AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Del Skrevet 5. august 2024 Godt voksne og bor sammen. Jeg er i grunn venninne med de begge. Men jeg foretrekker den ene fremfor den andre. Når jeg spørr den foretrukne søstera om HUN vil finne på noe, kommer hun likevel med søstera hver gang. Som en selvfølge. Det jeg lurer på er om det er slemt av meg å si at jeg kun ønsker å treffe HENNE denne gangen, å understreke det enda mer? Uten at det blir sårt for søster 2? Er det slemt av meg? Det kan fort bli sur stemning når søster 2 blir med, og jeg må bruke mye energi og krefter på å holde henne blid og fornøyd. Anonymkode: 6f1b3...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. august 2024 #2 Del Skrevet 5. august 2024 Nei, det er vel helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #3 Del Skrevet 5. august 2024 Jeg hadde ikke sagt noe, men det er mer fordi jeg tenker at de liker å være en slags "enhet" og ikke gjør ting uten den andre så jeg hadde nok heller trukket meg vekk, blir litt for sært for min del. Det du sier på slutten er et rødt flagg for meg... AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan fort bli sur stemning når søster 2 blir med, og jeg må bruke mye energi og krefter på å holde henne blid og fornøyd. Anonymkode: 6f1b3...8c8 Er jo et eller annet rart her, det bor sammen og søster 1 drar henne med på alt, merkelig. Anonymkode: 854e7...f54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Del Skrevet 5. august 2024 La det bli sur stemning, i stedet for å bruke for mye tid og energi på å unngå det. Når det har skjedd noen ganger, kan du jo spør hun du kommer best overens med om hun har lagt merke til at søstera ofte lager dårlig stemning, og så kan du hinte om at du syns det er slitsomt, og at du derfor gjerne vil treffe henne alene en gang iblant Anonymkode: 565ff...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå