Gliffy Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Jeg har tenkt på å kjøpe ny hundeseng til min hund, mellomstor rase. Den biter ikke på sengen, men den må likevel være robust fordi han skraper veldig på underlaget før han legger seg. Og så må den være litt varm for den skal stå på soverommet og der er det kaldt om vinteren. Hvilken hundeseng har dere og er hunden fornøyd? 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Min mellom-puddel fikk akkurat en CalmBed. Han er veldig fornøyd! Vet ikke helt hvor mye skraping den tåler, da. Anonymkode: e3ed9...df4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 Jeg sverger til orginale biabed. Svenskprodusert. Jeg hadde en 23kg «graver» av en hund og en 20kg hund. Kjøpte trekk i tillegg til å ha over. De fleste dyrebutikker fører ikke hele sortimentet til biabed, men går du på hjemmesiden så har de mange forskjellige modeller. Hadde to hunder og to senger, den orginale og en ortopedisk til senior hunden min. Anonymkode: 214ba...f94
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #4 Skrevet 6. august 2024 https://www.biltema.no/fritid/kjaeledyr/hundeutstyr/hundesenger/hundeseng-70-x-80-cm-2000053857 fra Biltema. veldig slitesterk og lett å holde ren. Hår fester seg ikke:) har et lite kuskinn oppi og et stort håndkle hvis den er våt etter bad etc. Veldig praktisk. Anonymkode: 6adc7...1cc
Sola de Skrevet 6. august 2024 #5 Skrevet 6. august 2024 Hvor gammel er hunden din? Da min ble senior, så var det beste og enkleste for henne å ha en madrass delt i to å ligge på. Tok gammelt sengetøy som trekk utenpå og skiftet det etterhvert som det trengtes. 1
Mardina Skrevet 6. august 2024 #6 Skrevet 6. august 2024 Har samme seng som h*n over meg linket til. Fra Biltema. Hatt den i mange år og den er overraskende slitesterk 😊 Lett å holde ren er den også 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå