Gå til innhold

Christian Stenseng og Idol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ikke kjøpt Daglbadet i går.

Men hva stod det i intervjuet med Christian?

Tenker særlig på det med "Spillet i lulissene" og "de sleipe dommerne"

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Vet ikke, men antar det ikke var noe spennende, han er vel bare ute etter litt oppmerksomhet igjen..

Skrevet

Leste det ikke selv, men hørte det stod om at det er bare juks og at det er forhåndsbestemt hvem som skal gå videre.

Skrevet

uffa da, dakar christian stenseng... lille gutten...

:ironi:

Gjest Ingrid78
Skrevet

Hva er det han syter over han da? Han har jo tjent masse på idol. Både kommet langt, gitt ut cd, holdt ymse konserter her og der, og nå skal han skrive bok. Unnskyld meg, men jeg tror bare han er litt furten for ett eller annet jeg. Sier vel seg selv en så bortskjemt eplekjekk bærumsgutt som er vant til å få det som han vil.

Skrevet
Sier vel seg selv en så bortskjemt eplekjekk bærumsgutt som er vant til å få det som han vil.

??? :roll:

Skrevet
Hva er det han syter over han da? Han har jo tjent masse på idol. Både kommet langt, gitt ut cd, holdt ymse konserter her og der, og nå skal han skrive bok. Unnskyld meg, men jeg tror bare han er litt furten for ett eller annet jeg. Sier vel seg selv en så bortskjemt eplekjekk bærumsgutt som er vant til å få det som han vil.

Eplekjekk og kjekk er vel to forskjellige ting, men måtte bare si det; jeg _hater_ Christian Stenseng og han er _ikke_ kjekk!!!! Få'n vekk fra alt som heter media. Han driter ut seg selv hver gang han trøkker ut meningene sine. Ikke har han talent og ikke er han noe å se på. Jeg fatter ikke at han får noe spalteplass. Heldigvis har jeg rett når jeg hevder at han kommer til å være en kalkun om ett års tid. Godt glemt og fortsatt boende hjemme på gutteværelset i Bærums allè etellerannet!

Gjest Ingrid78
Skrevet
Eplekjekk og kjekk er vel to forskjellige ting

Jeg er fullstendig enig med deg i at han ikke er kjekk. Absolutt ikke. Med eplekjekk mener jeg litt oppblåst, selvgod, osv osv osv.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Men hva stod i avisen??

jeg driter i hva folk synes om ham, jeg er interessert i intervjuets innhold. Ingen som kan gi et referat?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det sto at han var lei seg da det ble slutt med Jorunn, og at han laget sanger om hva han følte. Og så syntes han det var dumt at media var altfor opptatt av hvem han gikk på kino med og hvem han festet med. Han mente også at Idol og platebransjen var for opptatt av at sangene hans skulle ha kommersiell verdi.

Skrevet

Takk.

Hva med det han sa om Idol bak kulissene og dommerne?

Skrevet

Han sa ikke så veldig mye om kulissene og dommerne, annet enn at han fikk inntrykk av at mye var forhåndsbestemt. F eks hadde de sagt til kameraten hans, som også prøvde seg, at "egentlig er det ikke så mye negativt å si, men vi får vel finne på noe" e.l., for å styre utstemmingene i en retning (nå vet jeg ikke om denne kameraten var på tv engang, da). At han ikke fikk være med på bilder sammen med visse deltakere i ettertid osv.

Sikkert en del av det han sier som er pjatt, han framstår vel ikke akkurat som et geni, men jeg tviler egentlig ikke på at VELDIG mye er så styrt av de som lager programmet og at evt talent kommer i andre rekke, i fjor ble i hvert fall jeg ganskeoverrasket over hvilke deltagere de rakket ned på og hvilke de likte. Dessuten mener jeg det er et tankekors når folk faktisk tror de får en stor sjanse ved å bli med i sånne programmer, mens de egentlig skriver under på å følge en ganske omfattende kontrakt som selvagt tjener idol mer enn utøveren.

Skrevet

Det sto ikke så veldig mye om "spillet" i kulissene og hans store "oppgjør", annet enn at han nevnte det og at han kanskje vil skrive bok om det. Og kalle boka "Idol - bak kulissene"!! hehehe...

Så var han litt furten for at kompisen hans ikke gikk videre. Forsiden på Dagbladet lovte vel mer enn den kunne holde i forhold til den artikkelen.

Skrevet

Hvis det er noen som har alt å takke Idol for så er det vel den gutten.

Han har åpenbart langt større talent for forretninger enn musikk. Allerede i fjor holdt han jo på å selge effekter til småripset og lage sin egen Idol-turne. Til å ikke ha kommet lenger enn han gjorde, er det vel ingen som har klart å vri så mye ut av konseptet som han. Når han nå i tillegg truer med å skrive bok, ja da synes jeg bare det virker grådig og patetisk.

Skulle ønske han kunne slappe av litt nå, Idol er over for hans del. Noen burde be han innse det og søke seg inn på markedsføring i stedet!

Synes nå jeg...

Fru Nitha

Skrevet
Så var han litt furten for at  kompisen hans ikke gikk videre.  Forsiden på Dagbladet lovte vel mer enn den kunne holde i forhold til den artikkelen.

Må bare sitere fra artikkelen:

Thomas har hatt oppdrag som modell, og har noen av modellbildene hengende på gutterommet. - Bare ikke folk tror jeg er «sjøldigger», ler han.
:overrasket::overrasket::forvirret::ler:
Skrevet
Det sto at han var lei seg da det ble slutt med Jorunn, og at han laget sanger om hva han følte. Og så syntes han det var dumt at media var altfor opptatt av hvem han gikk på kino med og hvem han festet med. Han mente også at Idol og platebransjen var for opptatt av at sangene hans skulle ha kommersiell verdi.

Den fyren har en overdreven tro på seg selv. Han er ikke noe musikalsk talent i det hele tatt, men det mener han tydeligvis selv. Og hvordan kan han bebreide media at det fokuserte på hvem han gikk ut med når han tydeligvis var fryktelig PR-kåt selv? Ærlig talt, makan til ubegrunnet sutring skal man lete lenge etter.

Skrevet

Jeg har ikke lest intervjuet, men hørte ham på p4, og han hadde egentlig ingenting å si... Det var ingen store avsløringer, bare hans meninger om ting og tang, og de var verken revolusjonerende eller særlig interessante. At tv2 til en viss grad styrer ting ift hvem de fokuserer på osv burde ikke være noen overraskelse, det er tross alt primært et tv-show de lager for å få seere, ikke en talent-leting de arrangerer fordi de har interesse av å finne gode sangere. Når deltagere (og nå tenker jeg ikke spesielt på Stenseng) står frem i ettertid og klager over at de fikk for lite oppmerksomhet og at det er urettferdig at noen får mer eksponering enn andre, viser de bare at de ikke har skjønt program-konseptet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...