AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #1 Skrevet 5. august 2024 Føler meg konstant dehydrert selv om jeg får i meg vann og prøver å kjøle meg ned med vifte. Det føles som om jeg skal besvime, føler meg veldig svak og utafor. Er det andre som har det sånn? Anonymkode: a6ef2...a6f 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #2 Skrevet 5. august 2024 Samboeren min gjør det. Han blir skikkelig svimmel, må legge seg ned innimellom fordi det går helt rundt for han. Skjer kun på varme dager. Anonymkode: 2cbed...fdd 1
klarinetta Skrevet 5. august 2024 #3 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler meg konstant dehydrert selv om jeg får i meg vann og prøver å kjøle meg ned med vifte. Det føles som om jeg skal besvime, føler meg veldig svak og utafor. Er det andre som har det sånn? Anonymkode: a6ef2...a6f Overgangsalder? Stoffskiftesykdom?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #4 Skrevet 5. august 2024 Flytt til Norge. Kan telle på en hånd når det er over kroppstemperatur her i landet. Om vedkommende bor her,så er det nok noe alvorlig som bør utredes og helbredes. De fleste sliter med kulde,strøm og vedutgifter 340 dager i året. Anonymkode: fd34d...c98 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #5 Skrevet 5. august 2024 klarinetta skrev (1 time siden): Overgangsalder? Stoffskiftesykdom? Neppe,driver garantert å hugger tømmer i sørhellinga med motorsag i solsteika. Anonymkode: fd34d...c98
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Skrevet 5. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Føler meg konstant dehydrert selv om jeg får i meg vann og prøver å kjøle meg ned med vifte. Det føles som om jeg skal besvime, føler meg veldig svak og utafor. Er det andre som har det sånn? Anonymkode: a6ef2...a6f Jepp, har det akkurat sånn. I sommer har folk klaget kontinuerlig over at det ikke har vært ordentlig sommer, mens jeg holder på å krepere av varme. Anonymkode: 104a0...351 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Skrevet 5. august 2024 Jeg er også sånn at jeg tåler varme dårlig. Må sitte i skyggen. Blir uvell og svimmel i varmen. Går heller inn. Anonymkode: a26a2...420 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #8 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg konstant dehydrert selv om jeg får i meg vann og prøver å kjøle meg ned med vifte. Det føles som om jeg skal besvime, føler meg veldig svak og utafor. Er det andre som har det sånn? Anonymkode: a6ef2...a6f Sånn i tillegg til å hydrere godt med vann, så er det viktig å få i seg nok salt og gjerne andre elektrolytter. Drikk kokosvann, drikk vann med litt natron. Gjør underverker. Anonymkode: 8a13c...231 1
PusheenPusheen Skrevet 5. august 2024 #9 Skrevet 5. august 2024 Jeg blir svimmel og ør, føler meg kvalm og dehydrert uansett hvor mye jeg drikker. Blir helt ubrukelig, får ikke gjort noe annet enn å sitte i ro. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #10 Skrevet 5. august 2024 Har vært på reise i 30-35 grader i to uker, og savner det virkelig. Har stortrivdes hele tiden. Å føle meg varm inn til beinet. Tror ikke jeg er laget for å bo i dette landet, selv om alt jeg kjenner til av forfedre er herfra... Anonymkode: fc307...6f5 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #11 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Flytt til Norge. Kan telle på en hånd når det er over kroppstemperatur her i landet. Om vedkommende bor her,så er det nok noe alvorlig som bør utredes og helbredes. De fleste sliter med kulde,strøm og vedutgifter 340 dager i året. Anonymkode: fd34d...c98 Så man har en diagnose om man ikke tåler varme mens om man sliter med kulde så er man normal? Ikke rart jeg nekter å snakke med folk om været,når man lager slike "sannheter "! Anonymkode: 10940...124 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #12 Skrevet 5. august 2024 Jeg sitter her akuratt nå med alle vinduer åpne og en vifte som blåser meg kraftig på overkroppen. Alikevell renner svetten. Men men, det er bare noen få uker i året som er sånn som dette, så skal ikke klage. Anonymkode: f2659...f17
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #13 Skrevet 5. august 2024 PusheenPusheen skrev (3 minutter siden): Jeg blir svimmel og ør, føler meg kvalm og dehydrert uansett hvor mye jeg drikker. Blir helt ubrukelig, får ikke gjort noe annet enn å sitte i ro. Du trenger elektrokytter. Vi mister en del av disse når vi svetter mye, ofte har vi allerede for lite av noen av de, også tipper varmen over. Anonymkode: 8a13c...231
MyMichelle Skrevet 5. august 2024 #14 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg konstant dehydrert selv om jeg får i meg vann og prøver å kjøle meg ned med vifte. Det føles som om jeg skal besvime, føler meg veldig svak og utafor. Er det andre som har det sånn? Anonymkode: a6ef2...a6f Ja! Det er fælt 🥵 Både ute og inne. Selv om jeg drikker mye vann er jeg tung i hodet og klarer ikke noe. Vifte har jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #15 Skrevet 5. august 2024 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Ja! Det er fælt 🥵 Både ute og inne. Selv om jeg drikker mye vann er jeg tung i hodet og klarer ikke noe. Vifte har jeg ikke. Elektrolytter.. Anonymkode: 8a13c...231
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #16 Skrevet 5. august 2024 Vi er ganske mange som ikke tåler varme. Bor foran vifter de dagene det er jævlig varmt. Anonymkode: ca720...c30 1
MyMichelle Skrevet 5. august 2024 #17 Skrevet 5. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Elektrolytter.. Anonymkode: 8a13c...231 Jeg tar magnesiumtilskudd og litt salt. Jeg svetter ikke når jeg er inne og sitter i ro. Men føler meg kokt og er ildrød i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #18 Skrevet 5. august 2024 MyMichelle skrev (2 minutter siden): Jeg tar magnesiumtilskudd og litt salt. Jeg svetter ikke når jeg er inne og sitter i ro. Men føler meg kokt og er ildrød i ansiktet. Ok, jeg trodde du ble dårlig med svimmelhet, kvalme etc. Kalium er også viktig. Drikk kokosvann, jeg pleier også unngå for mye varm mat om sommeren. Jeg drikker 1 ts natron ofte om sommeren. Anonymkode: 8a13c...231 1
MyMichelle Skrevet 5. august 2024 #19 Skrevet 5. august 2024 Da jeg trente mer tok jeg tilskudd med elektrolytter. Men jeg hatet varmen like mye likevel. Nei, takke meg til vinter og frost. Da er det bare å kle på seg.
MyMichelle Skrevet 5. august 2024 #20 Skrevet 5. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, jeg trodde du ble dårlig med svimmelhet, kvalme etc. Kalium er også viktig. Drikk kokosvann, jeg pleier også unngå for mye varm mat om sommeren. Jeg drikker 1 ts natron ofte om sommeren. Anonymkode: 8a13c...231 Tviler på at det er mulig å få tak i kokosvann her jeg bor. Men natron har jeg, så det kan jeg prøve. Varm mat klarer jeg ikke i det hele tatt. Faster som vanlig til ettermiddagen. Spiser bare knekkebrød og grønnsaker. Er altfor varmt til at jeg klarer gå til butikken. Endret 5. august 2024 av MyMichelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå