frøken bra nok Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Me vurderar ny bikkje etter kvart. Eg er vant med litt forskjellige rasar (grå elg, labrador, Yorkshire terrier, Gordon for å nemne nokon). Samboaren har lyst på noko å bruke på rådyr/hjort, og sett litt på Basset fauve de Bretagne. Eg har null kunnskap om rasen, så korleis erfaringen dykk på lynnet og «familie» egenskapene?
Siris Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Trivelig som familiehund, men jaktegenskapene er ganske begrenset om man er over norm interessert i jakt. Kjøp drever hvis det skal duge på jakt. Jaktmaskiner og triveligere familiehund skal man lete lenge etter.
frøken bra nok Skrevet 6. august 2024 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2024 Siris skrev (10 timer siden): Trivelig som familiehund, men jaktegenskapene er ganske begrenset om man er over norm interessert i jakt. Kjøp drever hvis det skal duge på jakt. Jaktmaskiner og triveligere familiehund skal man lete lenge etter. Drever er ikkje aktuelt for min del, eg synes dei ikkje er fine i det heile tatt🤪 Ja høres sikkert dumt ut for nokre, men eg vil ikkje ha ein hund eg ikkje synes er søt😂
frøken bra nok Skrevet 6. august 2024 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2024 Virkar nesten som om dei er så strihåra at det nesten ikkje er behagelig å kose på dei, når ein les om dei🤷🏼♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå