AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Hvor mye pynter man seg? Min skolestarter skal ha på penkjole om været blir bra. Men hva med oss foreldre? Jeg tenker ikke å stille i festantrekk med dress,slips og selskapskjole. Men er det vanlig å kle seg litt ekstra hverdagspent til skolestart? F.eks en pen sommerkjole eller bluse til mor og chinos og skjorte eller piquet skjorte til far? Anonymkode: 66f63...d4e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Jeg har hatt på alt fra en enkel hverdagskjole til jeans og en fin bluse. Barna har som oftest hatt dongeri shorts, skjorte eller en kul t skjorte. Mannen har hatt shorts og pique, eller tskjorte Anonymkode: 48c02...e14 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor mye pynter man seg? Min skolestarter skal ha på penkjole om været blir bra. Men hva med oss foreldre? Jeg tenker ikke å stille i festantrekk med dress,slips og selskapskjole. Men er det vanlig å kle seg litt ekstra hverdagspent til skolestart? F.eks en pen sommerkjole eller bluse til mor og chinos og skjorte eller piquet skjorte til far? Anonymkode: 66f63...d4e Synes du skal ta på bunaden! Anonymkode: dc8c6...72b 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Hvis været tillater det bruker mange mammaer sommerkjole, eller bukse og blazer, f. eks pappaene har gjerne jeans og en skjorte eller pique Hilsen barneskolelærer Anonymkode: 262ae...000 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 Alt man skal tenke på. Gikk i treningsklær. Anonymkode: be1ce...6c1 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye pynter man seg? Min skolestarter skal ha på penkjole om været blir bra. Men hva med oss foreldre? Jeg tenker ikke å stille i festantrekk med dress,slips og selskapskjole. Men er det vanlig å kle seg litt ekstra hverdagspent til skolestart? F.eks en pen sommerkjole eller bluse til mor og chinos og skjorte eller piquet skjorte til far? Anonymkode: 66f63...d4e Aldri pyntet meg første skoledag. Og barna har fått velge sine egne klær som alle andre dager. Anonymkode: 55a67...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye pynter man seg? Min skolestarter skal ha på penkjole om været blir bra. Men hva med oss foreldre? Jeg tenker ikke å stille i festantrekk med dress,slips og selskapskjole. Men er det vanlig å kle seg litt ekstra hverdagspent til skolestart? F.eks en pen sommerkjole eller bluse til mor og chinos og skjorte eller piquet skjorte til far? Anonymkode: 66f63...d4e Det du beskriver er jo helt vanlige hverdags antrekk. Anonymkode: 81982...ecc 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 Aldri tenkt over at dette er noe å tenke på Anonymkode: 3841f...703 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 Vanlige klær (pent hverdag, ikke treningsantrekk eller slitte klær) på foreldre. Husker fremdeles den damen som stilte i dyp rød, svært utringet og åletrang cocktailkjole med skyhøye stiletthæler, oppsatt hår og sminket som om hun skulle selge seg selv på gata etterpå. Anonymkode: 9fff0...746
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #10 Skrevet 5. august 2024 Har aldri tenkt på at jeg skal pynte meg ekstra, men barna har fått nye klær til skolestart. Anonymkode: c3ffc...3bb
BellaMie Skrevet 5. august 2024 #11 Skrevet 5. august 2024 Helt nytt skole-/hverdagsantrekk til barnet (inkludert nye sko), og vanlige klær/sommerklær til de voksne.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #12 Skrevet 5. august 2024 Så lenge klærne er hele og rene og pene er det godt nok. Gre det fint og la barnet skinne. Anonymkode: b4608...151 2
Irja Skrevet 5. august 2024 #13 Skrevet 5. august 2024 Gutten min hadde en sommerlig skjorte og en pen bukse. (Lys chinos) Jenta mi valgte seg ut en av kjolene i skapet sitt. Jeg og far hadde vanlige klær, og reiste videre på jobb.
Snabeltann Skrevet 5. august 2024 #14 Skrevet 5. august 2024 Jeg er lærer, så har bare hatt helt vanlige klær på når våre barn har begynt 🤷♀️ aldri tenkt på det. Kun fulgt i oppstarten, så har jeg måttet springe til egen klasse. Barna har fått velge seg nye klær selv. Penere hverdagsklær. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #15 Skrevet 5. august 2024 Vi hadde på pene hverdagsklær - typ «lunsj i sentrum» klær. Lykke til med skolestart❤️ Anonymkode: de857...764 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #16 Skrevet 6. august 2024 Foreldre hadde vanlige klær her så vidt jeg husker. Har inntrykk av at mange gikk på jobb etterpå, men jeg spurte jo ikke folk om de gikk hjem eller på jobb. Jeg var med en times tid og så gikk barna i klasserommet, og da gikk jeg på jobben. Noen barn ville ha foreldrene med seg inn i klasserommet, men jeg vet ikke om de var der hele dagen eller om de gikk etter en stund. Foreldre var ikke med på bilder. Anonymkode: e6c26...c9c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #17 Skrevet 6. august 2024 jeg har en kompis hvor x-kona møtte opp i hva jeg ville kalt glamorøs coctailkjole og stivt sminka- TOTALT feil 🤣 Anonymkode: 0d4d8...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå