Gå til innhold

Markere som sett eller lest på Snapchat

Kniv & gaffel

Anbefalte innlegg

Finnes det noen måte for å markere snapper som sett eller lest uten å måtte åpne dem? 

Jeg er med i en snap-gruppe for en vennegjeng, og den siste tida har det flommet over av feriebilder og videoer. I passe mengder er det koselig, men det blir bare så alt for mye. Jeg orker ikke å se utallige snapper av reisemål, hoteller, måltider eller konserter. 

For å få litt fred har jeg midlertidig slått av varslingen for snap for vennegruppen, men da hoper mengden med nye feriebilder seg opp til (i mine øyne) uhorvelige mengder. 

Kjære KG-brukere! Jeg håper dere kan hjelpe meg. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei dessverre. Du må inn i chatten/bla igjennom snappene for at de skal bli markert som "lest"

MEN du kan fjerne chatten fra lista di, da forsvinner den fra lista, og vil ikke lenge lyse "uleste meldinger/snapper".

Den vil da dukke opp igjen ved neste nye snap/chat i den aktuelle gruppen. 

Anonymkode: e7142...2ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk for svar! 👍

Jeg valgte å trykke på hver enkelt av snappene, men uten å se noe særlig på dem, for å få de bort. Tror jeg til slutt hadde rundt 150 uåpnede. 

Litt på siden av tema, men jeg synes det burde være noen "gyldne regler" for hvor mye man kan poste på kort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (4 timer siden):

Litt på siden av tema, men jeg synes det burde være noen "gyldne regler" for hvor mye man kan poste på kort tid. 

Du kan ikke bestemme hva andre skal gjøre. Men du kan bestemme at du ikke er med i slike grupper.

Anonymkode: e948a...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du kan ikke bestemme hva andre skal gjøre. Men du kan bestemme at du ikke er med i slike grupper.

Anonymkode: e948a...193

Nei, det er helt riktig, men som i samfunnet ellers synes jeg det er greit med litt skikk og bruk, eller uskrevne regler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...