AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 For å ikke avsløre meg i overskriften skrev jeg det. Men har snakket og truffet en fyr som nylig ble singel. Vi har hatt sex to ganger og han ville ha bilder senest igår av meg etter en stille periode. Han vises på snapkartet ( på adressen som jeg får oppført på google) OG som fortsatt eksen står på ?! Jeg spurte han direkte om han bor med eksen enda og han lurte på hvorfor jeg spurte. Sa i den setting at jeg har dårlig erfaring med dette, så ikke jeg røper jeg har stalket han. Gjør jeg riktig med alt dette, hemnelig detektiv? Han sa neida, de er over hverandre og det bor iiingen dame hos han. Lyver han? Er han dum eller jeg bare normal smart? Skjer ikke at jeg rører han om han er med mor til deres barn. Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Kanskje du skal slutte å sende ut nakenbilder til alle? Eller er du fornøyd med å bli brukt for sex? Anonymkode: f4c52...bae 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje du skal slutte å sende ut nakenbilder til alle? Eller er du fornøyd med å bli brukt for sex? Anonymkode: f4c52...bae ? Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje du skal slutte å sende ut nakenbilder til alle? Eller er du fornøyd med å bli brukt for sex? Anonymkode: f4c52...bae Jeg har hatt sex med en mann som viser seg er opptatt! Ser du ikke problemet?! Anonymkode: f9880...8c6 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Dette er det jo umulig for oss å svare på. Kan du spørre noen bekjente? Kanskje han lyver, kanskje hun ikke har rukket å bytte adresse. Hvem vet. Er han opptatt så er det bare å holde seg unna. Anonymkode: aa673...a04 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dette er det jo umulig for oss å svare på. Kan du spørre noen bekjente? Kanskje han lyver, kanskje hun ikke har rukket å bytte adresse. Hvem vet. Er han opptatt så er det bare å holde seg unna. Anonymkode: aa673...a04 Jeg har sendt han mld. Han sier jeg stalker han og er sykelig sjalu. Dette er helt bak mål fra min side. Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har sendt han mld. Han sier jeg stalker han og er sykelig sjalu. Dette er helt bak mål fra min side. Anonymkode: f9880...8c6 Samma det. Følg magefølelsen din. Avslutt alt med han. Anonymkode: f8180...9cd 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samma det. Følg magefølelsen din. Avslutt alt med han. Anonymkode: f8180...9cd Jeg ble sur på han og nå blir jeg beskylt for å være stalker. Jeg skrev at jeg avslutter tvert med han om han er med ei dame, skjer ikke at jeg finner han tennende om han er opptatt. Han er sur men samtidig latterliggjør alt. Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 Kan være flere grunner til at han og eksen fremdeles står oppført på samme adresse. Uansett er det sjeldent varig, om man holder på med en mann som nettopp har blitt singel. Anonymkode: d25dc...c29
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Drama ... Anonymkode: 4a6af...eb4 Er jeg drama når jeg har involvert meg følelsesmessig med en mann som er gift? Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #12 Skrevet 5. august 2024 Si fra til dama ❤️❤️❤️ Anonymkode: 40b47...430
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #13 Skrevet 5. august 2024 Spiller ingen rolle om han bor med eks, eller om hun enda står oppført på 1881 der. Han ber om bilder etter en stille periode.. Shady. Usexy. Håper ikke du sendte Anonymkode: 5f277...b6b 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #14 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For å ikke avsløre meg i overskriften skrev jeg det. Men har snakket og truffet en fyr som nylig ble singel. Vi har hatt sex to ganger og han ville ha bilder senest igår av meg etter en stille periode. Han vises på snapkartet ( på adressen som jeg får oppført på google) OG som fortsatt eksen står på ?! Jeg spurte han direkte om han bor med eksen enda og han lurte på hvorfor jeg spurte. Sa i den setting at jeg har dårlig erfaring med dette, så ikke jeg røper jeg har stalket han. Gjør jeg riktig med alt dette, hemnelig detektiv? Han sa neida, de er over hverandre og det bor iiingen dame hos han. Lyver han? Er han dum eller jeg bare normal smart? Skjer ikke at jeg rører han om han er med mor til deres barn. Anonymkode: f9880...8c6 kan du poste hele chatten fra start til finish Anonymkode: 84f1d...17d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #15 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): kan du poste hele chatten fra start til finish Anonymkode: 84f1d...17d Ja men han sier gang på gang at jeg stalker han. Jeg stalker ikke etter han, skulle finne ut av om de bodde på samme adresse. Snapkartet viser dessverre det. Han velger selv at andre skal vite hvor han er, jeg velger å dele det med kun de nærmeste. Tror jeg vil få masse problemer om jeg sier det til henne. Men begynner han å starte, ja da har jeg hele chatten og bildene, ødelegger mye for seg selv. Han latterliggjør meg nå og sier at jeg er syk som følger hans bevegelse, tar latteransikt og kaller meg drama. Ville ikke dere reagert om han var i et forhold? Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #16 Skrevet 6. august 2024 Kutt han ut om han er så dritt sekk mot deg som han er nå. Bare slutt å svar og date noen andre. Anonymkode: 05776...2cd 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #17 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kutt han ut om han er så dritt sekk mot deg som han er nå. Bare slutt å svar og date noen andre. Anonymkode: 05776...2cd Okei, så det er han som er drittsekken og mest sannsynlig i forhold? Han skrev bare ei gang at her bor det ingen damer. Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #18 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kutt han ut om han er så dritt sekk mot deg som han er nå. Bare slutt å svar og date noen andre. Anonymkode: 05776...2cd Takk, ja jeg er ferdig med han nå. Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #19 Skrevet 6. august 2024 Jeg tok feil 😵💫 de står på samme adresse men det stemmer ikke at de bor sammen. Jeg er en drittsekk .. Anonymkode: f9880...8c6
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #20 Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okei, så det er han som er drittsekken og mest sannsynlig i forhold? Han skrev bare ei gang at her bor det ingen damer. Anonymkode: f9880...8c6 kan du ikke bare ta en tur forbi adressen etter det har blitt mørkt og se om du ser flere folk der? såfall lyver han jo hadde jeg gjort. Fått det svart på hvitt at han lyver så hadde jeg gått videre. Anonymkode: e3df2...6fb
Anbefalte innlegg