frøken bra nok Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Me vurderar ny bikkje etter kvart. Eg er vant med litt forskjellige rasar (grå elg, labrador, Yorkshire terrier, Gordon for å nemne nokon). Samboaren har lyst på noko å bruke på rådyr/hjort, og sett litt på Basset fauve de Bretagne. Eg har null kunnskap om rasen, så korleis erfaringen dykk på lynnet og «familie» egenskapene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siris Skrevet 5. august 2024 #2 Del Skrevet 5. august 2024 Trivelig som familiehund, men jaktegenskapene er ganske begrenset om man er over norm interessert i jakt. Kjøp drever hvis det skal duge på jakt. Jaktmaskiner og triveligere familiehund skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken bra nok Skrevet 6. august 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2024 Siris skrev (10 timer siden): Trivelig som familiehund, men jaktegenskapene er ganske begrenset om man er over norm interessert i jakt. Kjøp drever hvis det skal duge på jakt. Jaktmaskiner og triveligere familiehund skal man lete lenge etter. Drever er ikkje aktuelt for min del, eg synes dei ikkje er fine i det heile tatt🤪 Ja høres sikkert dumt ut for nokre, men eg vil ikkje ha ein hund eg ikkje synes er søt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken bra nok Skrevet 6. august 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 6. august 2024 Virkar nesten som om dei er så strihåra at det nesten ikkje er behagelig å kose på dei, når ein les om dei🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå