Gjest Arbeidssøker Skrevet 18. februar 2006 #1 Skrevet 18. februar 2006 Hei! Jeg har vært på utkikk etter noe annet å jobbe med, og da kunne jeg tenke meg å jobbe med mine kreative evner. Om det lar seg gjøre da... Har dere forslag til hva det kan være???
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #2 Skrevet 18. februar 2006 Ideer til kreative yrker: - idépilot - kunst/formingslærer - grafisk designer (ikke Mac-operatør) - skribent/tekstforfatter - smykkedesigner/gullsmed - klesdesigner - dekoratør (eller hva de heter disse som lager utstillinger i butikkvindu etc)
Gjest -eline- Skrevet 18. februar 2006 #4 Skrevet 18. februar 2006 I tillegg til de som allerede er nevnt: Interioerarkitekt Animastoer Motedesigner Moebeldesigner Illustrastratoer Tekstildesigner Gullsmed Webdesigner Produktdesigner Glasskunstner... Mange muligheter
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. februar 2006 #5 Skrevet 18. februar 2006 blomsterdekoratør Illustratør Grafisk designer ...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #6 Skrevet 18. februar 2006 Reklamebransjen, tekstforfatter, idèskaper, konsulent for næringslivet, art director, osv.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #7 Skrevet 18. februar 2006 Takk for svar!!! Her var mange spennende alternativer!
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #8 Skrevet 18. februar 2006 Takk for svar!!! Her var mange spennende alternativer! ← En som vil jobbe med kreative yrker burde kanskje være kreativ nok til å komme opp med en del kreative jobber selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå