, og alle etter det har vert negative men enda ikke noe mensen å er 10 dager på overtid. Det er så frustrerende å vente på mensen for jeg vil jo bare kunne prøve igjen! Anonymkode: 62e3b...bc3 Så merkelig.. er selv på syklus dag 40 nå, 7 dager på overtid. Du får oppdatere ❤️ Anonymkode: b1e4c...740
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #15 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (På 7.8.2024 den 18.09): Så merkelig.. er selv på syklus dag 40 nå, 7 dager på overtid. Du får oppdatere ❤️ Anonymkode: b1e4c...740 Det skal jeg! Fremdeles ikke noe her.. du da? Anonymkode: 62e3b...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå