Gå til innhold

Trenger inspirasjon til hobby! Hører gjerne fra dere som ikke har en sp vanlig hobby som strikking, bøker, male, jogge osv)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvor mye tid bruker du på det? Hva er det du liker med hobbyen? 

Anonymkode: f1358...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Diamant perling, bruker noen timer hver dag når jeg er igang med et prosjekt. Når det er ferdig kan det g uker til neste bilde.

Fotografere, litt nå og da når vi er ute på tur.

Anonymkode: 56f6a...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive kronikker og leserinnlegg. Bistå andre med å få oppfylt rettighetene sine. Skrive høringssvar. Skrivehjelp til andre som trenger det.

Anonymkode: 57c20...951

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paragliding. En helt fantastisk hobby.

Anonymkode: 212d1...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geocaching? Stolpejakt? Slektsforskning? Eller hva med å pusse opp gamle møbler og selge?

Jeg er så kjedelig at jeg bare har vanlige hobbyer som tegning/maling o.l.

Anonymkode: ec819...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukker sopp nå på høsten og samler på krystaller, så blir noen krystall/steinturer i løpet av året (der jeg leiter selv etter div, som kvarts, ametyst o.l. Ellers er det bading, puslespill, hekling, bøker og typiske ‘vanlige’ hobbyer. 

Anonymkode: 5d135...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gaming, men er vell flere og flere kvinner som gjør dette en dag i dag. bruker for mye tid på det. men blitt litt flinkere igjennom årene og legge bort når jeg vet det er noe jeg må få gjort (husarbeid, legge meg i tide til jobb osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg 😅 

Fargelegging

Sy

Tennis 

Svømming 

Kajakkpadling

 

Anonymkode: 53048...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikk ut turer, komme meg ut i naturen, fjøretur, fjellet - luft er min hobby, å trekke luft inn i lungene.. Bruker timevis hver uke på det.. 

Anonymkode: d890f...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner har en litt mer uvanlig hobby, hun tar gamle bøker og lager sånne spesielle kunstverk med de. 

Ligner en del på dette:

Art Made Out of Books Puts New Spin on Concept of Book Art
Bookmarking Book Art — Emma Taylor, updated 20190818 – Books On Books

Dette er ikke hennes altså, dette er eksempler jeg fant på google. Men hun har lagd mye sånne, både med store skip, og trær og andre ting. Tar en del tid, og mye pirkearbeid. Men veldig stilig. :D 

Anonymkode: 7c1cc...1e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatring og kajakk (ganske standard) og metalldetektor.

Anonymkode: 3e9df...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig praktisk hobby synes jeg. Oppussing. Det fører til at det blir verdiøkning og finere hjemme. Så er det bare det at slikt begrenset seg litt, og familie ble lei, så da pusset jeg opp en campingvogn istedenfor, og en campervan. Der var utrolig gøy, og mange grupper man kan følge og finne inspirasjon og gå oppmuntrende råd av, og så kan man også bruke resultatet til noe. Så tjene penger og gjøre på ny. 😊

Anonymkode: 2595a...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olympisk vektløfting og brodering med perler her :) 

Anonymkode: 6d19c...097

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakt

Fiske

Diamant painting

Brodering,

Maler litt

Strikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Brikkevev! eller... snart. Skal ta et kurs i November, og på middelalderfestivalen jeg var på noen uker siden så solgte en dame håndlaget, håndfarget garn som hun sa var fra for brikkevev (det er litt sterkere enn "vanlig" garn). Gleder meg masse! Liker hobbyer som bare repeterer igjen og igjen, men likevel lager noe nytt og unikt hver gang; driver forsåvidt også med strikking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hobbyen min er å plage naboer:sjenert:

Jeg går rundt i nabolaget og er hyggelig, kommer i snakk med mange folk og lærer litt om hvordan menneskene tenker. Det er så mange kjekke folk som er glad for å ta en løs prat. Dele erfaringer og kunnskap.

Jobber med å temme kråkene som bor på taket, har matet dem i ettpar år nå, og de er så trygg på meg at de spretter rundt bare 1 meter fra meg.

Anonymkode: ef0bd...8eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Animasjon? Fugletitting? Sanking(Bær, sopp osv)? 

Anonymkode: f047a...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...